Двойния шибидах въпрос!?

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 795
Регистриран на: 15.11.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е34/М50 и М60
Мечтае да кара: Е34 V12
Детайли за колата: Ооо много са...

Двойния шибидах въпрос!?

Мнение от S_h_e_f_a » 08 Ное 2013, 13:45

Здравейте колеги,имам механичен проблем с шибидаха и търся човек който ги разбира и може да ми събере от два един работещ!
На единия му е счупена едната панта за повдигане на горе,а на другия му се скъса жило!
Ако някой може да направи нещо по въпроса или да ми каже къде могат да ми го оправят ще съм много благодарен ;)
ИзображениеИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Двойния шибидах въпрос!?

Мнение от cod-cdbp » 08 Ное 2013, 21:46

Едно не разбирам - Как се къса жилото на този шибидах. Това за мен е някаква енигма. :roll:
Изображение

Чичо Митко
Аватар
Мнения: 2303
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Х5 и W209
Мечтае да кара: DDT на море :)

Re: Двойния шибидах въпрос!?

Мнение от Митко Стоянов » 08 Ное 2013, 22:31

cod-cdbp написа:Едно не разбирам - Как се къса жилото на този шибидах. Това за мен е някаква енигма. :roll:
Земи го да го изследваш :winky:

Шефе, що не си вземеш един работещ секънд хенд и да не се занимваш с некадърни скъпчийски майстори.? Тва ми се вижда по-удачен вариант, имайки предвид цените на употребяваните части за Е34...
Изображение

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю :mhihi: :mhihi: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 795
Регистриран на: 15.11.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е34/М50 и М60
Мечтае да кара: Е34 V12
Детайли за колата: Ооо много са...

Re: Двойния шибидах въпрос!?

Мнение от S_h_e_f_a » 09 Ное 2013, 11:40

Митко Стоянов написа:
cod-cdbp написа:Едно не разбирам - Как се къса жилото на този шибидах. Това за мен е някаква енигма. :roll:
Земи го да го изследваш :winky:

Шефе, що не си вземеш един работещ секънд хенд и да не се занимваш с некадърни скъпчийски майстори.? Тва ми се вижда по-удачен вариант, имайки предвид цените на употребяваните части за Е34...


Защото вече го направих веднъж и изкара 4 месеца и се скъса жилото както си го прибирах на зад :( а като го сложих го почистих и смазах. Сега ако взема 2-ри трябва и него да боядисвам и да се чудя как да му сменя корите от долу :( Затова искам някой който да ги разбира,да ги разглоби и двата да се ревизира и смаже всичко и да знам че ще работи.
ИзображениеИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Двойния шибидах въпрос!?

Мнение от Zubcho » 10 Ное 2013, 15:37

Само сменяше тавите лесно е.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 795
Регистриран на: 15.11.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е34/М50 и М60
Мечтае да кара: Е34 V12
Детайли за колата: Ооо много са...

Re: Двойния шибидах въпрос!?

Мнение от S_h_e_f_a » 11 Ное 2013, 11:36

А за да се сменят не трябва ли да може да се движи шибидаха!?
ИзображениеИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Двойния шибидах въпрос!?

Мнение от cod-cdbp » 11 Ное 2013, 18:50

S_h_e_f_a написа:А за да се сменят не трябва ли да може да се движи шибидаха!?


Трябва да се махне тавана на шибидаха и евентуално да е вдигне задния край :winky:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Двойния шибидах въпрос!?

Мнение от Zubcho » 12 Ное 2013, 20:29

Дам, за да се махнат вътрешните "кори" на шибедаха трябва предната плоча да се мръдне назад. Трудно без жило. Ама ако ще изхвърляш повредения направо ги изрязваш с макетен нож или нещо друго и развиваш самите горни капаци. Те бяха на шестостенни болтове или нещо подобно. Беше преди сума ти време когато сменях моя, който беше счупен още като купих колата. Още си пазя снимки как си го бях качил "новия" горе в нас, с помощта на един колега, който вече отдавна не кара БМВ.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 795
Регистриран на: 15.11.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е34/М50 и М60
Мечтае да кара: Е34 V12
Детайли за колата: Ооо много са...

Re: Двойния шибидах въпрос!?

Мнение от S_h_e_f_a » 13 Ное 2013, 11:11

Zubcho написа:Дам, за да се махнат вътрешните "кори" на шибедаха трябва предната плоча да се мръдне назад. Трудно без жило. Ама ако ще изхвърляш повредения направо ги изрязваш с макетен нож или нещо друго и развиваш самите горни капаци. Те бяха на шестостенни болтове или нещо подобно. Беше преди сума ти време когато сменях моя, който беше счупен още като купих колата. Още си пазя снимки как си го бях качил "новия" горе в нас, с помощта на един колега, който вече отдавна не кара БМВ.


Как да изрежа корите с макетен нож,като те са метални(ламарина)!? Горните тави и аз съм ги видял че са на гайки,но достъпа до тях не ми е ясен :(
ИзображениеИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Двойния шибидах въпрос!?

Мнение от Zubcho » 15 Ное 2013, 22:40

S_h_e_f_a написа:
Zubcho написа:Дам, за да се махнат вътрешните "кори" на шибедаха трябва предната плоча да се мръдне назад. Трудно без жило. Ама ако ще изхвърляш повредения направо ги изрязваш с макетен нож или нещо друго и развиваш самите горни капаци. Те бяха на шестостенни болтове или нещо подобно. Беше преди сума ти време когато сменях моя, който беше счупен още като купих колата. Още си пазя снимки как си го бях качил "новия" горе в нас, с помощта на един колега, който вече отдавна не кара БМВ.


Как да изрежа корите с макетен нож,като те са метални(ламарина)!? Горните тави и аз съм ги видял че са на гайки,но достъпа до тях не ми е ясен :(


Забравил съм вече как бяха. Свалял съм ги преди години. :)
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: Двойния шибидах въпрос!?

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 17 Ное 2013, 21:59

МНого му помогна Зъб :) , аз викам с кирката да пробва :) ?

Единичния го знам наиузуст , ама двойния си нямам и хабер как става.
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 795
Регистриран на: 15.11.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е34/М50 и М60
Мечтае да кара: Е34 V12
Детайли за колата: Ооо много са...

Re: Двойния шибидах въпрос!?

Мнение от S_h_e_f_a » 14 Юли 2014, 10:25

Няма ли човек в този Форум който да разбира от този люк... :(
Или поне някой който да може да ми смени ламарините и тапицерията,че ми писна да боядисвам и претапицирам :roll:
ИзображениеИзображениеИзображение

Потребител
Аватар
Мнения: 38
Регистриран на: 13.02.2008
Кара: 525tds Комби

Re: Двойния шибидах въпрос!?

Мнение от BMW Dixi 3/15 DA1/DA2 » 15 Юли 2014, 14:44

колега аз мога да ти помогна със свалянето на корите но пак е трудно да се свали предната тава понеже има една пластмаса в/у гаиките която не може да се свали ако не се мръдне назат.Ако пък искаш може да вземеш другия и да го сервизираме понеже имам един подготвен за монтаж от които можем да гледаме кое как трябва да е :bchug: ако искаш пиши на лс да се разберем :)
Изображение

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook