въпрос за спортен филтър?

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 768
Регистриран на: 10.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж

.

Мнение от DEO » 20 Окт 2006, 15:17

доста интересна изработка ... и доста ми харесва :D ...
Живей така, че като умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!
ИзображениеИзображение
Части за Е34 - тел.0899 828 626

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: .

Мнение от slavianko » 20 Окт 2006, 16:32

DEO написа:доста интересна изработка ... и доста ми харесва :D ...
Аз тези дни и без това мисля да го смъкна да си доисколуря разни неща по него и мога да направя по детайлни снимки на отделните части и не е проблем да снимам всичко. Така че някой ако иска с удоволствие ще му пратя снимки ;)
И благодаря на колегата че ги качи тея снимки тук
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Старши Алкохолик
Аватар
Мнения: 3929
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
Кара: E60 LCI 535d
Мечтае да кара: E24 635CSi
Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D

Мнение от zAcK » 20 Окт 2006, 16:57

Според мен ще е по добре да е малко по голям щита и да се вкара въздух някакси към него. Така май ще смуче доста от събралата се жега под капака :twisted: Оригиналния филтър смуче от някъде при фаровете въздух и според мен там е най-студено, а така ще смуче отвсякъде. Ама това е мое мнение (догадки) Иначе и аз си мисля да го изпробвам ама да видим дали ще ми остане време да измайсторя нещо

Както е казал Мечо Пух - колкото по студен въздух, толкова по студен въздух :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Последна промяна zAcK на 20 Окт 2006, 18:24, променена общо 1 път
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real :mhihi:

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 20 Окт 2006, 18:17

Идеята не е лоша, но мисля, че когато затвориш капака трябва да се образува нещо като камера за по-студен въздух. Т.е. щита да опита отпред в пластмасата зад фаровете, отгоре в капака и отдолу в гредата. Отзад нямам идея как да се оформи. И още нещо. Ако е само ламарина ефекта ще е по-малък. Помисли да сложиш някаква изолация, например минерална вата, от онази дето я ползват за изолации. Ако я разрежеш да стане по-тънка и отвън сложиш друга ламарина и ги хванеш една към друга ще стане доста прилично мисля :)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 20 Окт 2006, 18:48

Общо взето в моят случай тази ламарина предпазва единствено от топлият въздух който го завърта перката от радятора да не бие директно върху филтъра. Нищо друго. Иначе по същият начин като моя може да се облече целият филтър и да се изведе да смуче студено. Аз обаче махнах пластмасите които са зад фаровете и когато автомобила е в движение ще има достатъчно приток на свеж въздух. Мисля че и моят случай е едно добро решение. Една идея по добро от колкото да го оставя без абсолютно никаква преграда.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Re: re

Мнение от TheBoss » 20 Окт 2006, 20:01

slavianko написа:... Аз обаче махнах пластмасите които са зад фаровете и когато автомобила е в движение ще има достатъчно приток на свеж въздух. ...


Още по-добре, ако удължиш ламарината до компенсационното казанче, т.е. да минава покрай него и да стига до фаровете ще изолираш още по-добре. Идеята да опира в изолацията на капака е същата. Ако не ме домързи ще пипна твоята снимка с фотошопа за да покажа нагледно какво имам предвид. А иначе съм съгласен, че така е по-добре от нищо. Аз също обмислям да изолирам сток-кутията на филтъра от топлия въздух. На газ съм и с годините съм стигнал до извода, че газта много, ама мноооого, обича студено. Но поради други причини с газта се налага да се махне онзи накрайник дето свързва пластмасата зад фара с кутията. И сега си смуче въздух от радиатора. Но тия дни като не съм на работа ще седна да пооправя нещата. Включително и запушването на отвора в кората(в момента съм набутал едно дъно от шише минерална вода, грозно но върши работа :) )
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 533
Регистриран на: 16.07.2006

на мен ми харесва изработката супер е .... моя е доста по не

Мнение от 535 » 22 Окт 2006, 21:10

на мен ми харесва изработката супер е .... моя е доста по некадърно сложен ...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1448
Регистриран на: 15.09.2004
Местоположение: София

Re: re

Мнение от KickingKing » 24 Окт 2006, 19:43

Lok-Tar!

TheBoss написа:...Аз също обмислям да изолирам сток-кутията на филтъра от топлия въздух...

Я да видим за какво иде реч :hitit:
Изображение
Изяж бобър - спаси дърво!

Изображение
По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 241
Регистриран на: 22.05.2005
Местоположение: пазарджик

Мнение от E36 320i » 20 Мар 2007, 13:50

чак сега видях тази тема...та да кажа и за мойта кола....спортен K&N в кутията...това е едно на ръка.От кутията съм извел тръба,другия край на която е в долната част на бронята,до халогена.Така смуче въздух от долу,където е и по-студен,а и при движение на колата насрещният вятър бута повече въздух към филтара през тази изобретена тръба,от колкото смуче през малкото растояние между бъбреците и фара.сега ми остана да изолирам тръбата с термоизолираща вата и тиксо,може и само тиксо.Тия дни ще го правя и ще кача снимки.Препоръчайте ми комплект за пране на спортен филтър,казаха ми цени от 80 лева,което ми се стори много...
По-добре корем от бира,от колкото гърбица от работа!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 241
Регистриран на: 22.05.2005
Местоположение: пазарджик

Мнение от E36 320i » 20 Мар 2007, 13:51

ПС е36 е колата ми,но принципа е един и същт 8)
По-добре корем от бира,от колкото гърбица от работа!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1349
Регистриран на: 15.04.2006
Местоположение: Любимец
Пол: Мъж
Кара: E38

Мнение от the_gate » 20 Мар 2007, 14:54

ей ...напоследък тук само прашни теми се изкарват :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 151
Регистриран на: 18.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E kak BMW
Мечтае да кара: MMMMMPower

Мнение от cvetoslav » 20 Мар 2007, 16:20

Бре колеги не че нещо ама и Опелите понякога им слагат дебитомери та даже и от тоя където не е с клапа а вътре е някаква платчица или пластинка не знам точно от какъв матерял е. Аз карах калибра преди БМВ-то и беше с K&N панелен и никакви ядове не е давала, та даже и сега на дизеляка мисля да му сложа че не е оправдано да се дават пари за хартиени през месец в тази гнус тука в София. За БМВ не знам как е с дебитомера той е с едни жички вътре до колкото занам но съм виждал много такива със спортни филтри. Въпрос на преценка.



п.с. Купете си марков филтър като K&N например и си ползвайте оригиналните консумативи за него и мисля че яд няма да има както каза колегата по горе имат си сертификати и др. които не ги издава сулю и пулю. Лично мнение.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 151
Регистриран на: 18.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E kak BMW
Мечтае да кара: MMMMMPower

Мнение от cvetoslav » 20 Мар 2007, 16:24

30-40 лв. е комплекта за почистване и омазняване на K&N, в Ауто фешън или как там беше на бул. България.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 20 Мар 2007, 17:55

cvetoslav написа:30-40 лв. е комплекта за почистване и омазняване на K&N, в Ауто фешън или как там беше на бул. България.
Някъде там да. И аз дадох ако не се лъжа към 30-40лв за препарат за почистване и омаслител но моите са на MOTUL А и като гледам ще ми стигнат за доста миенета и омаслявания :mhihi: :mhihi:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

бай печатар
Аватар
Мнения: 2207
Регистриран на: 26.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 525tds-A
Мечтае да кара: Е38 728i

Мнение от NeoPrint » 20 Мар 2007, 18:21

Аз пък бухнах JR на мястото на хартиения в кутията 8) Така губя от "фешъна",но пък не се занимавам с топъл въздух :mhihi:
Усеща се леко подобрение в отзивчивостта на двигателя,а звука не ми прави впечатление да се е променил. Като цяло съм доволен и очакванията ми се оправдаха.

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook