За EGR клапана
Модератор: Технически модератори
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
- LAST RIDE
- ентусиаст
-
- Мнения: 1293
- Регистриран на: 4.07.2005
- Местоположение: Сливен О.С :))
- Пол: Мъж
- Кара: дизелaка да пропушва
- Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D
Реших и аз да я запуша тая джаджа но имам няколко въпроса:
1.След запусване на тази тръба няма ли да се покачи налягането в нея и да избие някаде?
2.Тази гарнитурка каде точно се поставя? (от линка на dinozab) там кадето съм посочил със стрелка ли ?(снимка 1)
3.И последния ми въпрос е кое от двете маркучета се запушват това с клапанчето маи(снимка 2)но кажете синьоно или черното че данестават грешки?
http://www.bgphoto.net/Photos.aspx?User ... umId=85235
dinozab написа: Аз и болче сложих на маркуча който излиза от клапана и за по-сигорно запуших и тръбата по която идват пушаците от ауспуха към него.
1.След запусване на тази тръба няма ли да се покачи налягането в нея и да избие някаде?
2.Тази гарнитурка каде точно се поставя? (от линка на dinozab) там кадето съм посочил със стрелка ли ?(снимка 1)
3.И последния ми въпрос е кое от двете маркучета се запушват това с клапанчето маи(снимка 2)но кажете синьоно или черното че данестават грешки?
http://www.bgphoto.net/Photos.aspx?User ... umId=85235
Заменям си усилвателя!!
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...

- LAST RIDE
- ентусиаст
-
- Мнения: 1293
- Регистриран на: 4.07.2005
- Местоположение: Сливен О.С :))
- Пол: Мъж
- Кара: дизелaка да пропушва
- Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D
BAI_DOBRI написа:от клапана излиза една малка метална тръбичка,а в тази метална тръбичка влиза едно малко мъркуче (то играе роля на вакум)
колега би ли пояснил ако може за кое маркуче точно става въпрос защото предполагам не само при мен са 2,но в никое няма вакум от едното е изведено до подкалника и след като съм я юркал на сутринта е капало масло а др синьото влиза в датчика (снимка 2)
единственото маркуче с вакум(които има регулатор) не излиза от EGR клапана a влиза в датчика(снимка2)нз точно от каде идва

днес шунтирах тръбата за която връща газовете за доизгаряне(с гарнитурка направена от кутиика за парфюм

Заменям си усилвателя!!
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...

- BAI_DOBRI
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 20.01.2007
- Местоположение: Разград&Русе
- Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
- Мечтае да кара: E90 335d
LAST RIDE написа:BAI_DOBRI написа:от клапана излиза една малка метална тръбичка,а в тази метална тръбичка влиза едно малко мъркуче (то играе роля на вакум)
колега би ли пояснил ако може за кое маркуче точно става въпрос защото предполагам не само при мен са 2,но в никое няма вакум от едното е изведено до подкалника и след като съм я юркал на сутринта е капало масло а др синьото влиза в датчика (снимка 2)
единственото маркуче с вакум(които има регулатор) не излиза от EGR клапана a влиза в датчика(снимка2)нз точно от каде идва![]()
днес шунтирах тръбата за която връща газовете за доизгаряне(с гарнитурка направена от кутиика за парфюм) но искам и вакум маркуча да блокирам за по сигурно.........
На тази снимка http://www.bgphoto.net/Photos.aspx?User ... umId=87448 там където съм оградил с жълто в металната тръбичка която излиза от клапана и в тая тръбичка влиза едно мъркуче (т.е тръбичката влиза в мъркучето,щото вътрешния диаметър на мъркучето е по-голям от външния на тръбичката) при мен това мъркуче оцветено със синя и черна ивица.Вадиш това мъркуче от клапана и го запъшваш с едно болтче (запушваш мъркучето)
- LAST RIDE
- ентусиаст
-
- Мнения: 1293
- Регистриран на: 4.07.2005
- Местоположение: Сливен О.С :))
- Пол: Мъж
- Кара: дизелaка да пропушва
- Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D
мерси 

Заменям си усилвателя!!
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...

- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
http://i.data.bg/07/02/26/253735_orig.jpg
Ето на тази снимка съм оградил маркуча който трябва да се запуши и къде трябва да се сложи бирената капачка

Ето на тази снимка съм оградил маркуча който трябва да се запуши и къде трябва да се сложи бирената капачка



- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
LAST RIDE написа:Реших и аз да я запуша тая джаджа но имам няколко въпроса:dinozab написа: Аз и болче сложих на маркуча който излиза от клапана и за по-сигорно запуших и тръбата по която идват пушаците от ауспуха към него.
1.След запусване на тази тръба няма ли да се покачи налягането в нея и да избие някаде?
2.Тази гарнитурка каде точно се поставя? (от линка на dinozab) там кадето съм посочил със стрелка ли ?(снимка 1)
3.И последния ми въпрос е кое от двете маркучета се запушват това с клапанчето маи(снимка 2)но кажете синьоно или черното че данестават грешки?
http://www.bgphoto.net/Photos.aspx?User ... umId=85235
Не няма да се покачи никакво налягане и нищо няма да избие от никаде.Поне при мен не е избило нищо




- cupofcoffee@
-
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 17.02.2007
dinozab написа:LAST RIDE написа:Реших и аз да я запуша тая джаджа но имам няколко въпроса:dinozab написа: Аз и болче сложих на маркуча който излиза от клапана и за по-сигорно запуших и тръбата по която идват пушаците от ауспуха към него.
1.След запусване на тази тръба няма ли да се покачи налягането в нея и да избие някаде?
2.Тази гарнитурка каде точно се поставя? (от линка на dinozab) там кадето съм посочил със стрелка ли ?(снимка 1)
3.И последния ми въпрос е кое от двете маркучета се запушват това с клапанчето маи(снимка 2)но кажете синьоно или черното че данестават грешки?
http://www.bgphoto.net/Photos.aspx?User ... umId=85235
Не няма да се покачи никакво налягане и нищо няма да избие от никаде.Поне при мен не е избило нищо![]()
![]()
На другите два въпроса мисля че съм ти отговорил със снимката
Колега, нищо лошо не искам да кажа за импровизацията ти с капачката, ама аз на тове място ще изрежа една твърда 'сляпа' гарнитурка, може и от неръждаема ламарина и няма да се притеснявам дали нещо ще ми влезне в цилиндрите, все пак там температурите са високи. Може и добре да се е получило, ама аз не бих рискувал двигателя, все пак си е много хубав и подходящ за тунинг, ама отвсекъде!


- Lunaticc 1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 377
- Регистриран на: 9.07.2004
- Местоположение: София-войн от запад....бар Гири
- Пол: Мъж
- Кара: 745i;740d;330xd;330i-Convertible
- Мечтае да кара: кока & цици
- Детайли за колата: с чип !!!
отново се заформя интересно четиво а аз гледам,чета внимавам и попивам и наистина колко струва външния WasteGate за 325тдс или за 318 -ка тдс аз мисля че не би трябвало да има разлика в цената
Чеп Туринг !
Мантинела Тунинг !!!
Леген Пауър Рейсинг !!!!!
Перални,Тостери,Миксери, и Гипсокартонь на ЧАСТИ !!!

Мантинела Тунинг !!!
Леген Пауър Рейсинг !!!!!
Перални,Тостери,Миксери, и Гипсокартонь на ЧАСТИ !!!

Аз погледнах само за инфо в сайта на проспиид и има клапани по около 600лв. грубо ама пише за големи турбини изискващи външен westgate.Та разбрах че има 2 вида клапани-със сменяаеми пружини и с такива които се регулират с болт.Въпроса е не дотам колко е пари клапана (макар и да не са малко) ами до това как може да се направи и трябва ли да се премахне westgate клапана които е вграден в турбината на тдс-а?Трябва ли някаква електроника която да го управлява и така...
П.П. А сега виждам и тези клапани от сайта на madcowtuning.bg те са по ефтини ама качеството нз кво е(не че при проспиид се знае ама..)И се сетих да питам колко мм трябва да е клапана?
П.П. А сега виждам и тези клапани от сайта на madcowtuning.bg те са по ефтини ама качеството нз кво е(не че при проспиид се знае ама..)И се сетих да питам колко мм трябва да е клапана?
- Maverik
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: 20.12.2004
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: нахилен
- Мечтае да кара: Е30 кабрио
Добре де,но след шунтирането на клапана,колата не загрява ли по-бавно.Нека колегите,които са го шунтирали да споделят
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани