БМВ-то ми няма мощ ;(-помощ

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 84
Регистриран на: 6.04.2005
Местоположение: Stz

БМВ-то ми няма мощ ;(-помощ

Мнение от grunge_is_dead » 25 Юли 2005, 23:32

значи всичко се случи отведнъж както си вървеше колата и качвам се на другата сутрин паля .. тръгвам и усещам как нещо не е наред (колата е 524 тд 90 г.) давам газ двг-то се изфорсира но ... колата не върви ... все едно върви без турбо ... имах такъв проблем по-рано , но тогава на таблото ми светеше една оранжева лампа със една дюза (тази която свети при паленето и после изгасва) но когато го имаше проблема тази лампа не изгасваше ... беше се скъсало едно кабел4е на дебитен датчик та след това колата се оправи ... но сега лампа не свети постоянно заведох я на майстор (аз съм от сз тука са пишмян майстори всички) та ми казаха че е от дюзата на 3-тия цилиндър била много важна иот нея зависило работата на двг-то та ми оябсниха 4е колата работи във авариен режим и затова не може да върви казах им да премерят и турбото но казаха че надува доволно та да питам по какъв начин мога да се обедя 4е е от тази дюза казаха ми че струва 800 лв нова дали е от нея м**ка му какво представлява точно
Изображение
Is there another reason for your stain http://nirvana.bol.bg

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Re: БМВ-то ми няма мощ ;(-помощ

Мнение от rado_rf » 26 Юли 2005, 0:57

grunge_is_dead написа:... та ми казаха че е от дюзата на 3-тия цилиндър била много важна и от нея зависило работата на двг-то та ми обясниха 4е колата работи във авариен режим и затова не може да върви казах им да премерят и турбото но казаха че надува доволно та да питам по какъв начин мога да се обедя 4е е от тази дюза казаха ми че струва 800 лв нова дали е от нея м**ка му какво представлява точно


:shock: :shock: :shock: :shock:
Е, това направо ме разби. Бах таа дюза, бах тия 800лв. В интерес на истината нямам кой знае каква представа от дизели, но нещо ми се върти из главата, че са на принципа на самовъзпламеняването на сместа от високото налягане /ако греша много моля да бъда поправен/. Обаче си мисля... ако дюзата наистина не ти работи е нормално да губиш мощност. Но защо пък ТОЧНО от нея зависи работата на целия двигател и какъв е тоя авариен режим на двигателя :dunno: И какво ще рече "авариен режим". За тия 800лв. не искам да коментирам. Точно тая дюза ако струва тия пари колко ли струват останалите ;)
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1126
Регистриран на: 5.07.2004
Местоположение: Пловдив
Кара: M3 и Volvo XC70

Мнение от Tod » 26 Юли 2005, 7:56

Това е единствената дюза вързана към електрониката и от нея се черпи инфо за правилното впръскване на гориво!
При тдс-те е четвърта дюза-сменях я миналата година за 450лв, нова, някъде от Стара Загора ми я доставиха!
Незнам до колко е различават тд и тдс но да е по скъпа не ми звучи логично!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 84
Регистриран на: 6.04.2005
Местоположение: Stz

Мнение от grunge_is_dead » 26 Юли 2005, 9:21

Тод нали ти казвам .. :( не им хващам много вяра да не стане така да си дам парите на вятъра да купя дюза а то да е от нещо елементарно (както предния път) незнам по какъв начин са я мерили ... ама ... не са я закачали на компютърна диагностика
Изображение
Is there another reason for your stain http://nirvana.bol.bg

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 84
Регистриран на: 6.04.2005
Местоположение: Stz

Мнение от grunge_is_dead » 27 Юли 2005, 10:12

днеска ходихме на комп. диагностика ... казаха че дюзата си работила проблема бил във потенциометъра на нафтовата помпа ... казаха ми че щя я оправят ама да видим ... иначе самата им комп. програма не успя да "влезе" в БМВ-то та мериха волтаж и съпротивление
Изображение
Is there another reason for your stain http://nirvana.bol.bg

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 11.02.2005
Кара: Е39 525d

Мнение от ETW_You_ » 28 Юли 2005, 23:45

И как разбраха тогава,че еди кое си било здраво а не знам какво си било развалено??????????????????????????????????????????????????????

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 84
Регистриран на: 6.04.2005
Местоположение: Stz

Мнение от grunge_is_dead » 29 Юли 2005, 12:20

уфф човек незнам мериха праиха струваха са викат друго - DDE блоковете незнам напрао :roll: сега ще ги намеря и ще пробвам дали ще се оправи с тях
Изображение
Is there another reason for your stain http://nirvana.bol.bg

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 4.10.2003

Опаа

Мнение от Дедо Мраз » 30 Юли 2005, 16:31

Имах подобен случай - колата на паркинга пред хотела и вечерта беше валяло силен дъжд. Потеглям на сутринта, обаче не върви - давам газ, а не ускорява... А причината май си е стандартна за Е34 - в кутията където е електрониката (DME) за управление на двигателя е влязла вода от дъжда... А на дъното и има отвор за тая цел - ако влезе вода, да си изтече сама... Но тоя отвор се е бил запушил от някаква люспа или друг боклук и водата не може да изтече... И аз давам газ, колата тръгва да се ускорява и от това обаче се раклаща тая вода дето е в кутията и намокря платката DME и колата както върви заглъхва и не ще да върви... Източих водата, продухах с един сушоар платките и се оправи... Дано тази информация помогне на някой със същия случай - щото иначе някои майстори могат много яко да го оскубят...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 84
Регистриран на: 6.04.2005
Местоположение: Stz

Мнение от grunge_is_dead » 31 Юли 2005, 11:11

Дедо Мраз, почистих всичко напръсках буксите с контактен спрей ама уви .. нестава а самите блокове изглеждат като нови светят
Изображение
Is there another reason for your stain http://nirvana.bol.bg

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 84
Регистриран на: 6.04.2005
Местоположение: Stz

Мнение от grunge_is_dead » 02 Авг 2005, 17:51

Та така колеги, след всичкото лутане и ходене по майстори проблема се оказа елементарен. Лампата за проблем по датчиците и проблем във електрониката ми светна (една дюзичка - оранжева лампа). По принцип лапичката светва и при наличие на вода във горивния филтър. Викам си що да не ... свалих го ... кабелчетата на самия датчик който е най отдолу на горивния филтър се бяха осукали и прегорили и дават на късо разделих ги и ги изолирах наново и така лампата огасна , но проблема със вървенето и моща си стоеше :confused: намери се свестен майстор който премери всички пинове на DDE-то всички датчици си работиха нормално освен един вакуумния датчик за турбото (намира се точно до горивния филтър) мисля че беше 34-тия пин на DDE-то когато колата е на контакт даваше около 2.3 V при запален двигател и изфорсиране напрежението се покачваше до 2.5 V в ел.схемата пишеше че трябва да достига стойности от рода на 3.5 та самият датчик си работеше а самият щуцер в който влиза маркучето то вакуумния датчик беше подпушено изчистихме го и колата се оправи

благодаря на всички които ми писаха евала пичове
Изображение
Is there another reason for your stain http://nirvana.bol.bg

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 02 Авг 2005, 18:30

евала на таквиз майстори ама са рядкост :roll:

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 2.08.2005
Местоположение: София/Априлци
Пол: Мъж

Мнение от Izzo » 03 Авг 2005, 8:31

Братле, виждам, че си имал проблем с колата, подобен на моя. карам BMW 525 tds Touring 1996. Колата си е беше ОК доскоро, но първо имаше проблем със запалването, когато е топла. Оказа се, че ел. мотора на помпата в резорвоара се беше прецакал. Купих нов - смених го и палането се подобри.

Но междувременно ми се появи друг проблем. Преди колата я настъпвах здраво 180 -190 км/ч. Но отскоро почна да ми губи обороти, особено при изкачване. Смъквам на по-ниски предавки, за да дигна оборотите, но слаба работа. Почва да придърпва и трябва да отпусна педала. Направо побеснявам. да не говорим, че на равно в момента се задоволявам със 130-140. Кой е майстора който ти помогна да решиш проблема? Нещо не ми се ходи пак в Камор. Когато имах проблем със запалването, ходих на диагностика там. Момчетата бяха много учтиви, за сметка на гупостите, които ми наговориха откаде може да идва проблема. Та требеше да си платя за диагностиката и после сам да си реша проблема.

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 16.10.2005

Мнение от Slavlz » 16 Окт 2005, 10:22

Здравейте, значи искам да споделя надявам се ще е от полза моето мнение понеже изпитах доста проблеми с моето е34 2.4тд.Първо един ден както си сядам и си паля усетих че нещо не е наред и колата не върви и оборотомера и разходомера не бачкат,след мн ходене по мъките накрая се разбра че малкия компютар не ми работи този които контролира ъгъла на впръскването на гориво и все едно беше куц кон :lol: и др мн важно нещо е че с проблем в компютъра не може да се направи диагностика тоест компютъра не влиза в контакт с диагностичния!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 756
Регистриран на: 11.11.2004
Местоположение: София

Мнение от kam_tod » 16 Окт 2005, 18:28

Здравейте момчета!
Аз съм с Е30, 324тд, но искам да напиша за моя проблем, защото двигателя е същия като на 524тд.

Ето тук съм описал всичко:

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=24256

Ще ви бъда благодарен ако някой може да помогне с нещо!

П.С. Не съм сигурен ама май DDE-то е различно и не знам къде се намира!
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com

Митоди яде мисо
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 14.09.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Methodius » 16 Окт 2005, 20:26

grunge_is_dead написа:днеска ходихме на комп. диагностика ... казаха че дюзата си работила проблема бил във потенциометъра на нафтовата помпа ... казаха ми че щя я оправят ама да видим ... иначе самата им комп. програма не успя да "влезе" в БМВ-то та мериха волтаж и съпротивление
Аз карам 525тдс и именно този потенциометър ми създаваше проблеми и на мен .. На магистралата колата започна сама да си дава газ, сама да отнема , и с две думи си правеше каквото поиска .. искарах си тотално акъла и като отидох на диагностика ми казаха, че се е прецакал потенциометъра на горивната помпа.. който няма правене и струва 1200лв. с монтажа .. :confused: :help: луда работа .. Според мен въобще не е там проблема в твоя случай ..

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook