SOLENOID SWITCH - за 525 TDS

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

SOLENOID SWITCH - за 525 TDS

Мнение от Peter Angelov » 19 Фев 2009, 22:46

Здрасти колеги, интерисуваме какво е действието на SOLENOID SWITCH

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15

SOLENOID е под №3

Предварително благодаря

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 6.06.2008
Местоположение: Монтана

Мнение от dani_94 » 20 Фев 2009, 7:17

Това е клапанът който гаси мотора... Казва се ШЪТ-ОФ клапан...
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Мнение от Peter Angelov » 20 Фев 2009, 9:50

Благодаря колега, чудясе да го вземали :roll: един приятел го е вземал на супер цена 95 лв. оригинал на BMW а не му трябва...

Този клапан прецаквали се често и имали смисъл да имам подобна част в гаража си :roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Мнение от Postman » 20 Фев 2009, 9:56

Бате, да ме прощаваш за иронията, но тя идва от съдържанието на темите които пускаш в последно време. Та на бегом към предложението ми - като реставрираш колата, да не забравиш да смениш и въздуха в резервната гума... не за друго, но може да е поостарял и той... :confused:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Мнение от Peter Angelov » 20 Фев 2009, 10:00

Postman написа:Бате, да ме прощаваш за иронията, но тя идва от съдържанието на темите които пускаш в последно време. Та на бегом към предложението ми - като реставрираш колата, да не забравиш да смениш и въздуха в резервната гума... не за друго, но може да е поостарял и той... :confused:


Здравей, на този ти отговор, мога да отговоря само с едно :!: МНОГО ЖАЛКО :!: и не виждам кое те дразни в темите ми или по скоро те дразни реставрирането на колата :roll: Спирам да пиша няма проблем :comp: :smoke:

P.S. Ако питам каква е разликата между INJECTION NOZZLE и RMFD INJECTION NOZZLE и това ли е проблем за теб :roll:

Или най добре да питам в някой чужди форуми, щото те повечето неща в BG са така...

Или ако утре имаш проблем с финанси, данъчни и т.н. и ми се обадиш за консултация да ти кажа да си купиш 10 дебели книги и да четеш поне една година за да си решиш проблема :winky: Аз мисля че тварде не коректно се отнасяш :!:
Последна промяна Peter Angelov на 20 Фев 2009, 10:14, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Мнение от Postman » 20 Фев 2009, 10:13

Ти си пиши колкото искаш, а мен няма как да разбереш кое и защо ме дразни, защото хората не сме еднакви :). Но ако утре видиш маркуч за вакуум някъде под капака, сцепен в единия край, можеш да го смениш и без да пускаш тема за това... не че ако пуснеш е проблем де.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Мнение от Peter Angelov » 20 Фев 2009, 10:17

Postman написа:Ти си пиши колкото искаш, а мен няма как да разбереш кое и защо ме дразни, защото хората не сме еднакви :). Но ако утре видиш маркуч за вакуум някъде под капака, сцепен в единия край, можеш да го смениш и без да пускаш тема за това... не че ако пуснеш е проблем де.


Яворе това е нещо което не ми е познато и затова питам нали е форум за това :!: Аз колко работи съм сменил без да питам :!: Ако на теб ти е позната тази част от помпата та TDS, просто можеше да кажеш колега това е едикво си и така...
Проблема си е твой...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 197
Регистриран на: 28.11.2008
Местоположение: ЕН

Мнение от arkys » 20 Фев 2009, 10:26

Подкрепям Петър напълно,не всички разбираме ,а и за това питаме тук,все пак нали е за това този форум-технически ;)
Обичай ближния,ближи обичания!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Мнение от Peter Angelov » 20 Фев 2009, 10:30

arkys написа:Подкрепям Петър напълно,не всички разбираме ,а и за това питаме тук,все пак нали е за това този форум-технически ;)


Благодаря колега

Незнам защо но когато стане въпрос за дизел и някой му става голям проблем!! Явно трябва да почна да сера във всяка тема за BMW - бензин

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Мнение от Postman » 20 Фев 2009, 11:01

Добре, може би шегата не ви се понрави, но съм сигурен че от нея си направихте нужните изводи. Сега като културен човек дойде ред да се извиня - така че, Peter Angelov, извинявай! Проява на лош вкус беше от моя страна изобщо да пиша в тази тема по този начин, затова ще ти отговоря конкретно на въпросите с цялата ми налична компетентност:
Peter Angelov написа:Благодаря колега, чудясе да го вземали Rolling Eyes един приятел го е вземал на супер цена 95 лв. оригинал на BMW а не му трябва...

Този клапан прецаквали се често и имали смисъл да имам подобна част в гаража си Rolling Eyes

Този клапан се поврежда от "съвсем скоро предстои" до "почти никога". Колкото по-стара е колата, толкова по-близо до "съвсем скоро предстои" се доближаваме. Колкото по-неоригинална част е - също.
В гаража си няма смисъл да имаш такава резервна част, тя ти трябва В КОЛАТА, т.е. сложи клапана в жабката и нека си стои там завинаги (или докато ти потрябва).
И сега за цената - НЕ, НЕ го купувай, прекалено скъп е. Потърси по-евтина алтернатива.

Другите неща мисля няма нужда да ги коментирам, за да не влизаме все по-навътре в тресавището...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Мнение от Peter Angelov » 20 Фев 2009, 11:15

Postman написа:Добре, може би шегата не ви се понрави, но съм сигурен че от нея си направихте нужните изводи. Сега като културен човек дойде ред да се извиня - така че, Peter Angelov, извинявай! Проява на лош вкус беше от моя страна изобщо да пиша в тази тема по този начин, затова ще ти отговоря конкретно на въпросите с цялата ми налична компетентност:
Peter Angelov написа:Благодаря колега, чудясе да го вземали Rolling Eyes един приятел го е вземал на супер цена 95 лв. оригинал на BMW а не му трябва...

Този клапан прецаквали се често и имали смисъл да имам подобна част в гаража си Rolling Eyes

Този клапан се поврежда от "съвсем скоро предстои" до "почти никога". Колкото по-стара е колата, толкова по-близо до "съвсем скоро предстои" се доближаваме. Колкото по-неоригинална част е - също.
В гаража си няма смисъл да имаш такава резервна част, тя ти трябва В КОЛАТА, т.е. сложи клапана в жабката и нека си стои там завинаги (или докато ти потрябва).
И сега за цената - НЕ, НЕ го купувай, прекалено скъп е. Потърси по-евтина алтернатива.

Другите неща мисля няма нужда да ги коментирам, за да не влизаме все по-навътре в тресавището...


Яворе, не е нужно да ми се извиняваш :!: Помагал си ми, могаш ми така че няма грижи :repost: :bchug: Ако аз съм бил по рязък, прощавай :!:
Благодаря за отговора ти :yes:

P.S. И наистина ме интерисува разликата между тези две дюзи -
INJECTION NOZZLE и RMFD INJECTION NOZZLE, напрактика са получава че и умната дюза е съответно -
INJECTION NOZZLE WITH TRANSMITTER и RMFD INJECTION NOZZLE WITH TRANSMITTER

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 11.05.2006
Местоположение: Пловдив

Мнение от alb » 20 Фев 2009, 12:21

Може би Remanufactured...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 20 Фев 2009, 12:44

Колега, не го купувай. Няма смисъл да се "набутваш" в момента за нещо което не се знае дали ще ти потрябва изобщо! Може да те кара и месеци, но може и години, както е карал до сега.


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 20 Фев 2009, 13:06

Колега ако не работи този клапан няма да ти гаси мотора.Той отваря(при подаване на контакт) и затваря (спира горивото към дюзите) като върнеш ключа.Принципа му е прост (електромагнит) при поддаване на ток към него отваря и обратно.
Мисля,че е в пъти по-възможно да се наруши по някакъв начин захранването на клапана,отколкото самия той.
И ако все пак си решил да го смениш ми пиши да ти пратя един подарък.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Мнение от Peter Angelov » 20 Фев 2009, 13:14

ivan. написа:Колега ако не работи този клапан няма да ти гаси мотора.Той отваря(при подаване на контакт) и затваря (спира горивото към дюзите) като върнеш ключа.Принципа му е прост (електромагнит) при поддаване на ток към него отваря и обратно.
Мисля,че е в пъти по-възможно да се наруши по някакъв начин захранването на клапана,отколкото самия той.
И ако все пак си решил да го смениш ми пиши да ти пратя един подарък.


Благодаря Иван, ще върна жеста стократно :bchug: Просто не познавам въпросната помпа а видях че в Даря струва над 200 лв. и затова исках да попитам, то беше ясно че се отняся до колегите с дизел :yes:
Можеш ли да ми помогнеш за тези дюзи че има подобен вариянт и също имам намерение да сменя всичко по отношение на веригата, какво ти е мнението?

Благодаря отново колеги

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook