Два въпроса?
Модератор: Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Два въпроса?
1.Смених радиатора на климатика и от тогава ел.перката работи само на втора степен фучи и тва е.Преди това не правеше така а с климата се вкл.на първа а ако загрее много двг. втора.
2.Дайте предложение за масло на автомата че като загрее повече кота я карам по-бързо и започва да ги включва скоростите по-рязко.Като е студена всичко е нормално.Сега карам с Декстрон 3 на кастрол и е на 15000км.
2.Дайте предложение за масло на автомата че като загрее повече кота я карам по-бързо и започва да ги включва скоростите по-рязко.Като е студена всичко е нормално.Сега карам с Декстрон 3 на кастрол и е на 15000км.
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Виж дали е закачен резистора на перката или да не е изгорял.
по въпроса за маслото май трябва да е дексрон 2 а не 3
по въпроса за маслото май трябва да е дексрон 2 а не 3


- BMW5820iA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 534
- Регистриран на: 10.04.2006
- Местоположение: Bulgaria, Ruse
на мен на автоматика маслото ми е същото като на хидравликата, така ми го препоръчаха и така си я карам , досега не съм забелязъл някаква разлика в превключванията при топло и студено !!!
аз ползвам на Лемфиордер , ATF мисля че пишеше.
аз ползвам на Лемфиордер , ATF мисля че пишеше.
- Maverik
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: 20.12.2004
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: нахилен
- Мечтае да кара: Е30 кабрио
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
stanchev написа:Виж дали е закачен резистора на перката или да не е изгорял.
Каде се намира тоз резистор и как да разбера дали е здрав.Сори ама много съм бос в тия работи

- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Maverik написа:Маслото в скоростите трябва да е декстрон 2
Мерси разбрах.А ще има ли проблем ако карам с това масло още известно време


- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Относно маслото - колкото по-бързо го смениш, толкова по-добре.
А за резистора - мини през работата ще го погледна за минутка
А за резистора - мини през работата ще го погледна за минутка


- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
stanchev написа:Относно маслото - колкото по-бързо го смениш, толкова по-добре.
А за резистора - мини през работата ще го погледна за минутка


- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Маслото е на мах.Проблема е само при продължително яко каране.Сега си мисля да не е нещо при охлаждането на маслото т.е. отпред радиатора да е задръстен и да не може да охлади маслото при голямо натоварване 

- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Перката се оправи от самосебе си
и сега си работи нормално на 1 и 2 степен.Само че се появи един друг проблем.В неделя в големите жеги и вчера като работи климата се чува от време на време едно стържене като на метал много странно.Първо си помислих да не е компресора ама не е.Шумът се слуша само вътре в купето и то много неопределено всмисъл не мога да го хвана от къде идва.Като вдигна предният капак се чува едно леко цъкане като вллючва и изключва компресора.Климатикът си бачка нормално.Някакви идеи




- bat Jeko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 10.06.2005
- Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)
Здарве да е
С маслото на скоростната кутия не си прави опити.
САмо препоръчаното от производителя, нищо друго/за БМВ че и за куп други коли с Dekstron//Виж некои им се сменя маслото на по чести интервали и там слагат всекакво за АТ- твоя случаи не е такъв/
Маслото ти е доста скъпо, и интервала е голям за смяната но на нов автомобил.После при смяната не може да се източи цялото ако не се продуха системата но и тогава некои секции остават пълни с масло.Не забравяи и филтъра на скоростната кутия.
Ако почне да ти рира скоростите и да ти забива от високи обороти като минава на първа, вече си закъснял, и тогава сменяш клапанната кутия.
Не те плаша , то си е скъпо,
Good luck
С маслото на скоростната кутия не си прави опити.
САмо препоръчаното от производителя, нищо друго/за БМВ че и за куп други коли с Dekstron//Виж некои им се сменя маслото на по чести интервали и там слагат всекакво за АТ- твоя случаи не е такъв/
Маслото ти е доста скъпо, и интервала е голям за смяната но на нов автомобил.После при смяната не може да се източи цялото ако не се продуха системата но и тогава некои секции остават пълни с масло.Не забравяи и филтъра на скоростната кутия.
Ако почне да ти рира скоростите и да ти забива от високи обороти като минава на първа, вече си закъснял, и тогава сменяш клапанната кутия.
Не те плаша , то си е скъпо,
Good luck
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани