Смяна на филтъра на климатика
Модератор: Технически модератори
46 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Смяна на филтъра на климатика
След хиляди теми и въпроси как точно става,нека нещата да станат пределно ясни.
1.Сваляте жабката
2.Махате горната кора
С червено са местата на винтовете ,които трябва да се отвият след , което предната страна се дърпа на долу и към вас, за да излязат носачите в жълто,накрая се вадят кабелите в синьо
3.Сваляте лявата кора-за целта освобождаване с издърпване щифта в червено(рапидката е мое изобретение)
4.Освобождавате куплунга за фенерчето
5.Сваляте въздухопровода
6.Сваляте декоративната кора при краката
7.Сваляте куплунгите на електроните блокове.Синият и жълтият се освобождават като се завърти една скоба като преди това натиснете контриращата пластинка ,която я блокира.
8.Отвъртате винтовете ,които държат "ножа" и го изваждате
9.Изваждате електроният блок като натиснете контриращата го пластина и го дръпнете към вас,след ,което го избутвате максимално към краката на шофьора
10.Сваляте капачката на филтъра като отвиете винта долу и завъртите обратно на часовниковата стрелка на 90 градуса блокировката горе
11.Вече имате достъп до филтъра
Сглобява се в обратен ред.
УСПЕХ.
1.Сваляте жабката
2.Махате горната кора
С червено са местата на винтовете ,които трябва да се отвият след , което предната страна се дърпа на долу и към вас, за да излязат носачите в жълто,накрая се вадят кабелите в синьо
3.Сваляте лявата кора-за целта освобождаване с издърпване щифта в червено(рапидката е мое изобретение)
4.Освобождавате куплунга за фенерчето
5.Сваляте въздухопровода
6.Сваляте декоративната кора при краката
7.Сваляте куплунгите на електроните блокове.Синият и жълтият се освобождават като се завърти една скоба като преди това натиснете контриращата пластинка ,която я блокира.
8.Отвъртате винтовете ,които държат "ножа" и го изваждате
9.Изваждате електроният блок като натиснете контриращата го пластина и го дръпнете към вас,след ,което го избутвате максимално към краката на шофьора
10.Сваляте капачката на филтъра като отвиете винта долу и завъртите обратно на часовниковата стрелка на 90 градуса блокировката горе
11.Вече имате достъп до филтъра
Сглобява се в обратен ред.
УСПЕХ.
Последна промяна zvetiko на 23 Мар 2009, 12:05, променена общо 2 пъти
- ///peter
- старши ентусиаст
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Браво! Темата ти е прекрасна...
А само като видях, че съм стигнал почти до края и се отказах, защото прочетох, че някой коли нямат филтър, а съм бил на косъм и ми се..
А само като видях, че съм стигнал почти до края и се отказах, защото прочетох, че някой коли нямат филтър, а съм бил на косъм и ми се..
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
tsb_bg написа:Браво колега
Погрижил си се да е ясно за всички
Имам само едно допълнение: кабелите на електронния блок са достатъчно дълги и излиза без да се разкачват куплунзите (поне при мен става)
И аз опитах така но не се получи-куплунгите се махат лесно,за да се изнасилва кабела.
- TheBoss
- Полковника
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Чудесна работа, темата директно отива във "Важни". Само искам да допълня, не всички климатици имат "нож", "меч" или както там искате да го наричаме. Но това не пречи, просто пропускате етапа с развиването на рапидките и неговото сваляне . И да почертая, при свалянето на капака (на снимка 10) ви е необходим инструмент Т20 с дълго рамо, напр. отверка Т20.
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
- nikol78
- Мнения: 773
- Регистриран на: 13.05.2006
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
- Кара: Е 39 520I 1998г.
Темата е наистина добра защото е обяснено подробно и точно как става смяната браво на zvetiko че си е направил труда да снима и обясни
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
TheBoss написа:Чудесна работа, темата директно отива във "Важни". Само искам да допълня, не всички климатици имат "нож", "меч" или както там искате да го наричаме. Но това не пречи, просто пропускате етапа с развиването на рапидките и неговото сваляне . И да почертая, при свалянето на капака (на снимка 10) ви е необходим инструмент Т20 с дълго рамо, напр. отверка Т20.
Колега, може ли да смениш заглавието "И след "Направи си сам" как да сменим филтъра за климатик/климатроник" със "Смяна на филтъра на климатика"- темата по-лесно ще се намира от този ,на който му трябва.
Направо на пароструика оргиналния филтер става като нов,моя е минал по реда доста пати и не се къса.zvetiko написа:И ако не ви се дават десетки левове за филтър-
Направи си сам: Въздушен филтър за климатик
- TheBoss
- Полковника
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
zvetiko написа:...
Колега, може ли да смениш заглавието "И след "Направи си сам" как да сменим филтъра за климатик/климатроник" със "Смяна на филтъра на климатика"- темата по-лесно ще се намира от този ,на който му трябва.
Колега, ами те са една под друга бре, трябва да си много сляп за да не я видиш. Отделно са 15 линка във "Важни". А в търсачката като напишеш смяна на филтър ти намира темата. Е, аконе посочиш раздел Е34 може да извади 1000 теми, но тогава никакво заглавие няма да ти помогне. Ама, ако толкова държите ще сменя заглавието.
- xela
- младши ентусиаст
- Мнения: 350
- Регистриран на: 12.04.2005
- Пол: Мъж
- Кара: ше: E39 -540 iA, E34 - 525 TDS
- Мечтае да кара: E30 - M3
Искам да благодаря на zvetiko за много точното описание.
Разглобих го за 30мин. и обратно за 45мин. Някои от Вас може да се справят и по-бързо.
Блогодаря!!!
Разглобих го за 30мин. и обратно за 45мин. Някои от Вас може да се справят и по-бързо.
Блогодаря!!!
- Gemar
- младши ентусиаст
- Мнения: 615
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '98 E39 M52B20
- Vlados
- с две лица
- Мнения: 2149
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
- Пол: Мъж
- Кара: на задно предаване
За улеснение на тези, които компютъра им не е в гаража и трябва да притичват до него, за да гледат картинките, съм събрал описанието, заедно със умалените снимки на zvetiko в документ на Word от 3 стр. който можете да си разпечатате и ползвате докато разглобявате. Аз така направих и става страшно лесно - гледаш картинката и развиваш показаното винтче.
Файла може да изтеглите от тук. Трябва да се разархивира (WinRAR, WinZIP и т.н) и разпечати на принтер.
Файла може да изтеглите от тук. Трябва да се разархивира (WinRAR, WinZIP и т.н) и разпечати на принтер.
- ktv
- оптимист-неверник
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
Аз съм си го сменял сам, ама другия път ще отида да ми го сменят- много бутане падна
Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!
46 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани