За EGR клапана
Модератор: Технически модератори
- cupofcoffee@
-
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 17.02.2007
Maverik написа:Добре де,но след шунтирането на клапана,колата не загрява ли по-бавно.Нека колегите,които са го шунтирали да споделят
Abraham Lincoln: “Better to remain silent and be thought a fool than to speak out and remove all doubt.”
- LAST RIDE
- ентусиаст
-
- Мнения: 1293
- Регистриран на: 4.07.2005
- Местоположение: Сливен О.С :))
- Пол: Мъж
- Кара: дизелaка да пропушва
- Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D


Заменям си усилвателя!!
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...

- BAI_DOBRI
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 20.01.2007
- Местоположение: Разград&Русе
- Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
- Мечтае да кара: E90 335d
Най-накрая и аз изолирах EGR-a но без гарнитура,само запуших онова мъкуче.Ами да ви кажа има малка разлика във вървежа на колата особено като мина 4000об/мин
не я бях карал така отдавна тая кола (да изцедя 1-ва 2-ра и 3-та скорост), но за да не си бъобразявам преди да изолирам клапана поизцедих до 3-та за да видя как се развърта мотора преди и след интервенцията.
ПС:
А след тези тестове останах с преповдигнат адреналин, не мога просто да го опиша

ПС:
А след тези тестове останах с преповдигнат адреналин, не мога просто да го опиша

- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Maverik написа:Добре де,но след шунтирането на клапана,колата не загрява ли по-бавно.Нека колегите,които са го шунтирали да споделят
Не мисля че има такова нещо поне не ми е направило впечатлиние.Сега колкото повече време кара без този клапан все повече остановявам че колата върви по-добре при всички начини и стилове на каране


Тва за разхода сериозно ли бе?Ако е така още довечера слизам в гаража да го изолирам тоя гад!
Иначе ако някой пусне снимка на е36 как го е направил ще ми е полезно,ама и на е34 няма да откажа снимков материал.Какво правите с тръбичката дето е изолирана там?Оставяте я да си седи ли?Или...
Значи на снимката която съм дал се вижда клапана.Някой може ли да пообясни точно как става работата.В неделя ше се прави сигурно.
И тва с намалянето на разхода ме заинтригува
П.П.Значи сега с 1 съм посочил тръбичката която се запушва,а пък с 2 там отдолу под кората има една по-голяма тръба нали тя ся запушвала с капачката от бира?

Иначе ако някой пусне снимка на е36 как го е направил ще ми е полезно,ама и на е34 няма да откажа снимков материал.Какво правите с тръбичката дето е изолирана там?Оставяте я да си седи ли?Или...

Значи на снимката която съм дал се вижда клапана.Някой може ли да пообясни точно как става работата.В неделя ше се прави сигурно.
И тва с намалянето на разхода ме заинтригува

П.П.Значи сега с 1 съм посочил тръбичката която се запушва,а пък с 2 там отдолу под кората има една по-голяма тръба нали тя ся запушвала с капачката от бира?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Развиваш двета болчета на металната тръба дето влиза в клапна №2 на твоята снимка и там слагаш капачката от бира като и пречукваш назъбената периферия и и изтъркваш гуменото оплатнение отдолу
За разхода не се базикам

За разхода не се базикам

- LAST RIDE
- ентусиаст
-
- Мнения: 1293
- Регистриран на: 4.07.2005
- Местоположение: Сливен О.С :))
- Пол: Мъж
- Кара: дизелaка да пропушва
- Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D
вече минах над 500км и наистина се осеща разлика в ниските (при потегляне) и при доускоряване,но засега нямам впечатления как е във високите
При мен поне несе осеща някаква разлика в разхода
При мен поне несе осеща някаква разлика в разхода
Заменям си усилвателя!!
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...

- BAI_DOBRI
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 20.01.2007
- Местоположение: Разград&Русе
- Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
- Мечтае да кара: E90 335d
Nightmare написа:Тва за разхода сериозно ли бе?Ако е така още довечера слизам в гаража да го изолирам тоя гад!![]()
Иначе ако някой пусне снимка на е36 как го е направил ще ми е полезно,ама и на е34 няма да откажа снимков материал.Какво правите с тръбичката дето е изолирана там?Оставяте я да си седи ли?Или...
Значи на снимката която съм дал се вижда клапана.Някой може ли да пообясни точно как става работата.В неделя ше се прави сигурно.
И тва с намалянето на разхода ме заинтригува
П.П.Значи сега с 1 съм посочил тръбичката която се запушва,а пък с 2 там отдолу под кората има една по-голяма тръба нали тя ся запушвала с капачката от бира?
Значи мъркучето,което си посочил с 1 го вадиш и го запушваш с едно болтче и за да не си виси свободно това мъркуче може да го привържеш със една "свинска опашка" за някое друго мъркуче. А тръбата която си посочил с 2 може и да не я запушваш,така поне на мен ми казаха,щото като изолирам мъркуч 1 така не се получава разреждане в EGR-a и той стои постоянно затворен,т.е не пуска изгорелите газове обратно в ДВГ-то. Даже един мой познат,който има Астра е извадил направо EGR-a и ми показа нагледно как работи.
- BAI_DOBRI
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 20.01.2007
- Местоположение: Разград&Русе
- Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
- Мечтае да кара: E90 335d
Ами с доста хора се консултирах и доста работи изчетох и всички отговори на въпросите ми водеха,че EGR-a е само за екология
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
nandrolon написа:пичове дано не прозвучи тъпо на всичко изписано до тук, но ЕГР-а освен за екология и да влошава горивния процес дали бай немец не му е предвидил и друга роля ?
в полза на мотора имам впредвид?
В полза на екологията е колега но на определени километри требе да се сменя с нов за да работи нормално колата и да не прецака двигателя


- pit55
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: бос през тръни
- Детайли за колата: 325TDS комбинезон, 728i
Днес попаднах на един сайт мисля на френски на който един ентусиаст
показва как си е почистил EGR клапана, ето и линка http://www.forum-auto.com/pole-technique/section12/sujet355923.htm
Който мисли че с изолирането му вреди на двигателя, то може да си го почисти и да се радва на работата му. Аз лично , моят съм го запушил с гарнитура от капачка (от компот
)
Колеги отварям нова тема за филтър на картерните газове при тдс-а, моля включете се!

Който мисли че с изолирането му вреди на двигателя, то може да си го почисти и да се радва на работата му. Аз лично , моят съм го запушил с гарнитура от капачка (от компот


- BAI_DOBRI
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 20.01.2007
- Местоположение: Разград&Русе
- Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
- Мечтае да кара: E90 335d
Трябвало е първо да изцедиш 1-ва 2-ра и 3-та предавки на макс, след това да го изолираш и пак да повториш същото упражнение. При мен имаше разлика,не беше кой знае какво,но се усещаше.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани