Бордови компютър със собствено мнение
Модератор: Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- Djelebov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
Бордови компютър със собствено мнение
Онзи ден направих едни проверки на разхода, щото се замислих, че тая кола на 3 маста и се вижда разхода: на таблото, на разходомера на борда и третия е математически- при показание на литрите в резирвоара може да се занули километража и след 20км смяташ.
Странното е, че при проверката се различаваха:
Като карам на дълга права и в продължение на 1 мин държа раазходомера (на тъблото) на 6, на борда пише 7.
Ако си направя сметката (по третия начин), борда пак показва с 1 литър повече. Корекция на борда не е правена (1000)
Взел съм предвид:
7 35 T:MTL Varying Fuel in tank as a % of full. Measurement
Въпросът ми е не трябва ли тези трите да показват едно и също. Някой ако има някаква полезна информация го моля да разясни, че е доста странно
Странното е, че при проверката се различаваха:
Като карам на дълга права и в продължение на 1 мин държа раазходомера (на тъблото) на 6, на борда пише 7.
Ако си направя сметката (по третия начин), борда пак показва с 1 литър повече. Корекция на борда не е правена (1000)

Взел съм предвид:
7 35 T:MTL Varying Fuel in tank as a % of full. Measurement
Въпросът ми е не трябва ли тези трите да показват едно и също. Някой ако има някаква полезна информация го моля да разясни, че е доста странно

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Бордови компютър със собствено мнение
Djelebov написа:Онзи ден направих едни проверки на разхода, щото се замислих, че тая кола на 3 маста и се вижда разхода: на таблото, на разходомера на борда и третия е математически- при показание на литрите в резирвоара може да се занули километража и след 20км смяташ.
Странното е, че при проверката се различаваха:
Като карам на дълга права и в продължение на 1 мин държа раазходомера (на тъблото) на 6, на борда пише 7.
Ако си направя сметката (по третия начин), борда пак показва с 1 литър повече. Корекция на борда не е правена (1000)![]()
Взел съм предвид:
7 35 T:MTL Varying Fuel in tank as a % of full. Measurement
Въпросът ми е не трябва ли тези трите да показват едно и също. Някой ако има някаква полезна информация го моля да разясни, че е доста странно
Колега,това не са лабораторни уреди за да отчитат с точноста, с която ти искаш.А показанията и изчисленията на ОВС са повече от разочароващи,но някои си го признават ,а други не




- Djelebov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
Re: Бордови компютър със собствено мнение
zvetiko написа:Djelebov написа:Онзи ден направих едни проверки на разхода, щото се замислих, че тая кола на 3 маста и се вижда разхода: на таблото, на разходомера на борда и третия е математически- при показание на литрите в резирвоара може да се занули километража и след 20км смяташ.
Странното е, че при проверката се различаваха:
Като карам на дълга права и в продължение на 1 мин държа раазходомера (на тъблото) на 6, на борда пише 7.
Ако си направя сметката (по третия начин), борда пак показва с 1 литър повече. Корекция на борда не е правена (1000)![]()
Взел съм предвид:
7 35 T:MTL Varying Fuel in tank as a % of full. Measurement
Въпросът ми е не трябва ли тези трите да показват едно и също. Някой ако има някаква полезна информация го моля да разясни, че е доста странно
Колега,това не са лабораторни уреди за да отчитат с точноста, с която ти искаш.Дори и математическият ти метод е неточен,защото почива на база неточни показания.Единственият що годе сигурен начин е с пълненето на резервоара до горе два пъти-бензиновите колонки би трябвало да са калибрирани и доста точни,е освен ако някой не ги е пипал.Остава най-сигурният начин-математическо-тубен.
Караш докато колата спре,сипваш 10 литра и пак караш докато спре след ,което смяташ.Да не забравиш да вземеш и втора пълна туба.
Сигурен ли си, че нищо лошо не може да стане, щото на една друга марка немски народни автомобили им се чупи помпата в такъв случай

Последна промяна Djelebov на 12 Сеп 2008, 19:22, променена общо 1 път

- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Ами ,коригирай борда . Моя като го сложих показваше 5.5 на 100 . Направих корекция, и сега е доста точен да не кажа съвсем.Сега като чукна на автопилот ,и таблото и борда показват еднакво .
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Бордови компютър със собствено мнение
Djelebov написа:zvetiko написа:Djelebov написа:Онзи ден направих едни проверки на разхода, щото се замислих, че тая кола на 3 маста и се вижда разхода: на таблото, на разходомера на борда и третия е математически- при показание на литрите в резирвоара може да се занули километража и след 20км смяташ.
Странното е, че при проверката се различаваха:
Като карам на дълга права и в продължение на 1 мин държа раазходомера (на тъблото) на 6, на борда пише 7.
Ако си направя сметката (по третия начин), борда пак показва с 1 литър повече. Корекция на борда не е правена (1000)![]()
Взел съм предвид:
7 35 T:MTL Varying Fuel in tank as a % of full. Measurement
Въпросът ми е не трябва ли тези трите да показват едно и също. Някой ако има някаква полезна информация го моля да разясни, че е доста странно
Колега,това не са лабораторни уреди за да отчитат с точноста, с която ти искаш.Дори и математическият ти метод е неточен,защото почива на база неточни показания.Единственият що годе сигурен начин е с пълненето на резервоара до горе два пъти-бензиновите колонки би трябвало да са калибрирани и доста точни,е освен ако някой не ги е пипал.Остава най-сигурният начин-математическо-тубен.
Караш докато колата спре,сипваш 10 литра и пак караш докато спре след ,което смяташ.Да не забравиш да вземеш и втора пълна туба.
Сигурен ли си, че нищо лошо не може да стане, щото на една друга марка немски народни автомобили им се чупи помпата в такъв случай
Какво е една помпа,която е почистила боклуците от резервоара,в сравнение от удоволствието да знаеш с голяма точност колко ти харчи колата.Тогава да допълня-вземи си и резервна помпа,но от друга страна ако сегашната помпа е китайска,може да няма кой и на какво да я сложиш.

- Djelebov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
Re: Бордови компютър със собствено мнение
zvetiko написа:Djelebov написа:zvetiko написа:Djelebov написа:Онзи ден направих едни проверки на разхода, щото се замислих, че тая кола на 3 маста и се вижда разхода: на таблото, на разходомера на борда и третия е математически- при показание на литрите в резирвоара може да се занули километража и след 20км смяташ.
Странното е, че при проверката се различаваха:
Като карам на дълга права и в продължение на 1 мин държа раазходомера (на тъблото) на 6, на борда пише 7.
Ако си направя сметката (по третия начин), борда пак показва с 1 литър повече. Корекция на борда не е правена (1000)![]()
Взел съм предвид:
7 35 T:MTL Varying Fuel in tank as a % of full. Measurement
Въпросът ми е не трябва ли тези трите да показват едно и също. Някой ако има някаква полезна информация го моля да разясни, че е доста странно
Колега,това не са лабораторни уреди за да отчитат с точноста, с която ти искаш.Дори и математическият ти метод е неточен,защото почива на база неточни показания.Единственият що годе сигурен начин е с пълненето на резервоара до горе два пъти-бензиновите колонки би трябвало да са калибрирани и доста точни,е освен ако някой не ги е пипал.Остава най-сигурният начин-математическо-тубен.
Караш докато колата спре,сипваш 10 литра и пак караш докато спре след ,което смяташ.Да не забравиш да вземеш и втора пълна туба.
Сигурен ли си, че нищо лошо не може да стане, щото на една друга марка немски народни автомобили им се чупи помпата в такъв случай
Какво е една помпа,която е почистила боклуците от резервоара,в сравнение от удоволствието да знаеш с голяма точност колко ти харчи колата.Тогава да допълня-вземи си и резервна помпа,но от друга страна ако сегашната помпа е китайска,може да няма кой и на какво да я сложиш.


- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
В основата на цялата работа седи един уред в резервоара-престави си 3 жици от китара,по които се движи плъзгач и отчита съпротивление.Ако жиците или плъзгача са изцапани ,отчитането става невярно.Освен това предполагам,че ту се почистват,ту се зацапват в зависимост от горивото ,което слагаме и съпротивлението се мени постоянно.А уредите работят независимо един от друг,всеки със свой алгоритъм на изчисление и отчитат някаква средна стойност,може би през различен период от време и затова тя е различна .Ако искаш може и да нагласиш някои от тях да имат еднакви показания,но едва ли ще са реалните.
- Djelebov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
zvetiko написа:В основата на цялата работа седи един уред в резервоара-престави си 3 жици от китара,по които се движи плъзгач и отчита съпротивление.Ако жиците или плъзгача са изцапани ,отчитането става невярно.Освен това предполагам,че ту се почистват,ту се зацапват в зависимост от горивото ,което слагаме и съпротивлението се мени постоянно.А уредите работят независимо един от друг,всеки със свой алгоритъм на изчисление и отчитат някаква средна стойност,може би през различен период от време и затова тя е различна .Ако искаш може и да нагласиш някои от тях да имат еднакви показания,но едва ли ще са реалните.
Благодаря за отговора

8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани