Проблем при топъл старт
Модератор: Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем при топъл старт
Един приятел ме помоли да питам на какво може де се дължи продължителното въртене докато запали при топъл двигател.
Става дума, че върти 2-3 пъти докато запали:?: Колата е 525tds 93'.
Благодаря предварително!
Става дума, че върти 2-3 пъти докато запали:?: Колата е 525tds 93'.
Благодаря предварително!
Re: Проблем при топъл старт
Много лесно може да се ръ6и този проблемGRE написа:Един приятел ме помоли да питам на какво може де се дължи продължителното въртене докато запали при топъл двигател.
Става дума, че върти 2-3 пъти докато запали:?: Колата е 525tds 93'.
Благодаря предварително!




е21 345 0-402м 12.18


- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
Re: Проблем при топъл старт
TOM написа:Много лесно може да се ръ6и този проблемGRE написа:Един приятел ме помоли да питам на какво може де се дължи продължителното въртене докато запали при топъл двигател.
Става дума, че върти 2-3 пъти докато запали:?: Колата е 525tds 93'.
Благодаря предварително!Трябва да се даде малко предварение на горивната помпа и 6те пали от четвърт
Това се получава от износване на ангренажните колела и вериги и като се добави и температурното раз6ирение на веригата се получава закъснението поради което се забавя паленето
Идете в някой сервиз в който се занимават с дизели и помолете да коригират центровката. А ако няма такъв може да стане и на око. Разхлабете помпата и я завъртете 3-4 гр. по посока против часовниковата стрелка, като застане6 с лице към предницата на колата. Послу6айте съвета ми и няма да съжалявате
това е възмонжно най-изчерпателния отоговор по тая тема.В Е36 форума има доста теми за топлия старт.Ако почетеш ще научиш почти всичко

ТДС - Турбо Див Селянин
Абе, преди да барате центровки, по-добре първо проверете как пада напрежението по време не въртене на стартера! Ако е под 10 волта... Аз лично много си патих. Студена и на -17С пали на четвърт, топла върти 3-5 сек. Що неща смених, то не бяха вериги, галва на помпата, центровки и т.н. Златна ми излезе, а то от акумулатора. Сега не се чува стартера даже! Абе, над 1,5 хилки на вятъра!
Обясни как на студена пали при -17 когато акумулатора е полумъртъв, а на топла когато стартера върти най-лесно и акумулатора е зареден, НЕ пали веднагаProff написа:Абе, преди да барате центровки, по-добре първо проверете как пада напрежението по време не въртене на стартера! Ако е под 10 волта... Аз лично много си патих. Студена и на -17С пали на четвърт, топла върти 3-5 сек. Що неща смених, то не бяха вериги, галва на помпата, центровки и т.н. Златна ми излезе, а то от акумулатора. Сега не се чува стартера даже! Абе, над 1,5 хилки на вятъра!


е21 345 0-402м 12.18


6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани