Проблем с оборотите при празен ход
Модератор: Технически модератори
			6 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
- lester
 - Потребител
 - 
				
			 - Мнения: 40
 - Регистриран на: 5.04.2008
 - Местоположение: София, кв. "Манастирски ливади - Запад"
 - Пол: Мъж
 - Кара: Велосипед :)
 - Мечтае да кара: F10 550i xDrive
 
Проблем с оборотите при празен ход
Вчера двигателя ми направи лош номер - на празен ход оборотите ми паднаха на около 300, веднага след което се усети намесата на смукач ли е, компютър ли е 
 и се качиха на 800, след секунди си дойдоха в нормалните за моя М50В20 650 оборота, но вместо да останат там, те пак паднаха до 400 и нещата се повториха. Така гледах това шоу цели две минути и накрая изгасих... Това се случи на топъл двигател.
Други неестествени неща, които съм забелязвал да се случват понякога са:
- При студено палене стартерът върти около 1,5 секунди (обикновено пали от една шеста оборот
) и след като запали, двигателят се форсира сам на 1700 оборота, след това си падат до 900-1000 (зависи колко е студено навън).
- За няколко месеца ми се е случвало около 5 пъти двигателят да угасне, при опит да тръгна. Тогава си мислех, че вероятно аз не съм подал достатъчно газ, но вече започвам да мисля, че причината може да е била в същия проблем...
- Лятото пак ми направи номера с нестабилните обороти на празен ход, но тогава бях влкючил климатика и си мислех, че може да е от него - той да товари прекалено двигателя. В този случай колебанието на оборотите стана само 2 пъти.
Някой може ли да ме насочи откъде идва проблема?
П.С. Онзиден пък бях в Blaze auto и ми казаха, че имам да сменям гарнитура на капака на клапаните, каре и тампони на ск. кутия, ремъци, ролки, бензинови маркучи и сметката ще излезе 1070 лв, което ми идва в повече, а сега и този проблем с двигателя...
			Други неестествени неща, които съм забелязвал да се случват понякога са:
- При студено палене стартерът върти около 1,5 секунди (обикновено пали от една шеста оборот
- За няколко месеца ми се е случвало около 5 пъти двигателят да угасне, при опит да тръгна. Тогава си мислех, че вероятно аз не съм подал достатъчно газ, но вече започвам да мисля, че причината може да е била в същия проблем...
- Лятото пак ми направи номера с нестабилните обороти на празен ход, но тогава бях влкючил климатика и си мислех, че може да е от него - той да товари прекалено двигателя. В този случай колебанието на оборотите стана само 2 пъти.
Някой може ли да ме насочи откъде идва проблема?
П.С. Онзиден пък бях в Blaze auto и ми казаха, че имам да сменям гарнитура на капака на клапаните, каре и тампони на ск. кутия, ремъци, ролки, бензинови маркучи и сметката ще излезе 1070 лв, което ми идва в повече, а сега и този проблем с двигателя...
ıYı
[Bayerische Motoren Werke Aktiengesellschaft]
		[Bayerische Motoren Werke Aktiengesellschaft]
- LiTtLeRoCk
 - СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
 - 
				
			 - Мнения: 5434
 - Регистриран на: 31.07.2007
 - Местоположение: Стара Загора
 - Пол: Мъж
 - Мечтае да кара: Е38 740IL
 
Колега пробвай да си разкачиш акумолатора за 10-20мин и може и да се оправи ако ли не пробвай  с почистване на моторчето за празния ход.
			
		- joro6724
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 150
 - Регистриран на: 16.08.2008
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: BMW E65 730d
 
- lester
 - Потребител
 - 
				
			 - Мнения: 40
 - Регистриран на: 5.04.2008
 - Местоположение: София, кв. "Манастирски ливади - Запад"
 - Пол: Мъж
 - Кара: Велосипед :)
 - Мечтае да кара: F10 550i xDrive
 
Мерси колеги - толкова единодушен отговор не съм очаквал 
А това моторче подлежи ли на ремонт или да търся ново/втора ръка? Можете ли да ми кажете някакви приблизителни цени за ново и самата смяна сложна ли е?
			А това моторче подлежи ли на ремонт или да търся ново/втора ръка? Можете ли да ми кажете някакви приблизителни цени за ново и самата смяна сложна ли е?
ıYı
[Bayerische Motoren Werke Aktiengesellschaft]
		[Bayerische Motoren Werke Aktiengesellschaft]
- LiTtLeRoCk
 - СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
 - 
				
			 - Мнения: 5434
 - Регистриран на: 31.07.2007
 - Местоположение: Стара Загора
 - Пол: Мъж
 - Мечтае да кара: Е38 740IL
 
lester написа:Мерси колеги - толкова единодушен отговор не съм очаквал
А това моторче подлежи ли на ремонт или да търся ново/втора ръка? Можете ли да ми кажете някакви приблизителни цени за ново и самата смяна сложна ли е?
Смяната е лесна в рамките на 10мин ново ще е цифра и то сериозна най добре втора ръка но първо го почисти почисти и дроселовата клапа и ако не се оправи търси втора ръка.
			6 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани