SOLENOID SWITCH - за 525 TDS
Модератор: Технически модератори
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
SOLENOID SWITCH - за 525 TDS
Здрасти колеги, интерисуваме какво е действието на SOLENOID SWITCH
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
SOLENOID е под №3
Предварително благодаря
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
SOLENOID е под №3
Предварително благодаря
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Благодаря колега, чудясе да го вземали
един приятел го е вземал на супер цена 95 лв. оригинал на BMW а не му трябва...
Този клапан прецаквали се често и имали смисъл да имам подобна част в гаража си

Този клапан прецаквали се често и имали смисъл да имам подобна част в гаража си

- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Postman написа:Бате, да ме прощаваш за иронията, но тя идва от съдържанието на темите които пускаш в последно време. Та на бегом към предложението ми - като реставрираш колата, да не забравиш да смениш и въздуха в резервната гума... не за друго, но може да е поостарял и той...
Здравей, на този ти отговор, мога да отговоря само с едно





P.S. Ако питам каква е разликата между INJECTION NOZZLE и RMFD INJECTION NOZZLE и това ли е проблем за теб

Или най добре да питам в някой чужди форуми, щото те повечето неща в BG са така...
Или ако утре имаш проблем с финанси, данъчни и т.н. и ми се обадиш за консултация да ти кажа да си купиш 10 дебели книги и да четеш поне една година за да си решиш проблема


Последна промяна Peter Angelov на 20 Фев 2009, 10:14, променена общо 1 път
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Postman написа:Ти си пиши колкото искаш, а мен няма как да разбереш кое и защо ме дразни, защото хората не сме еднакви. Но ако утре видиш маркуч за вакуум някъде под капака, сцепен в единия край, можеш да го смениш и без да пускаш тема за това... не че ако пуснеш е проблем де.
Яворе това е нещо което не ми е познато и затова питам нали е форум за това


Проблема си е твой...
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
arkys написа:Подкрепям Петър напълно,не всички разбираме ,а и за това питаме тук,все пак нали е за това този форум-технически
Благодаря колега
Незнам защо но когато стане въпрос за дизел и някой му става голям проблем!! Явно трябва да почна да сера във всяка тема за BMW - бензин
Добре, може би шегата не ви се понрави, но съм сигурен че от нея си направихте нужните изводи. Сега като културен човек дойде ред да се извиня - така че, Peter Angelov, извинявай! Проява на лош вкус беше от моя страна изобщо да пиша в тази тема по този начин, затова ще ти отговоря конкретно на въпросите с цялата ми налична компетентност:
Този клапан се поврежда от "съвсем скоро предстои" до "почти никога". Колкото по-стара е колата, толкова по-близо до "съвсем скоро предстои" се доближаваме. Колкото по-неоригинална част е - също.
В гаража си няма смисъл да имаш такава резервна част, тя ти трябва В КОЛАТА, т.е. сложи клапана в жабката и нека си стои там завинаги (или докато ти потрябва).
И сега за цената - НЕ, НЕ го купувай, прекалено скъп е. Потърси по-евтина алтернатива.
Другите неща мисля няма нужда да ги коментирам, за да не влизаме все по-навътре в тресавището...
Peter Angelov написа:Благодаря колега, чудясе да го вземали Rolling Eyes един приятел го е вземал на супер цена 95 лв. оригинал на BMW а не му трябва...
Този клапан прецаквали се често и имали смисъл да имам подобна част в гаража си Rolling Eyes
Този клапан се поврежда от "съвсем скоро предстои" до "почти никога". Колкото по-стара е колата, толкова по-близо до "съвсем скоро предстои" се доближаваме. Колкото по-неоригинална част е - също.
В гаража си няма смисъл да имаш такава резервна част, тя ти трябва В КОЛАТА, т.е. сложи клапана в жабката и нека си стои там завинаги (или докато ти потрябва).
И сега за цената - НЕ, НЕ го купувай, прекалено скъп е. Потърси по-евтина алтернатива.
Другите неща мисля няма нужда да ги коментирам, за да не влизаме все по-навътре в тресавището...
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Postman написа:Добре, може би шегата не ви се понрави, но съм сигурен че от нея си направихте нужните изводи. Сега като културен човек дойде ред да се извиня - така че, Peter Angelov, извинявай! Проява на лош вкус беше от моя страна изобщо да пиша в тази тема по този начин, затова ще ти отговоря конкретно на въпросите с цялата ми налична компетентност:Peter Angelov написа:Благодаря колега, чудясе да го вземали Rolling Eyes един приятел го е вземал на супер цена 95 лв. оригинал на BMW а не му трябва...
Този клапан прецаквали се често и имали смисъл да имам подобна част в гаража си Rolling Eyes
Този клапан се поврежда от "съвсем скоро предстои" до "почти никога". Колкото по-стара е колата, толкова по-близо до "съвсем скоро предстои" се доближаваме. Колкото по-неоригинална част е - също.
В гаража си няма смисъл да имаш такава резервна част, тя ти трябва В КОЛАТА, т.е. сложи клапана в жабката и нека си стои там завинаги (или докато ти потрябва).
И сега за цената - НЕ, НЕ го купувай, прекалено скъп е. Потърси по-евтина алтернатива.
Другите неща мисля няма нужда да ги коментирам, за да не влизаме все по-навътре в тресавището...
Яворе, не е нужно да ми се извиняваш




Благодаря за отговора ти

P.S. И наистина ме интерисува разликата между тези две дюзи -
INJECTION NOZZLE и RMFD INJECTION NOZZLE, напрактика са получава че и умната дюза е съответно -
INJECTION NOZZLE WITH TRANSMITTER и RMFD INJECTION NOZZLE WITH TRANSMITTER
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Колега, не го купувай. Няма смисъл да се "набутваш" в момента за нещо което не се знае дали ще ти потрябва изобщо! Може да те кара и месеци, но може и години, както е карал до сега.
Колега ако не работи този клапан няма да ти гаси мотора.Той отваря(при подаване на контакт) и затваря (спира горивото към дюзите) като върнеш ключа.Принципа му е прост (електромагнит) при поддаване на ток към него отваря и обратно.
Мисля,че е в пъти по-възможно да се наруши по някакъв начин захранването на клапана,отколкото самия той.
И ако все пак си решил да го смениш ми пиши да ти пратя един подарък.
Мисля,че е в пъти по-възможно да се наруши по някакъв начин захранването на клапана,отколкото самия той.
И ако все пак си решил да го смениш ми пиши да ти пратя един подарък.
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
ivan. написа:Колега ако не работи този клапан няма да ти гаси мотора.Той отваря(при подаване на контакт) и затваря (спира горивото към дюзите) като върнеш ключа.Принципа му е прост (електромагнит) при поддаване на ток към него отваря и обратно.
Мисля,че е в пъти по-възможно да се наруши по някакъв начин захранването на клапана,отколкото самия той.
И ако все пак си решил да го смениш ми пиши да ти пратя един подарък.
Благодаря Иван, ще върна жеста стократно


Можеш ли да ми помогнеш за тези дюзи че има подобен вариянт и също имам намерение да сменя всичко по отношение на веригата, какво ти е мнението?
Благодаря отново колеги
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани