Как да отворя колата?
Модератор: Технически модератори
45 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- Николов
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 90
- Регистриран на: 18.11.2009
- Пол: Мъж
- Кара: The ultimate driving machine
Как да отворя колата?
Тъй, наиграх се както трябва с кошницата. Вчера сутринта акумулатора беше паднал. Шофьорската врата от както имам колата не може да се отвори с ключа, пасажерската преди време можеше, но в последно време се отключваше до средата на хода на палчето и трябваше да го дърпам за да се отвори. В момента пак е на средата и не мърда на никъде. Пробвах схемата с вдигната дръжка и напъване - пак резултат нулев. От подобна тема видях чалъм как се подава 12 волта на плафончето на багажника. Опитах и така без да се отключи. Снощи за капак и багажника остана в заключено положение и не се върти на никъде. Ключар дали въобще да викам или един камък през прозореца..



- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Как да отворя колата?
Залягай отдолу и подай на стартера 


М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Как да отворя колата?
Николов написа:Тъй, наиграх се както трябва с кошницата. Вчера сутринта акумулатора беше паднал. Шофьорската врата от както имам колата не може да се отвори с ключа, пасажерската преди време можеше, но в последно време се отключваше до средата на хода на палчето и трябваше да го дърпам за да се отвори. В момента пак е на средата и не мърда на никъде. Пробвах схемата с вдигната дръжка и напъване - пак резултат нулев. От подобна тема видях чалъм как се подава 12 волта на плафончето на багажника. Опитах и така без да се отключи. Снощи за капак и багажника остана в заключено положение и не се върти на никъде. Ключар дали въобще да викам или един камък през прозореца..![]()
С отверка или щанга напъваш да отвориш процеп горе в ъгъла на вратата. От там пъхаш или дебела тел завита накрая като халка за да захванеш бутона на вратата и го изтеглиш нагоре или сгънат на две шнур от опакавка на голям кашон- с клупа захващаш бутона и теглиш нагоре- е трябва опит, но дано успееш.


- Николов
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 90
- Регистриран на: 18.11.2009
- Пол: Мъж
- Кара: The ultimate driving machine
Re: Как да отворя колата?
Нека да обобщя решението (две са всъщност) за колеги на които им се наложи.
Реших на викна ключар и ми взе 60лв. Като се вземе под внимание че дойде след 15 мин и се занимава на една дебела сянка (беше адския студ) и после ми даде ток да я запаля съм доволен. Извиках го не толкова, че ме мързеше, а защото реших, че и двете врати са преебани сериозно и да се отворят ще иска "по-специални" мерки.
Та отварянето стана с възглавничка с въздух да се отвори лек процеп (май ставало и с апарат за кръвно) и с една тел с клуп накрая захвана палчето. В началото не стана само с дърпане - чак след като сложи ключа в ключалката и го размърда се отвори. Било някаква блокировка.
След като отворих капака подадох ток, но акумулатора беше толкова умрял, че алармата не искаше да отключи, камо ли да запали. Но след 2-3 мин отключи и запали. Та си мисля, че е било възможно да я отворя с дистанционното когато бях вързал друг акумулатор към плафона в багажника. Просто трябваше да почакам малко. Другия вариант е както каза колегата - към стартера ток от работеща кола и пак ще стане.
П.П. Да, и упражнението стана на дясната врата. Предполагам го знаете де, но все пак да уточня
Реших на викна ключар и ми взе 60лв. Като се вземе под внимание че дойде след 15 мин и се занимава на една дебела сянка (беше адския студ) и после ми даде ток да я запаля съм доволен. Извиках го не толкова, че ме мързеше, а защото реших, че и двете врати са преебани сериозно и да се отворят ще иска "по-специални" мерки.
Та отварянето стана с възглавничка с въздух да се отвори лек процеп (май ставало и с апарат за кръвно) и с една тел с клуп накрая захвана палчето. В началото не стана само с дърпане - чак след като сложи ключа в ключалката и го размърда се отвори. Било някаква блокировка.
След като отворих капака подадох ток, но акумулатора беше толкова умрял, че алармата не искаше да отключи, камо ли да запали. Но след 2-3 мин отключи и запали. Та си мисля, че е било възможно да я отворя с дистанционното когато бях вързал друг акумулатор към плафона в багажника. Просто трябваше да почакам малко. Другия вариант е както каза колегата - към стартера ток от работеща кола и пак ще стане.
П.П. Да, и упражнението стана на дясната врата. Предполагам го знаете де, но все пак да уточня
Re: Как да отворя колата?
а ако ви кажа, че Е34 с този проблем се отваря за около 2-3 секунди без специални инструменти, дали ще ми повярвате? : ))
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Как да отворя колата?
Хаос написа:а ако ви кажа, че Е34 с този проблем се отваря за около 2-3 секунди без специални инструменти, дали ще ми повярвате? : ))
няма


М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- alchohol
- ентусиаст
-
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: Как да отворя колата?
Николов написа:Нека да обобщя решението (две са всъщност) за колеги на които им се наложи.
Колега, сега като си решил проблема, не оставяй нещата с ключалките така. Вземи едно WD-40 и хубаво ги напръскай. След това махни тапите на вратите (тези, които се свалят за да имаш видимост към бравата през профила на врата) и обилно напръскай бравите през тях. Аз какви дертове имах с вратите миналата зима, направо ми става лошо като се сетя. Ей така с паднал акумулатор, се молих и медитирах над пасажерската и шофьорската врата около един час на зверския студ, докато успея да отключа бабичката.
Сега след банята с WD-то нямам никакви проблеми нито с предните врати, нито с тази на багажника.
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка




- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
Re: Как да отворя колата?
през предния капак,ще ви е най-лесно и безобидно.Трябва ви тел(нормално яка) огъната в единия край като кукичка.Гледате през решетката на левите фарове(пред шофера) и до дългия към бъбрека ще видите едно палче.С телта куката подпъхвате зад него и дърпате и воала предния капак е отворен 

ТДС - Турбо Див Селянин
- alchohol
- ентусиаст
-
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: Как да отворя колата?
Bavarishe написа:през предния капак,ще ви е най-лесно и безобидно.Трябва ви тел(нормално яка) огъната в единия край като кукичка.Гледате през решетката на левите фарове(пред шофера) и до дългия към бъбрека ще видите едно палче.С телта куката подпъхвате зад него и дърпате и воала предния капак е отворен
Добре, че акумулатора не ми е там

Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка




- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
Re: Как да отворя колата?
аз не крада,а просто давам съвет,защото съм ги брал швепса,а и едната ми 34-ка нямаше изобщо жило за капака 

ТДС - Турбо Див Селянин
- alchohol
- ентусиаст
-
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: Как да отворя колата?
Bavarishe написа:аз не крада,а просто давам съвет,защото съм ги брал швепса,а и едната ми 34-ка нямаше изобщо жило за капака
Еее колега, аз не в тоя смисъл. Просто не предполагах, че предния капак се отваря толкова лесно.
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка




Re: Как да отворя колата?
Bavarishe написа:през предния капак,ще ви е най-лесно и безобидно.Трябва ви тел(нормално яка) огъната в единия край като кукичка.
Имаме участник познал верния отовор. Макар че и с обикновена отвертка става, даже е доста по-лесно.
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Как да отворя колата?
Николов написа:Нека да обобщя решението (две са всъщност) за колеги на които им се наложи.
Реших на викна ключар и ми взе 60лв. Като се вземе под внимание че дойде след 15 мин и се занимава на една дебела сянка (беше адския студ) и после ми даде ток да я запаля съм доволен. Извиках го не толкова, че ме мързеше, а защото реших, че и двете врати са преебани сериозно и да се отворят ще иска "по-специални" мерки.
Та отварянето стана с възглавничка с въздух да се отвори лек процеп (май ставало и с апарат за кръвно) и с една тел с клуп накрая захвана палчето. В началото не стана само с дърпане - чак след като сложи ключа в ключалката и го размърда се отвори. Било някаква блокировка.
След като отворих капака подадох ток, но акумулатора беше толкова умрял, че алармата не искаше да отключи, камо ли да запали. Но след 2-3 мин отключи и запали. Та си мисля, че е било възможно да я отворя с дистанционното когато бях вързал друг акумулатор към плафона в багажника. Просто трябваше да почакам малко. Другия вариант е както каза колегата - към стартера ток от работеща кола и пак ще стане.
П.П. Да, и упражнението стана на дясната врата. Предполагам го знаете де, но все пак да уточня
С апарт за кръвно налягане няма да стане, защото няма необходимата здравина, това е специализиран уред и струва 50лв., за това както ти казах, можеше да отвориш процепа с голяма отверка или малка щанга. Ако лостовете на механизма за отключване или ключалката е била замръзнала нямаше да стане с ток от акумулатор.
45 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани