начин на каране на 520И с М20
Модератор: Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- yuliancho
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 22.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 7er E38 740iA 4,4l., '99, 286h.p.
- Мечтае да кара: M5 400h.p.+ / 500 h.p.+
- Детайли за колата: V8, S EDC, ASC, TV/Navi 4:9, 17" 245/55/17...много хубави неща...
начин на каране на 520И с М20
Колеги, да споделя само някои впечатления от карането на Е34 в различни условия - градски / извънфградски, зимни / летни и т.н. и да попитам за някои с полезен опит. Имам я от 1 година, а преди това карах 3.5 години Е30, 318И. Като взех Е34 разбрах какво е стабилност и спокоино каране, забравих онова чувство от Е30, че при лека грешка няма прошка. качих се на Е34 през Януари - веднага на сняг и то извън София - летя с 70-80
, а с Е30 - 30, шото всяка канавка те дебне и те изпреварват некви Голф-ове и Кадет-и. Вярвайте ми при Е30 зимните гуми не са от голямо значение
- винаго е готово за поредната красотия, която другите гледат и си викат това момче е самоубиец
С Е34 се видях в кола, която прощава грешки, щото Е30-ката ме е вкарвала (по-точно изкарвала) в такива филми. Само че в началото имах усещането с 5-цата, че се движа мноооого тромаво особено при тръгване или при по-ниски обороти. Трябваше да се науча да качвам оборотомера над 3 за да "се разбереме" с Е34 - тогава нещата изглеждат перфектно
и звука е чуден! При вас как е




- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
няма място за сравнение
тромавички са и аз карах Е28 528 9години и като се качих на 520ката лелее спънат кон ама тва си е кола а онова си е старотия може много да върви ама тва е само едно вървене



- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
то е ясно, че по-голямата и тежка кола е по-стабилна, но тя си иска и по-мощен агрегат за да ускорява с лекота.
качи се на читава 540 и нема да видиш колко бързо оборотомера подминава 3-ката
качи се на читава 540 и нема да видиш колко бързо оборотомера подминава 3-ката

- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3928
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Само ще ти кажа, че мойта още я карам с летните. Днеска пак минах 350км.
Миналия ден през балкана
Пак с летните. Пътя заледен и отгоре със 2-3 см. сняг
Само надолу е проблем малко че ABS-a откача
Даеба и звяр. Е34 форевър - много яка. Мойта и тя е с М20 ама си ми е добричка. За теглото си и 18-те години върви като ужас
Щях да забравя, звука е много як
Не ти трябва касетофон
Някой ден дано да си имам М30






Щях да забравя, звука е много як





Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
zAcK написа:Само ще ти кажа, че мойта още я карам с летните. Днеска пак минах 350км.Миналия ден през балкана
Пак с летните. Пътя заледен и отгоре със 2-3 см. сняг
Само надолу е проблем малко че ABS-a откача
Даеба и звяр. Е34 форевър - много яка. Мойта и тя е с М20 ама си ми е добричка. За теглото си и 18-те години върви като ужас
Щях да забравя, звука е много якНе ти трябва касетофон
Някой ден дано да си имам М30
![]()
![]()
да бе АБСто ти едва не ми отнесе багажника на АИДА






- yuliancho
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 22.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 7er E38 740iA 4,4l., '99, 286h.p.
- Мечтае да кара: M5 400h.p.+ / 500 h.p.+
- Детайли за колата: V8, S EDC, ASC, TV/Navi 4:9, 17" 245/55/17...много хубави неща...
е то може да е АБС, ама пак требва да се натиска от раничко, да не стане БМВ-то с фейслифт
Не трябва да му се предоверяваме, въпреки, че при мене често се случва...като возя някой приятел и вече идва светофара и не веднъж съм чувал: "Аре спирай бе!"
В началото АБС-ът ми създаваше някакъв дискомфорт-при екстремно спиране с Е30 бях свикнал спирачките да кожат и това беше първото условие за да знам че ще се живее...после с Е34 при рязко натискане на спирачките педала рита колата движи-ужас! Трябваше да мине време за да се излекувам от това лъжливо чувство, че щтом не влачи гуми значи не спира. Е34 е прекрасна кола и е удоволствие да я караш! Често си мисля обаче за това че и липсва динамика при ниските скорости (при М20 де).Разбира се вие веднага ще ми кажете м-ми да си беше взел 525 или 530 и т.н. - неотричам че спортния дух лежи във всяко БМВ, но честно да ви кажа напоследък много обмислям плюсовете и минусите на Е34, която карам сега и Е36 купе, 320 примерно. Ясно ми е, че 5-цата е по-на кола като цяло - по-висок клас, по-безщумна, по-комфортна за каране, по-качествено изпълнена в детайлите, на по-високо ниво е като цяло в много отношения - може да се говори за всичко тук-мотори, цк. кутии, диференцяли и т.н., НО пък Е36 е къде къде по-спортна на външен вид, къде къде по-пъргава и динамична, а и с малко е по-нова и вижте как от дизайна на Е36 тръгна този на Е39, Е46(особено), че даже и на Е90, а и друго - Е36 носи много на тунинг-и външен и всякакъв друг, нещо при което на Е34 трябва много да се внимава щото какви грозотии съм виждал не е истина! Не разбирайте погрешно - аз не съм решил да сменям 5-цата,. Ако бях сигурен, че Е36 си заслужава да се простиш с тази красавица Е34, да съм го направил отдавна - разликата в парите не е кой знае каква! Аз уважавам повече класа на 5-цата, но виждам как леко по-леко тоя модел застарява и че стане накрая така, както е било преди - всяка Е28 е по-добра кола от Е30 - вярвайте ми подкарвал съм Е28 докато имах тройката и съм се уверил, че старата 5-ца е класи над Е30, обаче никой не би взел Е28 пред Е30, щото е "акула", дърта е! Може с Е34 да не се случи това - щото Е34 е класика на БМВ - това Е БМВ, което си представя всеки, като се спомене тази марка, вече толкова време олицетворява класа и спортен дух и доминиране на пътя и т.н., докато Е28 имаше сравнително кратък живот. Незнам - кажете мнения


- yuliancho
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 22.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 7er E38 740iA 4,4l., '99, 286h.p.
- Мечтае да кара: M5 400h.p.+ / 500 h.p.+
- Детайли за колата: V8, S EDC, ASC, TV/Navi 4:9, 17" 245/55/17...много хубави неща...
Са отивам да мием 5-чката, че отивам на Калофер да празнувам Новата Година!! Ще ви пожелая весело посрещане и успешна 2007 във всичко - щастие, късмет и некое по-ново БМВ вервам няма да откажете 

- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
Искаш да кажеш + старото по още едноyuliancho написа:Са отивам да мием 5-чката, че отивам на Калофер да празнувам Новата Година!! Ще ви пожелая весело посрещане и успешна 2007 във всичко - щастие, късмет и некое по-ново БМВ вервам няма да откажете



oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани