Проблем със "сеене" на предница в движение с Е34
Модератор: Технически модератори
- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
Peter Angelov написа:dokie написа:Както колегата Postman написа - в Дару (на сайта) има тампони и за 750iL и за 520i и за М5, като първите два са на една цена (57лв някъде) и дори пише, че има наличност.
Питане: да взема ли за 7-цата от Дару (предполагам са оригинални БМВ) или да ходя до Стиви Ауто (ако го намеря) за 2 Лемфьордера (пак за 7-ица)[/i]
Здрасти, вземай оригинала задължително....
Можеш ли да ми кажеш пар. номерата...
успех
31121136607 - за 750iL (е32)
31122226528 - за М5 3.8 (е34)
31121136605 - за моята М50Б20-ка
- IcoSkalata
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 15.12.2008
ако си с ал.джанти и нямаш о пръстени на джантите 100% е от товаAccess_Denied написа:При мен се получава тресене на предницата в движение със скорост 80-90км/ч., след това тресенето спира. Балансираха ми предните гуми и тресенето спря, но на другия ден пак се появи. Чува се и някакво тропане при предна дясна гума (пак при същата скорост 80-90км/ч). Имате ли представа на какво се дължи?
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
dokie написа:Peter Angelov написа:dokie написа:Както колегата Postman написа - в Дару (на сайта) има тампони и за 750iL и за 520i и за М5, като първите два са на една цена (57лв някъде) и дори пише, че има наличност.
Питане: да взема ли за 7-цата от Дару (предполагам са оригинални БМВ) или да ходя до Стиви Ауто (ако го намеря) за 2 Лемфьордера (пак за 7-ица)[/i]
Здрасти, вземай оригинала задължително....
Можеш ли да ми кажеш пар. номерата...
успех
31121136607 - за 750iL (е32)
31122226528 - за М5 3.8 (е34)
31121136605 - за моята М50Б20-ка
Здравей колега, благодаря много! Аз ще взема тези които са за M5 и скоро ще споделя разликата

- Бай Петко
- Потребител
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 6.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 518 Automatik
- Мечтае да кара: Е34 М5
имал съм 4 518 и 2 520,при всеки автомобил е индивидуално,ако искаш да го усетиш като спортен,сменяй цялото окачване,ако искаш комфорт запази заводското,половинчатите смени до никъде не водят.широките джанти и гуми също променят поведението на автомобила на пътя.железните джанти са най-добри по отношение на сеене и дърпане встрани.тресенето при спиране в повечето случаи е от разбита кормилна щанга.ако централния отвор на джантите не отговаря и не сложена втулка,тресенето при 100км/ч е влудяващо,особено ако имаш нещо разбито.интересно че при по-високи скорости изчезва почти напълно!
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
айде и аз да се изкажа
сеене може да се получи от доста работи..
криви гуми, криви джанти, изпуснали амортисьори, несъответстващ централен отвор на джантата спрямо главината, неправилна сходимост, скъсани/меки тампони на носачи (горни/долни), тампон/лагер амортисьор, разбити кормилни накрайници, голям луфт в кормилната кутия.
някой от горните проблеми ще ги усетите с по-широки гуми.
при абсолютно изрядна предница широките гуми са просто необходимост
успех и в завоя с газ!

сеене може да се получи от доста работи..
криви гуми, криви джанти, изпуснали амортисьори, несъответстващ централен отвор на джантата спрямо главината, неправилна сходимост, скъсани/меки тампони на носачи (горни/долни), тампон/лагер амортисьор, разбити кормилни накрайници, голям луфт в кормилната кутия.
някой от горните проблеми ще ги усетите с по-широки гуми.
при абсолютно изрядна предница широките гуми са просто необходимост

успех и в завоя с газ!

- D_U_D_E_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 639
- Регистриран на: 9.10.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E34 TDS
- Мечтае да кара: M5 с гуми за горене
- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
D_U_D_E_ написа:колеги, от каде мога да си купувам Lemforder части във Варна?
ВарнаКар (или нещо такова беше), ама не знам, дали не са BOGE там...
Иначе във всеки АутоПлюс може, ама си вземи за 750-ка, че по каталожен (за лемфьордер имам впредвид) номер на всички 5-ци и на по-леките 7-ци излиза едно и също като детайл (дори и на М5).
- ktv
- оптимист-неверник
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
Re: Проблем със "сеене" на предница в движение с Е34
Мноо скъпо у Варна карс 

Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!
- Diavollo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 186
- Регистриран на: 19.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E34 520i
Re: Проблем със "сеене" на предница в движение с Е34
Колеги, смених и аз въпросните тампони с Lemforder за 750 (специални благодарности на mitko_n1) и реших да споделя впечатления... 
1. Изчезна неприятното усещане и олюляване на колата при рязко натискане на спирачката
2. Изчезна тъпия и гаден звук, който се чуваше при рязко спиране
3. Изчезна ужасяващото чувство при преминаване на неравност и при раязко спиране, че предното колело влиза в купето.
След смяна и на кормилните накрайници предницата заправо заспа и сега автомобилът е супер стабилен при спиране...
Извод: Който има подобен проблем да сменя тампоните без да се замисля и да се наслаждава на автомобила си

1. Изчезна неприятното усещане и олюляване на колата при рязко натискане на спирачката
2. Изчезна тъпия и гаден звук, който се чуваше при рязко спиране
3. Изчезна ужасяващото чувство при преминаване на неравност и при раязко спиране, че предното колело влиза в купето.
След смяна и на кормилните накрайници предницата заправо заспа и сега автомобилът е супер стабилен при спиране...
Извод: Който има подобен проблем да сменя тампоните без да се замисля и да се наслаждава на автомобила си

Всичко, което не ме убива ме прави по-силен!!!
Re: Проблем със "сеене" на предница в движение с Е34
Колега,много си прав.На моята направих същата гимнастика и сега супер.
- Pitbull_Germany
- ентусиаст
-
- Мнения: 1023
- Регистриран на: 13.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само черни класики!!!
Re: Проблем със "сеене" на предница в движение с Е34
Колеги, искам и аз малко помощ. Горд собственик съм на Е34 М5 3.6 мотор. Колата е с ФК койлоувъри и е доста твърда. Този проблем със сеенето го имам и аз. По всичко, което прочетох най-вероятно и аз съм за тампони, защото амортесьорите са наред. Въпросът ми е следния - да взема нови тампони за М5 или да ги сменя направо с такива за е32 750? Предварително ви благодаря за отговорите 

--------------------------------------------------------
Fuck the Cola, fuck the pizza...all you need is 6 v redica!!!
--------------------------------------------------------
Хубава кола, която не върви, е като хубава жена, която не прави секс!!!
--------------------------------------------------------
http://www.metacafe.com/watch/181257/bmw_from_hell_2/
Fuck the Cola, fuck the pizza...all you need is 6 v redica!!!
--------------------------------------------------------
Хубава кола, която не върви, е като хубава жена, която не прави секс!!!
--------------------------------------------------------
http://www.metacafe.com/watch/181257/bmw_from_hell_2/
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Проблем със "сеене" на предница в движение с Е34
Pitbull_Germany написа:Колеги, искам и аз малко помощ. Горд собственик съм на Е34 М5 3.6 мотор. Колата е с ФК койлоувъри и е доста твърда. Този проблем със сеенето го имам и аз. По всичко, което прочетох най-вероятно и аз съм за тампони, защото амортесьорите са наред. Въпросът ми е следния - да взема нови тампони за М5 или да ги сменя направо с такива за е32 750? Предварително ви благодаря за отговорите
залагам на 750-кови ама трябва да са от дилър щото другото за мен е лъжа и измама за мен

- Pitbull_Germany
- ентусиаст
-
- Мнения: 1023
- Регистриран на: 13.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само черни класики!!!
Re: Проблем със "сеене" на предница в движение с Е34
_65536_kb_sec_ написа:Pitbull_Germany написа:Колеги, искам и аз малко помощ. Горд собственик съм на Е34 М5 3.6 мотор. Колата е с ФК койлоувъри и е доста твърда. Този проблем със сеенето го имам и аз. По всичко, което прочетох най-вероятно и аз съм за тампони, защото амортесьорите са наред. Въпросът ми е следния - да взема нови тампони за М5 или да ги сменя направо с такива за е32 750? Предварително ви благодаря за отговорите
залагам на 750-кови ама трябва да са от дилър щото другото за мен е лъжа и измама за мен
Колега, аз мисля, каквото и да взимам, да го взимам от ДаруКар. Чудя се и друго - дали Пауърфлекс имат такива тампони и дали това е удачен вариант?
--------------------------------------------------------
Fuck the Cola, fuck the pizza...all you need is 6 v redica!!!
--------------------------------------------------------
Хубава кола, която не върви, е като хубава жена, която не прави секс!!!
--------------------------------------------------------
http://www.metacafe.com/watch/181257/bmw_from_hell_2/
Fuck the Cola, fuck the pizza...all you need is 6 v redica!!!
--------------------------------------------------------
Хубава кола, която не върви, е като хубава жена, която не прави секс!!!
--------------------------------------------------------
http://www.metacafe.com/watch/181257/bmw_from_hell_2/
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Проблем със "сеене" на предница в движение с Е34
нямам ни най-малко впечатление за пауърфлекс тампони, така че не мога да кажа.

- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Re: Проблем със "сеене" на предница в движение с Е34
Pitbull_Germany написа:_65536_kb_sec_ написа:Pitbull_Germany написа:Колеги, искам и аз малко помощ. Горд собственик съм на Е34 М5 3.6 мотор. Колата е с ФК койлоувъри и е доста твърда. Този проблем със сеенето го имам и аз. По всичко, което прочетох най-вероятно и аз съм за тампони, защото амортесьорите са наред. Въпросът ми е следния - да взема нови тампони за М5 или да ги сменя направо с такива за е32 750? Предварително ви благодаря за отговорите
залагам на 750-кови ама трябва да са от дилър щото другото за мен е лъжа и измама за мен
Колега, аз мисля, каквото и да взимам, да го взимам от ДаруКар. Чудя се и друго - дали Пауърфлекс имат такива тампони и дали това е удачен вариант?
Аз бих заложил на М5-чкови тампони, все пак тази кола са я мислили повече от останалите.
А пауърфлекс, за мен лично НЕ
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани