Помощ за палене на ТДС
Модератор: Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- \MITETO\ DSB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Нови хан София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525ТДС
- Мечтае да кара: Е 38 Дизел
- Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee
Помощ за палене на ТДС
Колеги помогнете ми пада ми горивото разбрах че се слагал някакъв клапан но къде точно да го сложа и од къде да го купя????
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30

Ето го клапана и мястото за монтаж-слага се преди горивният филтър,за да елеминира смученето на въздух и от там.За София -купувал съм го в едно малко магазинче в Красна поляна(ако се идва от Овча купел,след ЖП линията ,на около 300-400 метра,пише Водни съединения.Струва 10-на лева.

- \MITETO\ DSB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Нови хан София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525ТДС
- Мечтае да кара: Е 38 Дизел
- Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee
Колеги при мен проблема е от тръбите бяха много изгнили и ги смених с пластмасови и там някаде смуче въздух с клапанче дали ще си реша проблема???
Последна промяна \MITETO\ DSB на 15 Фев 2011, 9:25, променена общо 1 път
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Не - ако има изгнило, захабено, нацепено - сменяй, че иначе никога няма да ти е мирна главата - ще сълзи докато ти писне и го оправиш
Сменяй тръбичките слагай клапанче или до филтъра или да задната дясна гума и си гледай живота - това не е някакъв обикновен дизел - тва е ТДС - компромиси тука няма никакви
Сменяй тръбичките слагай клапанче или до филтъра или да задната дясна гума и си гледай живота - това не е някакъв обикновен дизел - тва е ТДС - компромиси тука няма никакви
- \MITETO\ DSB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Нови хан София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525ТДС
- Мечтае да кара: Е 38 Дизел
- Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee
Аз тръбите ги смених сега никъде не капе но мисля че някъде смуче въздух и немога да разбера къде направо полудях
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
\MITETO\ DSB написа:Аз тръбите ги смених сега никъде не капе но мисля че някъде смуче въздух и немога да разбера къде направо полудях
От много места-да кажем от ГНП,нямаш видим теч,но смуче въздух.Не си заслужва разправията със смяна на гарнитурите(има и едно гадно място -трябва да се свали и разглоби цялата помпа),като може да се реши проблема по доста лесен начин.
- \MITETO\ DSB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Нови хан София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525ТДС
- Мечтае да кара: Е 38 Дизел
- Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee
- eli_angel4etoo
- Потребител
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 31.08.2008
- Местоположение: Нови хан/София
- Пол: Жена
- Мечтае да кара: z 4
...
Да,колега.
zvetiko написа:Ето го клапана и мястото за монтаж-слага се преди горивният филтър,за да елеминира смученето на въздух и от там.За София -купувал съм го в едно малко магазинче в Красна поляна(ако се идва от Овча купел,след ЖП линията ,на около 300-400 метра,пише Водни съединения.Струва 10-на лева.
Колега как се казва тоя клапан и от какво е? В линка на Дино е от Лада Самара и твоя ли е същия? Кефи ме кви сте изобретателни, нямам проблеми, но ми стана адски интересно

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
genchovw написа:zvetiko написа:Ето го клапана и мястото за монтаж-слага се преди горивният филтър,за да елеминира смученето на въздух и от там.За София -купувал съм го в едно малко магазинче в Красна поляна(ако се идва от Овча купел,след ЖП линията ,на около 300-400 метра,пише Водни съединения.Струва 10-на лева.
Колега как се казва тоя клапан и от какво е? В линка на Дино е от Лада Самара и твоя ли е същия? Кефи ме кви сте изобретателни, нямам проблеми, но ми стана адски интересно
Италиански клапан за дизелово гориво-така го водят в магазина.
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
еднопосочен, възвратен ..... нещо в тоя дух се казва - 8мм трябва да е за да не се нарушава дебита на нафтеца
Тоя клапан 100%не пречи,ясно е че само помага-
мисълта ми е следната-колата ми стой 4 месеца без да е палена(местена е ама на бутане),като 3 от тези месеци предницара е нагоре,
нафта в нея има няма 10литра и така оная седмица отивам да я паля,слагам акомулатора,подгрявам и запали на първия зъб
Нямам такъв клапан и мисля,че ако има нужда от него ,по-удачния вариант е да се види от къде иде проблема
Почистете си хубаво цедките в разервоара,оглед за напукани горивопроводни маркучи,навреме сменяни и хубаво затегнати горивни филтри,също така и добре оплатнени маркучи за излишното гориво-не само тези на дюзите ,а и тези на капака на плочката.
Не че е цифра,ама за мене не е решение този клапан
Какъв е смисъла от клапана,като дърпа въздух някъде след него
при положение ,че тдс-а може да запали и без плочка 
мисълта ми е следната-колата ми стой 4 месеца без да е палена(местена е ама на бутане),като 3 от тези месеци предницара е нагоре,
нафта в нея има няма 10литра и така оная седмица отивам да я паля,слагам акомулатора,подгрявам и запали на първия зъб
Нямам такъв клапан и мисля,че ако има нужда от него ,по-удачния вариант е да се види от къде иде проблема
Почистете си хубаво цедките в разервоара,оглед за напукани горивопроводни маркучи,навреме сменяни и хубаво затегнати горивни филтри,също така и добре оплатнени маркучи за излишното гориво-не само тези на дюзите ,а и тези на капака на плочката.
Не че е цифра,ама за мене не е решение този клапан
Какъв е смисъла от клапана,като дърпа въздух някъде след него



by ''kompleksa''
- \MITETO\ DSB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Нови хан София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525ТДС
- Мечтае да кара: Е 38 Дизел
- Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee
Добре казано колега самоче вече незнам какво да првя направо полудях от един месец само сменявам тръби и маркучи и нищо не става.ivan. написа:Тоя клапан 100%не пречи,ясно е че само помага-
мисълта ми е следната-колата ми стой 4 месеца без да е палена(местена е ама на бутане),като 3 от тези месеци предницара е нагоре,
нафта в нея има няма 10литра и така оная седмица отивам да я паля,слагам акомулатора,подгрявам и запали на първия зъб
Нямам такъв клапан и мисля,че ако има нужда от него ,по-удачния вариант е да се види от къде иде проблема
Почистете си хубаво цедките в разервоара,оглед за напукани горивопроводни маркучи,навреме сменяни и хубаво затегнати горивни филтри,също така и добре оплатнени маркучи за излишното гориво-не само тези на дюзите ,а и тези на капака на плочката.
Не че е цифра,ама за мене не е решение този клапан
Какъв е смисъла от клапана,като дърпа въздух някъде след негопри положение ,че тдс-а може да запали и без плочка
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
\MITETO\ DSB написа:Добре казано колега самоче вече незнам какво да првя направо полудях от един месец само сменявам тръби и маркучи и нищо не става.ivan. написа:Тоя клапан 100%не пречи,ясно е че само помага-
мисълта ми е следната-колата ми стой 4 месеца без да е палена(местена е ама на бутане),като 3 от тези месеци предницара е нагоре,
нафта в нея има няма 10литра и така оная седмица отивам да я паля,слагам акомулатора,подгрявам и запали на първия зъб
Нямам такъв клапан и мисля,че ако има нужда от него ,по-удачния вариант е да се види от къде иде проблема
Почистете си хубаво цедките в разервоара,оглед за напукани горивопроводни маркучи,навреме сменяни и хубаво затегнати горивни филтри,също така и добре оплатнени маркучи за излишното гориво-не само тези на дюзите ,а и тези на капака на плочката.
Не че е цифра,ама за мене не е решение този клапан
Какъв е смисъла от клапана,като дърпа въздух някъде след негопри положение ,че тдс-а може да запали и без плочка
Защото може да е от ГНП,може да е от самата стойка на горивният филтър.Е разбира се ,че без клапана е по-добре ,но ако не ти се занимава да търсиш от къде смуче е някакво решение,с което не нарушаваш нищо от работата на двигателя.
Колега след като не искаш да слагаш клапан,смени гарнитурите на помпата,ако продължава да смуче,смени стойката на горивният филтър
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани