Проблем със "сеене" на предница в движение с Е34
Модератор: Технически модератори
- Pitbull_Germany
- ентусиаст
-
- Мнения: 1023
- Регистриран на: 13.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само черни класики!!!
Re: Проблем със "сеене" на предница в движение с Е34
///peter написа:
Аз бих заложил на М5-чкови тампони, все пак тази кола са я мислили повече от останалите.
А пауърфлекс, за мен лично НЕ
Добре, де...но защо при това положение всички не си сменят тампоните с такива от М5


--------------------------------------------------------
Fuck the Cola, fuck the pizza...all you need is 6 v redica!!!
--------------------------------------------------------
Хубава кола, която не върви, е като хубава жена, която не прави секс!!!
--------------------------------------------------------
http://www.metacafe.com/watch/181257/bmw_from_hell_2/
Fuck the Cola, fuck the pizza...all you need is 6 v redica!!!
--------------------------------------------------------
Хубава кола, която не върви, е като хубава жена, която не прави секс!!!
--------------------------------------------------------
http://www.metacafe.com/watch/181257/bmw_from_hell_2/
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Re: Проблем със "сеене" на предница в движение с Е34
Нямам идея, защо. Предполагам всички изхождат от това, че седмицата е по-тежка отпред.
Но аз лично ако бях притежател на М5, бих си взел тези за М5. Все пак тази кола е пресмятана в пъти повече от обикновените ни машини
Но аз лично ако бях притежател на М5, бих си взел тези за М5. Все пак тази кола е пресмятана в пъти повече от обикновените ни машини

- Pitbull_Germany
- ентусиаст
-
- Мнения: 1023
- Регистриран на: 13.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само черни класики!!!
Re: Проблем със "сеене" на предница в движение с Е34
///peter написа:Нямам идея, защо. Предполагам всички изхождат от това, че седмицата е по-тежка отпред.
Но аз лично ако бях притежател на М5, бих си взел тези за М5. Все пак тази кола е пресмятана в пъти повече от обикновените ни машини
И ти си прав...а и едно време повечко внимание са им обръщали на тия машинки...а и тая кола как спира не е истина. Най-вероятно ще заложа на М5, пък, ако не стане финта...винаги мога да купя и едни от 750

--------------------------------------------------------
Fuck the Cola, fuck the pizza...all you need is 6 v redica!!!
--------------------------------------------------------
Хубава кола, която не върви, е като хубава жена, която не прави секс!!!
--------------------------------------------------------
http://www.metacafe.com/watch/181257/bmw_from_hell_2/
Fuck the Cola, fuck the pizza...all you need is 6 v redica!!!
--------------------------------------------------------
Хубава кола, която не върви, е като хубава жена, която не прави секс!!!
--------------------------------------------------------
http://www.metacafe.com/watch/181257/bmw_from_hell_2/
- e34.toni
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 7.04.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520i 24V
- Мечтае да кара: Mercedes 124 E500 amg
Re: Проблем със "сеене" на предница в движение с Е34
Искам да попитам нещо !!! Имам такъв проблем със "сеене" на предницата при определена скорост,м/у 80 - 100 км/ч. Като спирам и е доста осезаемо и като падне скороста под 70 спира да "сее",и също и при движение в този интервал 80 - 100 и пак се усеща.Дали е от криви дискове или накладки или тези тампони които казвате.Става въпрос за БМВ 520i 24V ???????



- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Проблем със "сеене" на предница в движение с Е34
e34.toni написа:Искам да попитам нещо !!! Имам такъв проблем със "сеене" на предницата при определена скорост,м/у 80 - 100 км/ч. Като спирам и е доста осезаемо и като падне скороста под 70 спира да "сее",и също и при движение в този интервал 80 - 100 и пак се усеща.Дали е от криви дискове или накладки или тези тампони които казвате.Става въпрос за БМВ 520i 24V ???????![]()
Здрасти, според моите наблюдения проблема е комплексен

- e34.toni
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 7.04.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520i 24V
- Мечтае да кара: Mercedes 124 E500 amg
Re: Проблем със "сеене" на предница в движение с Е34
Окачването ми е перфектно,само 1 биалетка е за смяна,нови пружини и нови амортесьори...но незнам дали е от криви дискове или от тези тампони които казва този "Пенчев"
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Проблем със "сеене" на предница в движение с Е34
Колега, смени си въпросната биалетка и прекрасно окачване не приключва с едни нови пружини и амортисьори
можеш да смениш и тампоните не струват кой знае колко. Има доста други неща от които има значение - горен, долен носач, штанги, тампони, биалетки и т.н.

- Taurus
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 136
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: 525i e34 '89
- Мечтае да кара: Alpina b10 biturbo
Re: Проблем със "сеене" на предница в движение с Е34
Здравейте колеги, попрочетох някои неща из подобни теми, защото имам проблем с моята м20б25. Немога да намеря точни прилагателни за това което прави, но е станала НЕВЪЗМОЖНО ниска отпред, и тропа брутално по волана даже леко носи когато има малки неравности. Тропането явно е защото амортисьорите са заминали, но не би трябвало заради тях да е толкова ниска, нали? Интересува ме също къде е точно този болт, с който се регулира луфта на волана. Не съм разглобявал все още нищо, но тъй като разполагам с гараж и канал, се надявах да ми дадете някакви съвети по процедурата и с какво мога да се сблъскам дето би ме затруднило. Избора на самите амортисьори знам че е доста дискутиран, затова ще питам какви да НЕ слагам, както и какво е хубаво да сменя друго, след като така или иначе ще разглобявам там (колата съм сигурен че не й е сменяно нищо по ходовата част откакто е произведена) Мисля да сменя и споменатите тампони на 'кривите' носачи с такива от е32 както посъветвахте (дано разбера точно кои са тия носачи от картинката
)
Благодаря предварително, и се извинявам ако питам глупави въпроси.

Благодаря предварително, и се извинявам ако питам глупави въпроси.

- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
Re: Проблем със "сеене" на предница в движение с Е34
Taurus написа:Здравейте колеги, попрочетох някои неща из подобни теми, защото имам проблем с моята м20б25. Немога да намеря...
Това с ниската предница и мен ме съмнява да е от амортесьорите... по-скоро виж състоянието на пружините...
За тропането не зная какво да ти кажа... при мен потропваше леко средната щанга и я смених (всичко друго е тествано и ОК), но тропане пак има особено по леки неравности... единственото в което не съм сигурен са тампоните на амортисьорите и ако и тях ги сменя и не се оправи спирам да се занимавам

Луфтът на волана се регулира от секторната кутия - има една гайка отгоре - отхлабва се леко и в средата мисля беше за шестограмче - с него леко се притяга, след което се затяга хубаво гайката (номерата на инструментите не помня) - малко е труднодостъпно но не невъзможно... само гледай да не затегнеш много, че ме болеше после ръката да въртя

За амортисьорите не зная какво да ти кажа - приятел с е36 си закупи предни БОГЕ, ама нещо колата му се полюшва... а уж оригинални... какво остава за другите

Тампоните ги взимай на Лемфьордер тези със зелената пластмаса... за V12 е32-ките, че в Ауто+ ми обясняваха как им излизало едни и същи на е34 (без М5) и леките е32 (до 3 или 3.5 литра - не помня)... само на най-големите версии на е32 бяха други в каталога - а също така и по-скъпи... явно усилени... и после на пресата...
Успех!
- Taurus
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 136
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: 525i e34 '89
- Мечтае да кара: Alpina b10 biturbo
Re: Проблем със "сеене" на предница в движение с Е34
dokie написа:Taurus написа:Здравейте колеги, попрочетох някои неща из подобни теми, защото имам проблем с моята м20б25. Немога да намеря...
Това с ниската предница и мен ме съмнява да е от амортесьорите... по-скоро виж състоянието на пружините...
За тропането не зная какво да ти кажа... при мен потропваше леко средната щанга и я смених (всичко друго е тествано и ОК), но тропане пак има особено по леки неравности... единственото в което не съм сигурен са тампоните на амортисьорите и ако и тях ги сменя и не се оправи спирам да се занимавам
Луфтът на волана се регулира от секторната кутия - има една гайка отгоре - отхлабва се леко и в средата мисля беше за шестограмче - с него леко се притяга, след което се затяга хубаво гайката (номерата на инструментите не помня) - малко е труднодостъпно но не невъзможно... само гледай да не затегнеш много, че ме болеше после ръката да въртя. Чел съм и за гайката на пръта при педалите (голям номер беше) но при мен тя не пожела да мръдне... ако много затегне волана и пак има луфт - друга/нова секторна...
За амортисьорите не зная какво да ти кажа - приятел с е36 си закупи предни БОГЕ, ама нещо колата му се полюшва... а уж оригинални... какво остава за другите![]()
Тампоните ги взимай на Лемфьордер тези със зелената пластмаса... за V12 е32-ките, че в Ауто+ ми обясняваха как им излизало едни и същи на е34 (без М5) и леките е32 (до 3 или 3.5 литра - не помня)... само на най-големите версии на е32 бяха други в каталога - а също така и по-скъпи... явно усилени... и после на пресата...
Успех!
Благодаря колега, отговора ти е точно изчерпателен - какъвто търсех, ако някой има какво да допълни относно тропането, и да я слагам в бокса


- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: Проблем със "сеене" на предница в движение с Е34
Taurus написа:dokie написа:Taurus написа:Здравейте колеги, попрочетох някои неща из подобни теми, защото имам проблем с моята м20б25. Немога да намеря...
Това с ниската предница и мен ме съмнява да е от амортесьорите... по-скоро виж състоянието на пружините...
За тропането не зная какво да ти кажа... при мен потропваше леко средната щанга и я смених (всичко друго е тествано и ОК), но тропане пак има особено по леки неравности... единственото в което не съм сигурен са тампоните на амортисьорите и ако и тях ги сменя и не се оправи спирам да се занимавам
Луфтът на волана се регулира от секторната кутия - има една гайка отгоре - отхлабва се леко и в средата мисля беше за шестограмче - с него леко се притяга, след което се затяга хубаво гайката (номерата на инструментите не помня) - малко е труднодостъпно но не невъзможно... само гледай да не затегнеш много, че ме болеше после ръката да въртя. Чел съм и за гайката на пръта при педалите (голям номер беше) но при мен тя не пожела да мръдне... ако много затегне волана и пак има луфт - друга/нова секторна...
За амортисьорите не зная какво да ти кажа - приятел с е36 си закупи предни БОГЕ, ама нещо колата му се полюшва... а уж оригинални... какво остава за другите![]()
Тампоните ги взимай на Лемфьордер тези със зелената пластмаса... за V12 е32-ките, че в Ауто+ ми обясняваха как им излизало едни и същи на е34 (без М5) и леките е32 (до 3 или 3.5 литра - не помня)... само на най-големите версии на е32 бяха други в каталога - а също така и по-скъпи... явно усилени... и после на пресата...
Успех!
Благодаря колега, отговора ти е точно изчерпателен - какъвто търсех, ако някой има какво да допълни относно тропането, и да я слагам в бокса
най много чукането се усеща ако е заминала биалетка или паразитен хебел,луфта във волана се получава от разбита централна щанка и ако е в комплект с хебела става доста брутален.проверката е супер елементарна,вдигни двете колела във въздуха и просто разклати едното.луфта на секторната кутия не е препорачително да се пипа,защото ако има износване то е там кадето елементите контактуват при изправен волан,но като обереш луфта при завой контакта се премества на по малко износеното място и се получава затягане на волана,в някой случаи дори не се връща което е опасно.
- e34.toni
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 7.04.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520i 24V
- Мечтае да кара: Mercedes 124 E500 amg
Re: Проблем със "сеене" на предница в движение с Е34
" При скорост около 80км ако се натисне спирачката и се получат вибрации, това означава, че втулкита на тампоните са за смяна. " това е цитат,взех го от форум за е28,тези втулки отделно ли вървят или и тампоните с тях и изобщо дали при е34 може да е от това защотото на мен проблема ми е точно такъв ??? 

- dan-dam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: Проблем със "сеене" на предница в движение с Е34
В крайна сметка някой сложили тампони от М5, за да сподели впечатления?
- \MITETO\ DSB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Нови хан София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525ТДС
- Мечтае да кара: Е 38 Дизел
- Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee
Re: Проблем със "сеене" на предница в движение с Е34
daddy_ написа:В крайна сметка някой сложили тампони от М5, за да сподели впечатления?
Да сложих миналата година март месец и Проблема със сеенето на предницата изчезна.


- dan-dam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: Проблем със "сеене" на предница в движение с Е34
Е да ама в Дару....
Номенклатурен номер : 31122226528
Описание : ТАМПОН
Ед.цена (с ДДС) : 43.63 BGN
Няма наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
А ми се струва, че не е добре да се вземат от другаде и да получа "тампони".

Номенклатурен номер : 31122226528
Описание : ТАМПОН
Ед.цена (с ДДС) : 43.63 BGN
Няма наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
А ми се струва, че не е добре да се вземат от другаде и да получа "тампони".
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани