?-автоматици

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 151
Регистриран на: 31.05.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: усмихнат
Мечтае да кара: совалка

?-автоматици

Мнение от texudo » 30 Сеп 2006, 15:30

пускам темата в е34,защото автомобила е524тд,въпроса ми е можели автоматик да запали на скорост т.е.с дърпане :?:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 199
Регистриран на: 26.02.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж

Re: ?-автоматици

Мнение от aleko » 30 Сеп 2006, 17:38

texudo написа:пускам темата в е34,защото автомобила е524тд,въпроса ми е можели автоматик да запали на скорост т.е.с дърпане :?:

може да прецакаш скоростите,по добре инвестирай в акумулатор и стартер :idea:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 590
Регистриран на: 18.07.2006
Местоположение: Sofia-Младост TeaM
Кара: E39 528iA

Мнение от IAV » 30 Сеп 2006, 17:39

Не си правете тези експеримента с автоматиците защото после е много скъпо!!!
Автоматик е разрешено да се дърпа само на запален двигател защото само тогава помпата която пръска масло на лагерите РАБОТИ !А при угасен мотор не и след това лагера се разсвирва и отивате на страшни цифри!!!

Поздрави!
Последна промяна IAV на 30 Сеп 2006, 19:41, променена общо 1 път
BMW Service Team

бай печатар
Аватар
Мнения: 2207
Регистриран на: 26.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 525tds-A
Мечтае да кара: Е38 728i

Мнение от NeoPrint » 30 Сеп 2006, 17:44

НЕ!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 533
Регистриран на: 16.07.2006

мале това не ми беше хрумвало

Мнение от 535 » 01 Окт 2006, 21:47

мале това не ми беше хрумвало
дърпане на автоматик за да запали .....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 759
Регистриран на: 12.04.2006
Местоположение: Пловдив

Мнение от DJJonny » 02 Окт 2006, 14:59

:nono: :kuku:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 02 Окт 2006, 15:34

IAV написа:Не си правете тези експеримента с автоматиците защото после е много скъпо!!!
Автоматик е разрешено да се дърпа само на запален двигател защото само тогава помпата която пръска масло на лагерите РАБОТИ !А при угасен мотор не и след това лагера се разсвирва и отивате на страшни цифри!!!

Поздрави!
Абсолютно правилно. Освен това дори да е запален мотора не е добре да се тегли с повече от 60км/h и не повече от 30-40км разтояние. Иначе..... Много пари повярвай ми. :mhihi: Сменял съм кутия и знам
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 02 Окт 2006, 18:01

Туй за запаления мотор сефте го чувам, макар че доста съм карал автомат. За ограничението на Vmax съм съгласен, даже го дават 50 км/ч. Но това е вероятно заради спирането, а не заради кутията. При нея принципът е, че първичната турбина завърта вторичната. Обратното е почти невъзможно. Идеята е, че на първичната лопатките са с променлив ъгъл на атака, което зависи от оборотите - колкото по-високи, толкова по-голям. Така се създава по-голяма скорост на флуида. При по-висока предавка съответно не ти трябва и те се прибират. А вторичната турбина не си променя ъгъла на атака. Т.е. при дърпане тя трябва да създаде поток във флуида, но с малък ъгъл на атака и при ниска скорост това е много по-трудно. От последното следва, че принципно би могло да се получи, но при доста по висока скорост. Аз лично съм опитвал при 60 и 70 км/ч. Реузлатът е нулев, ДВГ даже и не разбра, че се опитваме да го запалим. Ако някой си мисли, че в този момент скоростите са гръмнали се лъже. Карах тази кола още две години и после я продадох. Онзи ден я видях, още си върви.

Написаното по-горе е по спомени от преди 20 години(тогава изучавах ДВГ), може много неща да са се изменили, но принципът би трябвало да е запазен. Отделно искам да подчертая, че при дърпането не става дума точно за автоматични скорости, а за хидравличен съединител. Предавките можеш да ги заковеш на 1; 1 и 2; 1, 2 и 3-та; директна. Това ще определи само предавателното число между първичната и вторичната турбина.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 151
Регистриран на: 31.05.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: усмихнат
Мечтае да кара: совалка

Мнение от texudo » 11 Окт 2006, 11:20

благодарско за отг.най-вече на TheBoss

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook