Проблем със зареждането
Модератор: Технически модератори
44 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
`ми нз,но точно аз правя разлика и със мулти цет сътм го мерил и на стенд съм го носил при майсторано мислех че лампата ще спре да свети уви не недей
П.С.
преди да кажеш нещо го обмисли за да не скляпаш като маймуна в трици
П.С.
преди да кажеш нещо го обмисли за да не скляпаш като маймуна в трици
Dirty Hands are a Sign of Clean Money
golov_bg написа:`ми нз,но точно аз правя разлика и със мулти цет сътм го мерил и на стенд съм го носил при майсторано мислех че лампата ще спре да свети уви не недей
П.С.
преди да кажеш нещо го обмисли за да не скляпаш като маймуна в трици
Я пак

На какъв стенд си го мерил??? Какво му е наименованието на този стенд?
ПП: А, дали скляпам (що за израз


"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
виж ся не съм писал тука да се караме просто искам да разбера от какво се получава рейш? за наименованието няма да ти кажа щото аз така му викам а и не ме интересува така че ако искаш помагай ако искаш недей поне не пиши излишни редове
П.С.
не съм този който ще каже,говоря общо.....
П.С.
не съм този който ще каже,говоря общо.....
Dirty Hands are a Sign of Clean Money





Добре де, разбрахме се.
Много хора си мислят, че като боднат мултицета и скиват 12-14 волта всичко с акумулатора и алтернатора е наред. Обаче кво се получава - волтаж има ама ток - немаааа.
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
golov_bg написа:аз имам едно питане светна ми лампата ама слабичко светеше,смених си четките и релето,покарах малко и пак светна(слабо),зарежда си динамото замервах го всичко е ок но тази лампа ме притеснява от какво може да е?????
Уффф, я кажи какъв ти е акумулатора

"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
ми акумолатора е 88амперчаса но не о знам на колко години е колата я взех април месец,провахме го с товарна намотка и казаха че е добре
Dirty Hands are a Sign of Clean Money
- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
оказа се диодния блок и сега трябва да си купя диоди и да ги сменя,някой знае ли какви са(модел номер параметри)
Dirty Hands are a Sign of Clean Money
проблем сьс зареждането
Сменя се целия диоден блок-не е като при Ладите-един диод и готово Не е скьп-на Фиата ми беше около 50лв нов
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
rado_rf написа::mhihi:![]()
![]()
![]()
![]()
Добре де, разбрахме се.
Много хора си мислят, че като боднат мултицета и скиват 12-14 волта всичко с акумулатора и алтернатора е наред. Обаче кво се получава - волтаж има ама ток - немаааа.
Ти за закона на Ом да си чувал-не може да има напрежение ,а да няма ток.

проблем сьс зареждането
Потенциалната разлика между две точки се нарича напрежение и се измерва вьв волтове а количеството електрони преминали за единица време между тях-ток и се измерва в Ампери т е ако не свьржеш точките ток няма Ако имаш окислена врьзка нямаш достатьчно Ток за голям консуматор като клаксона например и тогава той мяука Защо имаме предпазители с различен ампераж при еднакво Напрежение за всички консуматори в автомобила
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
zvetiko написа:rado_rf написа::mhihi:![]()
![]()
![]()
![]()
Добре де, разбрахме се.
Много хора си мислят, че като боднат мултицета и скиват 12-14 волта всичко с акумулатора и алтернатора е наред. Обаче кво се получава - волтаж има ама ток - немаааа.
Ти за закона на Ом да си чувал-не може да има напрежение ,а да няма ток.
физиката се променя

- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
сменя се сменя се само нз какви са ако някой ми каже да не го разглобявам два пъти
Dirty Hands are a Sign of Clean Money
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: проблем сьс зареждането
Dino написа:Потенциалната разлика между две точки се нарича напрежение и се измерва вьв волтове а количеството електрони преминали за единица време между тях-ток и се измерва в Ампери т е ако не свьржеш точките ток няма Ако имаш окислена врьзка нямаш достатьчно Ток за голям консуматор като клаксона например и тогава той мяука Защо имаме предпазители с различен ампераж при еднакво Напрежение за всички консуматори в автомобила
Потенциалната разлика между две СВЪРЗАНИ точки.Ако няма връзка между двете точки няма нито ток ,нито напрежение.При окислена връзка-нито тока е достатъчен ,нито напрежението(измери напрежението при подобна връзка и виж какво ще стане с него при натоварването и).
Имаме предпазители с различен ампераж защото е необходимо различно количество ток за отделните консуматори.
44 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани