Въпросче
Модератор: Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Въпросче
Колеги я да ви питам аз. Тези дни ми престои да си сменям испускателните колектори. Проблем ли ще е ако карам от нас до сервиза с откачени тръби след изпускателите. В смисъл то ясно че ще ме чуят навред но мисълта ми е че ламдата няма да отчита нищо и не знам дали ще е проблем това за 10-тина км.



oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Въпросче
slavianko написа:Колеги я да ви питам аз. Тези дни ми престои да си сменям испускателните колектори. Проблем ли ще е ако карам от нас до сервиза с откачени тръби след изпускателите. В смисъл то ясно че ще ме чуят навред но мисълта ми е че ламдата няма да отчита нищо и не знам дали ще е проблем това за 10-тина км.![]()
Като за начало има опастност да те спрат катаджиите и да ти треснат солидна глоба. После ще разлеш кучетата чак до Хасково и даже БМВфена ще чуе, че си караш колата за смяна на изпускателите.
А до колко ще е проблем, че ламбда сондата няма да отчита за 10км, мисля няма кой знае колко да ти вдигне разхода

Колега ще ти ги правят еднаква дължина (Като на М-power?) или само ще ги сменяш щот са заминали?
Ако ще ги сменяш, защото са заминали, хвани да ти ги направят еднаква дължина, с всички кривки и т.н. Така ще ти се увеличи мощтността.
Айде и прати снимки да видим ако ще правиш някаква модификация.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
Re: Въпросче
нищо му нема ве..тва е М50 да не е М5?slavianko написа:Колеги я да ви питам аз. Тези дни ми престои да си сменям испускателните колектори. Проблем ли ще е ако карам от нас до сервиза с откачени тръби след изпускателите. В смисъл то ясно че ще ме чуят навред но мисълта ми е че ламдата няма да отчита нищо и не знам дали ще е проблем това за 10-тина км.![]()






- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
айде да не казвам как звучи мойта кола с малко откачена генерация а какво остава за напълно откачена






- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Въпросче
Аз направо взех колектори от М3 но от ударено и колектора беше малко повреден на първия рънар та се наложи да го правя. Тези дни ще го слагам вече и затова питамZubcho написа:Ако ще ги сменяш, защото са заминали, хвани да ти ги направят еднаква дължина, с всички кривки и т.н. Така ще ти се увеличи мощтността.
Айде и прати снимки да видим ако ще правиш някаква модификация.

Ето малко снимки даже как беше ударен
http://picbg.net/img.php?file=b513293f7d378c9e.JPG
Като го сложа тази седмица и ще се похваля

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Ихааа
Твоята генерация би трябвало да е 2 Х 50 мм а този колектор от мката с какъв диаметър на тръбите е ?
Георги Пенчев

Георги Пенчев
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
Да оригинално е 2х50. Но аз преди няколко месеца ги смених с малко по дебели. Махнах катализаторите и смених средното и крайното гърне с такива от Е34 540 та сега тъкмо ще паснат на колекторите. Вече нямам търпение да ги сложа да видя дали ще се поотпуши поне малко. А и сега търся и по къс диф и да видим какво ще се получи.Penchev написа:ИхаааТвоята генерация би трябвало да е 2 Х 50 мм а този колектор от мката с какъв диаметър на тръбите е ?
Георги Пенчев
Сменя ли ги колекторите тази седмица и непременно ще напиша впечатления.

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
Ми казвайте ако има някой да прави ще измислим нещо да ги смъкна и да ги копираме. Ма доколкото знам доста скъпо излиза да се направят и май по добре човек да даде 500-600лв и да си ги поръча от ибея М-кови. Аз го взех уж малко по евтино щото бяха ударени ама те са направени от някакъв супер здрав материял и много трудно се реставрират та ми излязоха почти колкото здрави такиваE34Power написа:няма ли кой да направи точно копие на тези колекторита малко да се разпространят
голям кът са , аз се изкривух да търся и накрая ще поръчвам некви фалшиви от ебай


oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани