Става все по-загадъчно!!! Помагайте!
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
Става все по-загадъчно!!! Помагайте!
Здравейте, пичове!
Става неква мистерия с моя двигател! (М21)
Значи аз и преди писах, че имам проблеми с една дюза - тая с датчика, лампата свети, трудно пали, двигателя тресе, няма мощност, придърпва, гасне в движение и т.н. Ходих в Дару, там ония викат че било от дюзата. Обаждах се насам-натам на всякакви специалисти, всички викат - от дюзата е, сменяй. Започнах, търсих, търсих (некви нечовешки цени е тая дюза!), да не разправям - накратко намерих я от един човек (Ники, дето мнооого му благодаря, щото не е лаком като ламя, като другите) и я сложих.
Сега - когато се появи отначало проблема, колата докато беше студена работеше добре, проблема се появяваше като загрее. Сега, преди да сложа здравата дюза, нещата бяха точно наобратно - като е студена, тресе, та ще излезне от коша, а като загрее (след 30-40 мин. на място) се успокоява, все едно, че нищо не е било! Т.е. точно обратното - тука ми става мистериозно! Преди студена - работи, топла - тресе! Сега студена - тресе, топла - работи! Еб..х му м..а!
Сложих днес здравата дюза, лампата на таблото угасна (ура!), но проблема си остана. Като е студена, тресе, все едно работи на 4-5 цилиндъра, подскача, придърпва, гасне в движение и т.н., а като загрее се успокоява и върви що годе нормално (аз вече забравих как вървеше по принцип, щото от 5-6 месеца не мога да я оправя).
Гледахме тази сутрин с Ники, чудихме се от какво вече може да е проблема, и докато се въртяхме около двигателя, забелязахме, че в маркуча от горивния филтър към ГНП вървят мехурчета въздух. Даже не само мехурчета, ами цели "пръчки" въздух. По принцип не се бях заглеждал в този маркуч. Погледнахме неговия двигател (той е с 524тд, аз съм с 324тд, еднакви двигатели), но при него не върви въздух. При мен, понеже не съм я карал отдавна колата, ми свети резервата, но все 4-5 литра нафта трябва да има, щото миналата седмица отидох с нея до бензиностанцията и и сипах около 4-5 литра и от тогава, не съм мърдал.
Та въпроса ми е:
1. Може ли да засмуква отнякъде въздух в горивната система и затова да тресе и да прекъсва и да гасне, въобще възможно ли е гореописаните проблеми да са от това? Също може ли докато е студена да тресе от влизашия въздух и да прекъсва и гасне, а като загрее, този въздух да не й пречи толкова на топъл двигател?
2. Ако е така, откъде най-вероятно може да смуче въздух, при положение, че не намирам никъде течове от нафта или петна под колата? Или просто ми е малко нафтата и затова започва да засмуква въздух? Само дето този проблем си го имаше и при пълен резервоар, но тогава не съм заглеждал маркуча.
3. И накрая да уточня, че проблема се появи постепенно (отначало по-малко, после по сериозно, също така лампата отначало светеше от време на време и се гасеше, после започна да си свети непрекъснато. Възможно ли е да са две паралелни повреди - дюзата да се е скапала, а едновременно с това и да е започнала да смуче въздух горе долу по същото време. Защото Ники също му се е била скапала дюзата, но при него не е тресяла и т.н., просто не е имала мощност. И възможно ли е нещо да не е наред с ГНП?
Предварително благодаря за отговорите! И се извинявам за дългото описание.
Става неква мистерия с моя двигател! (М21)
Значи аз и преди писах, че имам проблеми с една дюза - тая с датчика, лампата свети, трудно пали, двигателя тресе, няма мощност, придърпва, гасне в движение и т.н. Ходих в Дару, там ония викат че било от дюзата. Обаждах се насам-натам на всякакви специалисти, всички викат - от дюзата е, сменяй. Започнах, търсих, търсих (некви нечовешки цени е тая дюза!), да не разправям - накратко намерих я от един човек (Ники, дето мнооого му благодаря, щото не е лаком като ламя, като другите) и я сложих.
Сега - когато се появи отначало проблема, колата докато беше студена работеше добре, проблема се появяваше като загрее. Сега, преди да сложа здравата дюза, нещата бяха точно наобратно - като е студена, тресе, та ще излезне от коша, а като загрее (след 30-40 мин. на място) се успокоява, все едно, че нищо не е било! Т.е. точно обратното - тука ми става мистериозно! Преди студена - работи, топла - тресе! Сега студена - тресе, топла - работи! Еб..х му м..а!
Сложих днес здравата дюза, лампата на таблото угасна (ура!), но проблема си остана. Като е студена, тресе, все едно работи на 4-5 цилиндъра, подскача, придърпва, гасне в движение и т.н., а като загрее се успокоява и върви що годе нормално (аз вече забравих как вървеше по принцип, щото от 5-6 месеца не мога да я оправя).
Гледахме тази сутрин с Ники, чудихме се от какво вече може да е проблема, и докато се въртяхме около двигателя, забелязахме, че в маркуча от горивния филтър към ГНП вървят мехурчета въздух. Даже не само мехурчета, ами цели "пръчки" въздух. По принцип не се бях заглеждал в този маркуч. Погледнахме неговия двигател (той е с 524тд, аз съм с 324тд, еднакви двигатели), но при него не върви въздух. При мен, понеже не съм я карал отдавна колата, ми свети резервата, но все 4-5 литра нафта трябва да има, щото миналата седмица отидох с нея до бензиностанцията и и сипах около 4-5 литра и от тогава, не съм мърдал.
Та въпроса ми е:
1. Може ли да засмуква отнякъде въздух в горивната система и затова да тресе и да прекъсва и да гасне, въобще възможно ли е гореописаните проблеми да са от това? Също може ли докато е студена да тресе от влизашия въздух и да прекъсва и гасне, а като загрее, този въздух да не й пречи толкова на топъл двигател?
2. Ако е така, откъде най-вероятно може да смуче въздух, при положение, че не намирам никъде течове от нафта или петна под колата? Или просто ми е малко нафтата и затова започва да засмуква въздух? Само дето този проблем си го имаше и при пълен резервоар, но тогава не съм заглеждал маркуча.
3. И накрая да уточня, че проблема се появи постепенно (отначало по-малко, после по сериозно, също така лампата отначало светеше от време на време и се гасеше, после започна да си свети непрекъснато. Възможно ли е да са две паралелни повреди - дюзата да се е скапала, а едновременно с това и да е започнала да смуче въздух горе долу по същото време. Защото Ники също му се е била скапала дюзата, но при него не е тресяла и т.н., просто не е имала мощност. И възможно ли е нещо да не е наред с ГНП?
Предварително благодаря за отговорите! И се извинявам за дългото описание.
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
не разбирам много от дизели но първо трябва да оправиш тоя въздух... не трябва да има въздух!!! Сигурно от някъде се е разхерметизирало и засмуква въздух... и чак след това да видиш как е колата и да предприемаш други мерки

Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

Благодаря за отговора!
Сега се сещам, че преди да взема колата, ми казаха, че филтъра не е оригинален, с подгряване на горивото, а някакъв друг "който ставал", затова и ми виси една букса с два контакта, щото няма къде да я включа. Та мисълта ми е, възможно ли е да засмуква въздух през уплътнението на горивния филтър и затова да не намирам петна от нафта. Нивото на горивото в горивния филтър стига ли до челното уплътнение към държача или не? Защото ако не стига до там, въобще няма да се учудя ако гълта въздух и не разлива нафта!
Пак благодаря предварително за отговорите!
Сега се сещам, че преди да взема колата, ми казаха, че филтъра не е оригинален, с подгряване на горивото, а някакъв друг "който ставал", затова и ми виси една букса с два контакта, щото няма къде да я включа. Та мисълта ми е, възможно ли е да засмуква въздух през уплътнението на горивния филтър и затова да не намирам петна от нафта. Нивото на горивото в горивния филтър стига ли до челното уплътнение към държача или не? Защото ако не стига до там, въобще няма да се учудя ако гълта въздух и не разлива нафта!
Пак благодаря предварително за отговорите!
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Виждал съм такъв двигател само 1 път и то един поглед... няма да мога повече да ти помогна но мисля (пак казвам не претендирам че много разбирам от дизели) че ако някъде имаш разхерметизирано место преди помпата било то филтър или нещо друго от там нафта няма да тече ми ще засмуква въздух защото помпата създава подналягане...
Задължително трябва да ти тече само нафта и никакъв въздух във маркучите и тогава да продължаваш натам!

Задължително трябва да ти тече само нафта и никакъв въздух във маркучите и тогава да продължаваш натам!

Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

Проблема с въздуха се оказа фалшив! Просто не е имало нафта. Днеска сипах нафта и вече нямаше въздух в маркуча.
Но проблема си остава и вече не знам какво да правя. Дюзата си работи (т.е. лампата не свети), не светят никакви датчици и т.н., но сега ситуацията пак се обърна - като е студена работи перфектно, а като загрее започва да "тресе", не може да поддържа постоянни обороти. Преди си мислех, че е от дюзата с датчика, сега вече не знам какво да мисля. Като подам газ и я закарам на 1500-2000 оборота, се успокоява и работи равномерно. Като пусна педала на газта - старата песен - започва да "тресе". При това педала за газта не е чувствителен, т.е. като го натисна леко, не се променят оборотите, а като го натисна повечко, веднага "скача" на 2000 оборота. Трябва съвсем лекичко да си мърдам крака, буквално с милиметър, за да сваля или да вдигна 100-200 оборота, мъка! В движение придърпва на по-ниски обороти и не ще да "поема". Като натисна яко педала и я вкарам във високи обороти (над 2000), започва да тегли като хората. Направо не знам!
Ако някой има идея какво става, ще му бъда благодарен да напише нещо.
Но проблема си остава и вече не знам какво да правя. Дюзата си работи (т.е. лампата не свети), не светят никакви датчици и т.н., но сега ситуацията пак се обърна - като е студена работи перфектно, а като загрее започва да "тресе", не може да поддържа постоянни обороти. Преди си мислех, че е от дюзата с датчика, сега вече не знам какво да мисля. Като подам газ и я закарам на 1500-2000 оборота, се успокоява и работи равномерно. Като пусна педала на газта - старата песен - започва да "тресе". При това педала за газта не е чувствителен, т.е. като го натисна леко, не се променят оборотите, а като го натисна повечко, веднага "скача" на 2000 оборота. Трябва съвсем лекичко да си мърдам крака, буквално с милиметър, за да сваля или да вдигна 100-200 оборота, мъка! В движение придърпва на по-ниски обороти и не ще да "поема". Като натисна яко педала и я вкарам във високи обороти (над 2000), започва да тегли като хората. Направо не знам!
Ако някой има идея какво става, ще му бъда благодарен да напише нещо.
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
Искам само да споделя че имах мн мн проблеми с е34 спец 524тд с двата управляващи блока.Един които управлява педала на газта понеже е на принципа на потенциометъра и другия които управлява помпата понеже е електронна.Значи моя проблем се изразяваше в това че нямаше мошност в последствие след хиляди мъки и сякви майстори се оказа че малкия компютър не функционира, и повредата е мн елементарна но незаменима тоест няма никва освен друг ел блок.искам да поясня ч нз твоят мотор с ел помпа ли е,обаче ако е закачи го на компутар за диагностика и ако не се свърже значи проблема е в ел блока.а въпроса с въздуха в филтъра искам да кажа че съсхо имат проблеми с горивоподкачващата помпа трябва да се провери.Въобше през много неща преминах спец с 2.4 тд 

6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани