Два въпроса?

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Два въпроса?

Мнение от dinozab » 30 Юли 2006, 20:50

1.Смених радиатора на климатика и от тогава ел.перката работи само на втора степен фучи и тва е.Преди това не правеше така а с климата се вкл.на първа а ако загрее много двг. втора.
2.Дайте предложение за масло на автомата че като загрее повече кота я карам по-бързо и започва да ги включва скоростите по-рязко.Като е студена всичко е нормално.Сега карам с Декстрон 3 на кастрол и е на 15000км.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 30 Юли 2006, 22:09

Виж дали е закачен резистора на перката или да не е изгорял.
по въпроса за маслото май трябва да е дексрон 2 а не 3 ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 534
Регистриран на: 10.04.2006
Местоположение: Bulgaria, Ruse

Мнение от BMW5820iA » 31 Юли 2006, 20:21

на мен на автоматика маслото ми е същото като на хидравликата, така ми го препоръчаха и така си я карам , досега не съм забелязъл някаква разлика в превключванията при топло и студено !!!
аз ползвам на Лемфиордер , ATF мисля че пишеше.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 475
Регистриран на: 20.12.2004
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: нахилен
Мечтае да кара: Е30 кабрио

Мнение от Maverik » 01 Авг 2006, 0:03

Маслото в скоростите трябва да е декстрон 2 :!:


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 01 Авг 2006, 13:20

stanchev написа:Виж дали е закачен резистора на перката или да не е изгорял.
;)

Каде се намира тоз резистор и как да разбера дали е здрав.Сори ама много съм бос в тия работи :uups:


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 01 Авг 2006, 13:22

Maverik написа:Маслото в скоростите трябва да е декстрон 2 :!:

Мерси разбрах.А ще има ли проблем ако карам с това масло още известно време :?: И по-принцип на калко се сменя това масло че всеки казва различно :?:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 01 Авг 2006, 20:54

Относно маслото - колкото по-бързо го смениш, толкова по-добре.
А за резистора - мини през работата ще го погледна за минутка ;)
Изображение


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 02 Авг 2006, 7:16

stanchev написа:Относно маслото - колкото по-бързо го смениш, толкова по-добре.
А за резистора - мини през работата ще го погледна за минутка ;)

:yes: Като имам свободно време ще мина през теб :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 534
Регистриран на: 10.04.2006
Местоположение: Bulgaria, Ruse

Мнение от BMW5820iA » 02 Авг 2006, 18:52

маслото се сменя на 80 000 км :!:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 11.02.2005
Кара: Е39 525d

Мнение от ETW_You_ » 04 Авг 2006, 21:09

Провери нивото на маслото.ако не е достатъчно почва да превключва с удар и закъснение


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 07 Авг 2006, 10:53

Маслото е на мах.Проблема е само при продължително яко каране.Сега си мисля да не е нещо при охлаждането на маслото т.е. отпред радиатора да е задръстен и да не може да охлади маслото при голямо натоварване :roll:


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 22 Авг 2006, 12:11

Перката се оправи от самосебе си :shock: и сега си работи нормално на 1 и 2 степен.Само че се появи един друг проблем.В неделя в големите жеги и вчера като работи климата се чува от време на време едно стържене като на метал много странно.Първо си помислих да не е компресора ама не е.Шумът се слуша само вътре в купето и то много неопределено всмисъл не мога да го хвана от къде идва.Като вдигна предният капак се чува едно леко цъкане като вллючва и изключва компресора.Климатикът си бачка нормално.Някакви идеи :roll: :?:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 250
Регистриран на: 10.06.2005
Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)

Мнение от bat Jeko » 22 Авг 2006, 14:00

Здарве да е
С маслото на скоростната кутия не си прави опити.
САмо препоръчаното от производителя, нищо друго/за БМВ че и за куп други коли с Dekstron//Виж некои им се сменя маслото на по чести интервали и там слагат всекакво за АТ- твоя случаи не е такъв/
Маслото ти е доста скъпо, и интервала е голям за смяната но на нов автомобил.После при смяната не може да се източи цялото ако не се продуха системата но и тогава некои секции остават пълни с масло.Не забравяи и филтъра на скоростната кутия.
Ако почне да ти рира скоростите и да ти забива от високи обороти като минава на първа, вече си закъснял, и тогава сменяш клапанната кутия.
Не те плаша , то си е скъпо,
Good luck

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 11.05.2006
Местоположение: Пловдив

Мнение от alb » 22 Авг 2006, 15:10

Миналата седмица смених маслото на скоростната кутия. Излезе ми 163 лв. със смяна на филтъра и гарнитура на картера + труд. Казаха ми след 35-40 000 км, че трябва да се сменя отново.


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 22 Авг 2006, 15:12

Какво масло сложи :?:

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook