Въпрос за закрепване на бобини
Модератор: Технически модератори
			13 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
- VINCHUN
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 169
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е34
Въпрос за закрепване на бобини
Здравейте колеги!!!След като свалях бобините за проверка установих,че някой от резбите на закрепващите ги болтове са превъртяли  .Както повечето знете бобините са с четири дупки за закрепване,но само за две от дупките има резби в капака на главата.Възможно ли е да се пробият дупки в главата и да се нарежат резби на другите места за болтовете???А има ли друг по "безболезнен" начин за решеването на този проблем??
 .Както повечето знете бобините са с четири дупки за закрепване,но само за две от дупките има резби в капака на главата.Възможно ли е да се пробият дупки в главата и да се нарежат резби на другите места за болтовете???А има ли друг по "безболезнен" начин за решеването на този проблем??
Поздрави!!!
			
		 .Както повечето знете бобините са с четири дупки за закрепване,но само за две от дупките има резби в капака на главата.Възможно ли е да се пробият дупки в главата и да се нарежат резби на другите места за болтовете???А има ли друг по "безболезнен" начин за решеването на този проблем??
 .Както повечето знете бобините са с четири дупки за закрепване,но само за две от дупките има резби в капака на главата.Възможно ли е да се пробият дупки в главата и да се нарежат резби на другите места за болтовете???А има ли друг по "безболезнен" начин за решеването на този проблем??Поздрави!!!
- ddddk
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: Въпрос за закрепване на бобини
Има.
Обща болка е при всички.
Решението е метал-пластик или течен метал.
Аз лично го направих с течен метал, тъй като през тези болтове се осигурява масата на бобините, а не знам до колко е проводим метал-пластикът.
Материалът се продава в Практикер, Мосю Бриколаж и прочие такива магазини.
Вадиш шпилката, зачистваш мнооогоо добре от мазнини, забъркваш лепилото и набиваш, обираш изплютото и чакаш да засъхне. Е, воала.
Най-важното е като стягаш бобините да не се оливаш. Затова са превъртели.
В книгата пише 25 Nm 
   
   
 
Това си е стягане с пръсти направо.
Поздрави и успех,
Д
			Обща болка е при всички.
Решението е метал-пластик или течен метал.
Аз лично го направих с течен метал, тъй като през тези болтове се осигурява масата на бобините, а не знам до колко е проводим метал-пластикът.
Материалът се продава в Практикер, Мосю Бриколаж и прочие такива магазини.
Вадиш шпилката, зачистваш мнооогоо добре от мазнини, забъркваш лепилото и набиваш, обираш изплютото и чакаш да засъхне. Е, воала.
Най-важното е като стягаш бобините да не се оливаш. Затова са превъртели.
В книгата пише 25 Nm
 
   
   
 Това си е стягане с пръсти направо.
Поздрави и успех,
Д

- zvetiko
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 6274
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Въпрос за закрепване на бобини
ddddk написа:Има.
Обща болка е при всички.
Решението е метал-пластик или течен метал.
Аз лично го направих с течен метал, тъй като през тези болтове се осигурява масата на бобините, а не знам до колко е проводим метал-пластикът.
Материалът се продава в Практикер, Мосю Бриколаж и прочие такива магазини.
Вадиш шпилката, зачистваш мнооогоо добре от мазнини, забъркваш лепилото и набиваш, обираш изплютото и чакаш да засъхне. Е, воала.
Най-важното е като стягаш бобините да не се оливаш. Затова са превъртели.
В книгата пише 25 Nm


Това си е стягане с пръсти направо.
Поздрави и успех,
Д
И какъв е тоя течен метал- сивият Поксипол ли.
 С електропроводими функции са само лепилата на сребърна основа,но те бяха по 15-на лева едно малко шишенце и са доста "слаби" за целта ,за която говорим .
 С електропроводими функции са само лепилата на сребърна основа,но те бяха по 15-на лева едно малко шишенце и са доста "слаби" за целта ,за която говорим .Колега ,VINCHUN може да пробваш да уплътниш резбата с парче медна тел.
Последна промяна zvetiko на 27 Юни 2010, 14:31, променена общо 1 път
					
				
			
		- kirililiev
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: Въпрос за закрепване на бобини
пускате допълнителен кабел за маса и решавате проблема 
			
		
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Въпрос за закрепване на бобини
пробивате си останалите дупки и така вече можете да слагате бобини от какъвто мотор искате
М50, М52, М60 и тн и тн ...
			М50, М52, М60 и тн и тн ...

- ddddk
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: Въпрос за закрепване на бобини
Ще помоля колегата zvetiko да не се подиграва, когато не му достигат знания и информираност.
Когато знае - може 
 

Поздрави,
Д
			Когато знае - може
 
 
Поздрави,
Д

- zvetiko
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 6274
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Въпрос за закрепване на бобини
Колега,изобщо не се подигравам.
 Може ли да покажеш къде пише ,че това лепило е електропроводимо,защото проспекта не се чете.
 Може ли да покажеш къде пише ,че това лепило е електропроводимо,защото проспекта не се чете.  Когато нещо се нарича "течен метал" това не означава ,че притежава   характерните за  металите физични свойства в това число електропроводимост ,а може да е просто търговско наименование с цел привличане на клиенти.
 Когато нещо се нарича "течен метал" това не означава ,че притежава   характерните за  металите физични свойства в това число електропроводимост ,а може да е просто търговско наименование с цел привличане на клиенти.  Нещо като сирене ,но без мляко,от палмово масло + Е-та.
Нещо като сирене ,но без мляко,от палмово масло + Е-та.Ако искаш може да пробваш нещо-размажи малко от лепилото и виж с мултицет дали е електропроводимо.
- ddddk
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: Въпрос за закрепване на бобини
 
   
   
 Виноват
 
   
   
 Проверих. Не провежда
 
 Голямата тубичка със синята капачка е стружки в каша от смола може би, а малката тубичка е втвърдител.
Заради стружките съм се заблудил, че провежда, но уви не.
Как пък не си направих труда още тогава, когато го слагах да замеря
 (мина година от тогава).
  (мина година от тогава).Сега се притесних и ще ходя да меря... утре
Значи най-доброто решение си остава нова дупка - нова резба - нова шпилка.
Извинявам се за опита за заблуда
 
 Поздрави,
Д
П.П.:Обаче, ако е избягала масата някъде, ще направя както предложи Киро - с мостче допълнителна маса. Така че и това е вариант.

- zvetiko
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 6274
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Въпрос за закрепване на бобини
На колко хора прецака  колите и накрая едно просто "виноват".  
 
Колега,ама PR-ра е голяма работа нали. От всякъде ти набиват в главата течен метал та течен метал,пигментират го в сиво,в твоя случай слагат и метални стружки за по-голяма здравина и в един момент спираш да разсъждаваш и почваш да им вярваш-не ме питай от къде го знам.
 От всякъде ти набиват в главата течен метал та течен метал,пигментират го в сиво,в твоя случай слагат и метални стружки за по-голяма здравина и в един момент спираш да разсъждаваш и почваш да им вярваш-не ме питай от къде го знам.  
 
А по случая решения много-най-бързото е както предложих с мека тел,може нови дупки и нова резба или възстановяване на резбата с течен метал и както предлага колегата обща маса.
			
		 
 Колега,ама PR-ра е голяма работа нали.
 От всякъде ти набиват в главата течен метал та течен метал,пигментират го в сиво,в твоя случай слагат и метални стружки за по-голяма здравина и в един момент спираш да разсъждаваш и почваш да им вярваш-не ме питай от къде го знам.
 От всякъде ти набиват в главата течен метал та течен метал,пигментират го в сиво,в твоя случай слагат и метални стружки за по-голяма здравина и в един момент спираш да разсъждаваш и почваш да им вярваш-не ме питай от къде го знам.  
 А по случая решения много-най-бързото е както предложих с мека тел,може нови дупки и нова резба или възстановяване на резбата с течен метал и както предлага колегата обща маса.
- VINCHUN
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 169
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е34
Re: Въпрос за закрепване на бобини
Благодаря на всички!!!Може би ще пробвам с нови дупки и резба,за по сигурно   
 
Поздрави!!!
			
		 
 Поздрави!!!
- SaSo
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
Re: Въпрос за закрепване на бобини
Абе каква маса на бубините ? Нали има отделни кабели ( такива като лентови но метални ) те са точно за масата... Отделно от това и има и пластини между отделните бубини...
			
		- net_master
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 235
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
Re: Въпрос за закрепване на бобини
SaSo написа:Абе каква маса на бубините ? Нали има отделни кабели ( такива като лентови но метални ) те са точно за масата... Отделно от това и има и пластини между отделните бубини...
И аз така......отделно все си мисля, че масата на бубините си идва на всяка с кабела, който си е забит в нея. Тая външната маса по корпусите и по капака не е ли по-скоро като екранировка

- BABHOMED
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Re: Въпрос за закрепване на бобини
Хмм не е ли също възможност срещу няколко лева в най близкия цех за ламарина да се заковат няколко медно галванизирани шпилки с точкова заварка..Сетих се че миналия месец правих едни машинарии с точно такива шпилки.
			Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.

		
			13 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	

 
