два изпарителя - газов инжекцион

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 167
Регистриран на: 25.10.2009
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: M50B20 E36
Мечтае да кара: M3

два изпарителя - газов инжекцион

Мнение от jorji6i6i » 03 Ное 2014, 14:10

здравейте колеги.
отскоро карам е34 м50б25ту и сложих газов инжекцион.....в топлото добре, ноооо доиде студът и почнагха проблеми....
въпроса е че пада много буррзо температурата на изпарената газ за 20 секунди от 50 градуса стига до 5-8 градуса...това прри доста стабилно ускорение..и е ясно че консумацията на газ е голяма и антифриза няма как да затопли добре потока газ ...това е с изпарител Томасето а13 антарктик до 340 коня..
Мисълта ми е някой пробвал ли е с два изпарителя да увеличим контакта на газта с антифриза и да намалим дебита поотделно във всеки изпарител...или да се тъси варият с някакъв топлообменник да греема газта още в течната й фаза..
Благодаря и ако имате надлюдения споделете от кой изпарители сте доволни относно добро затопляне н а газта...

аха къде връзвате тия изпарители..като пусна паррно и пада леко темп на изпарителя - мисля че е заради помпата на парното

поздрави

Чичо Митко
Аватар
Мнения: 2303
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Х5 и W209
Мечтае да кара: DDT на море :)

Re: два изпарителя - газов инжекцион

Мнение от Митко Стоянов » 03 Ное 2014, 14:35

Откъде си взел вода за редуктора?
Изображение

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю :mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: два изпарителя - газов инжекцион

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 03 Ное 2014, 16:51

Ти отскоро много коли караш или по скоро ги ремонтираш :mhihi: , ама тва е друга тема :mhihi:

Съвсем наскоро в петък монтирах същото томасето на същия мотор на същата кола и да ти кажа нямам никакви наблюдения идентични с твойте.

Държи си налягане и температурата не мърда 85 градуса в редуктора закована и 53 градуса в рейките.

Вода взимаме откъдето трябва а не от подгрева на дросела. Ако не ти стига пак дебит се слага помпа допълнителна с резистор и
притока на вряла вода към редуктора е гарантиран.
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 167
Регистриран на: 25.10.2009
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: M50B20 E36
Мечтае да кара: M3

Re: два изпарителя - газов инжекцион

Мнение от jorji6i6i » 03 Ное 2014, 22:50

верно си заядлив...
колко много коли ремонтирам?????
имам е36 328 и е34 525....нещо учудва ли Ви??
328 се разглобява мотора е продаден и ще стане 318 със жокери...та скоро може и там да изникнат въпроси...

взимам вода с тройници веднага от изхода на блока преди парното
на 328 пак така взимам вода....и при редуктор на 90 градуса при сериозна газ за 1 минута или 2 пада на 30-40 градуса

въпроса е дали ще е добре с два изпарителя....и дали ще харчи същото??
някой пробвал ли е или намирате ли някакъв материал по темата мобе и на английска сайтове ако сте срещали ще го преведем
Благодаря...
п.с. май само заядливите четат тоя форум :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: два изпарителя - газов инжекцион

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 03 Ное 2014, 23:07

jorji6i6i написа:верно си заядлив...
колко много коли ремонтирам?????
имам е36 328 и е34 525....нещо учудва ли Ви??
328 се разглобява мотора е продаден и ще стане 318 със жокери...та скоро може и там да изникнат въпроси...

взимам вода с тройници веднага от изхода на блока преди парното
на 328 пак така взимам вода....и при редуктор на 90 градуса при сериозна газ за 1 минута или 2 пада на 30-40 градуса

въпроса е дали ще е добре с два изпарителя....и дали ще харчи същото??
някой пробвал ли е или намирате ли някакъв материал по темата мобе и на английска сайтове ако сте срещали ще го преведем
Благодаря...
п.с. май само заядливите четат тоя форум :D



Ма не знам четеш ли кво ти пиша или само си пишеш да се намираш на работа???

СЛожи си една помпа да ти вкарва вода в изпарителя допълнително защото имаш големи загуби.
СЛожи си големи хубави тройници а не от алуминиевите с малките дупчици.
и 3 изпарителя да сложиш пак ще е същото. Може да пробваш водата да минава през редуктора , да не е успоредно вързан.
Дефинирай сериозна газ за 1 2 минути? Бърнаут , прекъсвач? Може да пробваш с КМЕ с 2 изхода има доста добър топлоообмен както и изпарителя на с двойната камера на ОМВЛ. Пак ще се повторя- помпата ще ти реши драмата, не ми се пише да обяснявам защо.
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: два изпарителя - газов инжекцион

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 03 Ное 2014, 23:40

Абе найш кво , земи си сложи един бойлер 50 литра със серпентина в багажника и инвертор на 220волта. Гаранция 30 минути ще имаш врял изпарител.
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: два изпарителя - газов инжекцион

Мнение от vladobate » 03 Ное 2014, 23:47

Проточен ще е идеален :mhihi:. По темата, чувам от газаджии проблеми с Томасето точно от такъв характер. Но толкова мощен чак мисля ще му е малко дебита на топлото.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 167
Регистриран на: 25.10.2009
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: M50B20 E36
Мечтае да кара: M3

Re: два изпарителя - газов инжекцион

Мнение от jorji6i6i » 04 Ное 2014, 8:37

троиниците са хубави не са с малки дупки и имам помпа без резистор направо я вързах за + и -...от контакта...бута вода повече от механичната помпа на самия двигател :banghead:
просто си мисля че изпарителя дори напечен на 90 градуса неуспява да контактува дълго време с газта са да я затопли както би ни се искало....
"доволно газ на колата" - разбирам да се напълни 3-та, 4-та и 5-та скорост до 6000 об/мин..
като още в края на трета започва падабнето на температурата плавно но постоянно

от цялата тема - истинския въпрос е ползвани ли са някога два испарителя за по-добро подгряване...
и - има ли други работещи вариянти за затопляне на газта било в течна или газообразна фаза??

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6270
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: два изпарителя - газов инжекцион

Мнение от zvetiko » 04 Ное 2014, 9:10

jorji6i6i написа:здравейте колеги.
отскоро карам е34 м50б25ту и сложих газов инжекцион.....в топлото добре, ноооо доиде студът и почнагха проблеми....
въпроса е че пада много буррзо температурата на изпарената газ за 20 секунди от 50 градуса стига до 5-8 градуса...това прри доста стабилно ускорение..и е ясно че консумацията на газ е голяма и антифриза няма как да затопли добре потока газ ...това е с изпарител Томасето а13 антарктик до 340 коня..
Мисълта ми е някой пробвал ли е с два изпарителя да увеличим контакта на газта с антифриза и да намалим дебита поотделно във всеки изпарител...или да се тъси варият с някакъв топлообменник да греема газта още в течната й фаза..
Благодаря и ако имате надлюдения споделете от кой изпарители сте доволни относно добро затопляне н а газта...

аха къде връзвате тия изпарители..като пусна паррно и пада леко темп на изпарителя - мисля че е заради помпата на парното

поздрави


Колега, преработвал съм поради една или друга причина доста газови уредби направени от "професионалисти" и това, което описваш не трябва да се случва- или има проблем със свързването на подгряването на изпарителя, или има проблем с охладителната система на колата, в смисъл намалена циркулация на антифриза, поради проблем с водната помпа или отлагания от котлен камък. По принцип входа за изпарителя си го свързал където трябва- преди входа за клапаните на отоплението, изхода от изпарителя трябва да е на изхода на радиатора за отопление. Трябва да използваш тънкостенни месингови тройници, маркучи с подходящо сечение. Два изпарителя, електрическа помпа, последователно свързване на изпарителя- са решения, които няма да ти решат проблема.

Чичо Митко
Аватар
Мнения: 2303
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Х5 и W209
Мечтае да кара: DDT на море :)

Re: два изпарителя - газов инжекцион

Мнение от Митко Стоянов » 04 Ное 2014, 9:23

zvetiko написа:
jorji6i6i написа:здравейте колеги.
отскоро карам е34 м50б25ту и сложих газов инжекцион.....в топлото добре, ноооо доиде студът и почнагха проблеми....
въпроса е че пада много буррзо температурата на изпарената газ за 20 секунди от 50 градуса стига до 5-8 градуса...това прри доста стабилно ускорение..и е ясно че консумацията на газ е голяма и антифриза няма как да затопли добре потока газ ...това е с изпарител Томасето а13 антарктик до 340 коня..
Мисълта ми е някой пробвал ли е с два изпарителя да увеличим контакта на газта с антифриза и да намалим дебита поотделно във всеки изпарител...или да се тъси варият с някакъв топлообменник да греема газта още в течната й фаза..
Благодаря и ако имате надлюдения споделете от кой изпарители сте доволни относно добро затопляне н а газта...

аха къде връзвате тия изпарители..като пусна паррно и пада леко темп на изпарителя - мисля че е заради помпата на парното

поздрави


Колега, преработвал съм поради една или друга причина доста газови уредби направени от "професионалисти" и това, което описваш не трябва да се случва- или има проблем със свързването на подгряването на изпарителя, или има проблем с охладителната система на колата, в смисъл намалена циркулация на антифриза, поради проблем с водната помпа или отлагания от котлен камък. По принцип входа за изпарителя си го свързал където трябва- преди входа за клапаните на отоплението, изхода от изпарителя трябва да е на изхода на радиатора за отопление. Трябва да използваш тънкостенни месингови тройници, маркучи с подходящо сечение. Два изпарителя, електрическа помпа, последователно свързване на изпарителя- са решения, които няма да ти решат проблема.
Намерихте се отбор майстори, сега остана да развиете съвместна дейност и да уморите народа от смях с теориите си :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю :mhihi: :mhihi: :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 167
Регистриран на: 25.10.2009
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: M50B20 E36
Мечтае да кара: M3

Re: два изпарителя - газов инжекцион

Мнение от jorji6i6i » 04 Ное 2014, 15:43

хора, този форум не е кавото трябва да бъде...
- само обиди и подигравателни подмятания нищо друго не получих....
- благодаря за вниманието...моля модераторите да изтрият темата, ако пресметнат за добре

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: два изпарителя - газов инжекцион

Мнение от Jordana » 04 Ное 2014, 16:18

jorji6i6i написа:троиниците са хубави не са с малки дупки и имам помпа без резистор направо я вързах за + и -...от контакта...бута вода повече от механичната помпа на самия двигател :banghead:
просто си мисля че изпарителя дори напечен на 90 градуса неуспява да контактува дълго време с газта са да я затопли както би ни се искало....
"доволно газ на колата" - разбирам да се напълни 3-та, 4-та и 5-та скорост до 6000 об/мин..
като още в края на трета започва падабнето на температурата плавно но постоянно

от цялата тема - истинския въпрос е ползвани ли са някога два испарителя за по-добро подгряване...
и - има ли други работещи вариянти за затопляне на газта било в течна или газообразна фаза??

Тоя изпарител по начало е малък за 200 коня мотор въпреки че пишат разни глупости че става .Трябват ти два такива или един с повече киловати .Течната фаза няма как да я грееш понеже не е добре .Ще почне да се изпарява в тръбите и ще влиза само газ в изпарителя което също не е добре .По принцип самия изпарител не изпарява изцяло влязлата газ .Част от течната фаза влиза и през маркучите и там се дозагрява .Така са конструирани да работят повечето които са с една степен .В случая за да разбереш какъв ти е проблема вземи един електронен термометър но задължително да реагира бързо на промените в температурата .Залепяш с изолирбанд датчика на тръбата след изпарителя и гледаш в реално време какво става .Ако водата изтива бързо след като я намачкаш значи няма добра циркулация. Ако държи 60-70 градуса а температурата на газта в рейката пада под 30 и надолу значи изпарителя кляка и не може да изпари толкова газ.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: два изпарителя - газов инжекцион

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 04 Ное 2014, 17:29

Томасето антарктик ли е слаб за 25ца?

Дайте един ама ЕДИН изпарител който да държи 280 300 коня и да не кляка.

Все си мисля че италианските редуктори малко от малко отговарят на истината.
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 167
Регистриран на: 25.10.2009
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: M50B20 E36
Мечтае да кара: M3

Re: два изпарителя - газов инжекцион

Мнение от jorji6i6i » 04 Ное 2014, 18:18

jordana - педлага смислен ваиянт ....имам термометър и ще опитам тези дни.....но все си мисля че 2 бр. изпарителя ще доидат много добре....

а относно налягането??????-диференциалното разбира се???
1400мбар при пълна газ 1200мбар - докато при бензиновата система става обратното...при нормално каране 3бар при пълна газ 3,5 бара
НЕ Е ЛИ по-добре и на газ колата да се държи така при нормално каране 1400мбар, при газ 1600-1700мбар...

виждал съм с очите си една 320ка с изпарител Платинка от 45 лева да право точно така с налягането и колата вървеше сууупеер....

аз това неможях да го постигна с нито един изпарител...но мисля, че с два изпарителя ще се постигне ефекта на покачване на налягането на бензиновата система

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: два изпарителя - газов инжекцион

Мнение от Jordana » 04 Ное 2014, 18:48

а относно налягането??????-диференциалното разбира се???
1400мбар при пълна газ 1200мбар - докато при бензиновата система
Това не е възможно .Диференциалното налягане да се покачва при пълна газ .Или гледаш относителното налягане или има нещо друго .То затова се казва диференциално защото се променя спрямо налягането в колектора .При малък товар имаш нисък вакуум в колектора и ниско относително налягане .При голям товар имаш високо почти атмосферното налягане в колектора и затова се увеличава и относителното което най велоятно гледаш .Диференциалното под товар пада защото се увеличава разхода на газ и испарителя не успява адекватно да увеличи налягането .По принцип не би трябвало да се променя много , газта все пак не е критични към леко плаване на диференциалното налягане .
При бензина става така защото при вакуум в колектора почти до среден товар мембрената на регулатора е разтоварена частично от пружината чрез вакуума и налягането на бензина е по ниско .при пълен товар налягането върху мембраната на регулатора е равно на атмосферното и се управлява само от пружината . Ако е турбо се сумира и със налягането на турбото .Така 2.5 бара регулатора може да изкара и повече от 2.5 бара в рейката :winky:
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook