Проблем с паленето при Е34

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 17.02.2008
Кара: Е34 М20В25

Проблем с паленето при Е34

Мнение от manos » 10 Сеп 2008, 22:20

Здравейте! Пиша ви понеже 5 дена обикалям по майстори и никой нищо конкретно не ми казва. Значи проблема е следния: колата е Е34 520i М20 мотор от 91, на газ. Преди няколко месеца започна да ми прави проблеми - палеше трудно. Отидох да ми почистят дюзите и за кратко проблема изчезна. След около месец се появи отново - смених и свещите. Пак изчезна за около седмица-две и от около 10 дена отново има проблем. На стартер въобще не пали, с бутане пали. От темите в форума и от майстори събрах няколко предположения: компютър, датчик на коляновия вал, горивна помпа. Може ли някой да ми каже къде точно е проблема, защото пръснах сумати пари по сервизи само да се опитват да го намерят и накрая нищо! Поздрави!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 203
Регистриран на: 22.10.2007
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: 524 91г. и325тд. мерц.123 и520i
Мечтае да кара: е38 и нещо м пауьр

Мнение от zaharin3 » 10 Сеп 2008, 22:37

ми бутаи я още такива като тебе са много
бащата щеше да купува едно такова от един като тебе
счупен клапан на главата та се забил даже като гьба в буталото
ма нее луд да му даде 1500 и не го взе
че му раждясали и ризите па сигменти ииииии
тоа двигател е с ремьк еи не бутаи еи
иначе датчика или налягане на бензина до двиг. от помпа
или дюзите мочат може да са чистени
тествани ли са свещите мократ ли се на газ работи ли
таа кола по добре

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 10 Сеп 2008, 22:50

Ето изтрих мнението !
Последна промяна Zubcho на 10 Сеп 2008, 23:07, променена общо 1 път
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 203
Регистриран на: 22.10.2007
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: 524 91г. и325тд. мерц.123 и520i
Мечтае да кара: е38 и нещо м пауьр

Мнение от zaharin3 » 10 Сеп 2008, 23:02

аз му давам добьр сьвет на човека а ти на всяка манджа меродия поне на лс ми прати а не цапаи
за което и аз се извинявам

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 17.02.2008
Кара: Е34 М20В25

Мнение от manos » 11 Сеп 2008, 8:20

Захарине съжелявам, ама не можеш ли да пишеш по-разбираемо, че така както си го написал нищо не разбирам. Разбрах само, че съм бил като многото други, ама не и защо. Надявам се някой друг колега да ми обясни на Български и на по-спокоен тон къде точно се крие проблема!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 11 Сеп 2008, 14:41

zaharin3 написа:ми бутаи я още такива като тебе са много
бащата щеше да купува едно такова от един като тебе
счупен клапан на главата та се забил даже като гьба в буталото
ма нее луд да му даде 1500 и не го взе
че му раждясали и ризите па сигменти ииииии
тоа двигател е с ремьк еи не бутаи еи
иначе датчика или налягане на бензина до двиг. от помпа
или дюзите мочат може да са чистени
тествани ли са свещите мократ ли се на газ работи ли
таа кола по добре


Превод: :mhihi:

Двигателя е с ремък и колата не трябва да се пали с бутане ,защото може да прескочи някой зъб-последиците са ясни

Добро ли е налягането на бензина-откачаш мъркуча,подаваш захранване на помпата от бушона или релето и и гледаш дали за 0.30 сек ще изтече около 850мл.

Дюзите може да са чистени ,но дали са тествани как работят-трябва не да пикаят ,а да разпрашават горивото.

Ходил ли си на диагностика-как са свещите и датчика на коляновият вал,диагностиката трябва да ги хване тия неща.Когато колата не иска да запали свещите мокри ли са.

На газ или на бензин работи по-добре колата

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 11 Сеп 2008, 19:21

zvetiko написа:Двигателя е с ремък и колата не трябва да се пали с бутане ,защото може да прескочи някой зъб-последиците са ясни

за това се карам М30 да мога да бутам като не пали :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 17.02.2008
Кара: Е34 М20В25

Мнение от manos » 11 Сеп 2008, 22:20

подаваш захранване на помпата от бушона или релето


Това как се прави - съжелявам за въпроса, но не съм много вещ :uups:

Дюзите може да са чистени ,но дали са тествани как работят-трябва не да пикаят ,а да разпрашават горивото.


Как и къде мога да ги тествам тези дюзи? На диагностика не съм ходил, смятам да го напрява тези дни.

На газ или на бензин работи по-добре колата


Определено на бензин работи по-добре. Газовата е слагана в Италия, направена е доста добре според мен. Един таксиджия ми каза, че може проблема да е в платната на газовата, да са за смяна и заради това да меша бензин и газ и да се дави при палене. Незнам дали може да е от това, само споделям мнение!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 11 Сеп 2008, 22:25

е принципно знам че газта си има клапан които я спира когато не се ползва така че не знам как ще ги меша.
иначе смени си верно гумите на изпарителя - струва 20 кинта и се сменят за 10 минути.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 19.11.2007
Местоположение: pernik

Мнение от metatron » 11 Сеп 2008, 22:43

ако меша газ и бензин може и да е копчето за превключване имам го същия проблем постоянно работи помпата, дори и да е на газ и затова си имам отделен прекъсвач на веригата за помпата, но не съм сигурен дали ще реши проблема и аз паля понякога трудно, като чели се дави

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 11 Сеп 2008, 22:48

искаш ли да ти кажа цената на копчето и да умреш позеленял от яд :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 19.11.2007
Местоположение: pernik

Мнение от metatron » 12 Сеп 2008, 7:00

май не беше кой знае колко скъпо 10-20 лева, ама така или иначе си го имаше тоя прекъсвач, та реших да го вкарам в употреба :mhihi:
отделно сега правя основен ремонт на моторчето та май ще се разделяме с газ-та вовеки веков

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 12 Сеп 2008, 8:26

0.76лв

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 12 Сеп 2008, 14:53

manos написа:
подаваш захранване на помпата от бушона или релето


Това как се прави - съжелявам за въпроса, но не съм много вещ :uups:

Дюзите може да са чистени ,но дали са тествани как работят-трябва не да пикаят ,а да разпрашават горивото.


Как и къде мога да ги тествам тези дюзи? На диагностика не съм ходил, смятам да го напрява тези дни.

На газ или на бензин работи по-добре колата


Определено на бензин работи по-добре. Газовата е слагана в Италия, направена е доста добре според мен. Един таксиджия ми каза, че може проблема да е в платната на газовата, да са за смяна и заради това да меша бензин и газ и да се дави при палене. Незнам дали може да е от това, само споделям мнение!


Виж в таблицата на бушоните кой е за помпата и с един кабел му подай + от някъде-да кажем акумулатора-кой е бушона не знам защото карам ЛАДА,виж на ЛАДАТА знам кой е бушона. :mhihi:

Дюзите ще ги тестваш в сервиз ,в който имат помпа и тръбопровод към ,който да ги вържат-ще търсиш.Важно е когато ти правят демонстрацията ,течноста да е бензин ,а не вода-водата е по-плътна от бензина,няма да се разпраши и ще ти кажат ,че дюзите са за смяна.Успех.

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook