Проблем с парното на 525 tds ПОМАГАИТЕ
Модератор: Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с парното на 525 tds ПОМАГАИТЕ
Проблема е че дори и на максимално да го усиля духа много слабо и прозорците се потят и нищо не виждам даже последния път зеха да ми мръзнат отвътре прозорците. А отзаде духа студено даже климатика е двузонов незнам дали има нещо общо.От скоро съм собстевник на БМВ и неразбирам много тъкаче ако можете помагаите.
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Колега първо прочети тук http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=21888
и там ще намериш отговора на твоя въпрос http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?p=656560
и там ще намериш отговора на твоя въпрос http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?p=656560

- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
winnetou написа:Аз лично изчетох това, за което си дал линк, но отговор на въпроса не намери. Моля някой, ако знае защо като пусна вентилатора на парно то на максимум или на минимум няма значение духа едвам едвам почти не се усеща
Здрасти, смени си филтър на климатика в купето, провери си степените на вентилатора това за начало...
Успех
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Има разни вариянти - първо, както каза колегата - ако е задръстен филтъра може да няма сила да "издуха" прозорците, но ще почне да бучи повече и ще го чуеш, едва ли е това.
Втори вариянт - управлението на степените на парното - има теми по въпроса, може да си с едни електронно блокче, съпротивление, а може и да си с т.н. "меч" - метална пластина, така и не разбрах от коя до коя година на производство, кое управление е монтирано. Иначе съпротивлението мисля, че се намираше над педала на газта (под кората, там може и други релета да срещнеш), а "меч"-а трябва да е до филтъра на климатика, като разглобищ жабката ще го видиш (така беше моята ТДС-ка).
Трети вариянт - пробай с друг ключ за парното (друга "врътка"), на едната Е34-ка точно той се оказа проблемен и духаше само на първа степен (най-слабата).
Втори вариянт - управлението на степените на парното - има теми по въпроса, може да си с едни електронно блокче, съпротивление, а може и да си с т.н. "меч" - метална пластина, така и не разбрах от коя до коя година на производство, кое управление е монтирано. Иначе съпротивлението мисля, че се намираше над педала на газта (под кората, там може и други релета да срещнеш), а "меч"-а трябва да е до филтъра на климатика, като разглобищ жабката ще го видиш (така беше моята ТДС-ка).
Трети вариянт - пробай с друг ключ за парното (друга "врътка"), на едната Е34-ка точно той се оказа проблемен и духаше само на първа степен (най-слабата).
BMW only!
Разбрах какъв е проблема, а явно и колегата който започна темата го има същия. Разглобих половината кола, свалих филтъра, но пак не духаше както трябва. Степените на ключето са ми добре просто не вкарва необходимото количество въздух или въобще нищо не вкарва. Има клапа която се намира от ВЪН на автомобила под решетката на чистачките. Махат се първо чистачките, след което се махат пластмасовите решетки, след това от дясната страна на автомобила вътре в дупката която сте разкрили има ламарина, която пречи да си мушнете ръката по на вътре почти под таблото и стъклото. Изкривявате ламарината, след това бурката с ръка и ще напипате клапа, която се е затворила и не се отваря, която не знам каква роля играе отваряте я ръчно до крайно положение и вече имате парно. Преди това обаче трябва да сглобите частите обратно 

6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани