За плочката на ГНП-то ..

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Мнение от predel » 08 Дек 2008, 17:36

cvetoslav написа:.......

Я пак "ТОМА НЕВЕРНИ" да те чуе целия форум - не само подфорума, че май ти беше казал ....ммм няма оправяне :)
А съответната сума както не си я казал ще я кажа аз: 160 лв. при положителен резултат - а ако няма резултат - 0 лв. и си бил на точно 30 метра от нас... ако се беше обадил може би да беше минал на ... ами 0 лв. за същата операция :)
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 08 Дек 2008, 17:47

Валка ти с кво чисти твойта помпа ве ти ми беше казал ма кой да помни :mhihi: :mhihi: :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Мнение от predel » 08 Дек 2008, 17:49

dinozab написа:Валка ти с кво чисти твойта помпа ве ти ми беше казал ма кой да помни :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Ако щеш вярвай я почистих с препарат за смазване на гумени уплътнения (купен от ОМВ)
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 08 Дек 2008, 19:56

cvetoslav написа:Здравейте колеги пиша отново в темата но вече като горд собственик на прекрасно работещо БМВ без тресене, менене на обороти и гаснене по 100 пъти на час. Та свързах се чрез форума разбира се с едни момчета от Монтана свестни пичове, отидох до там, около час чакане, връщане и около час събиране(понеже им занесох само главата на помпата) и още не мога да повярвам двегодишните ми мъки свършиха за миг и срещу определената сума разбира се. И аз бях убеден, че някой все пак трябва да може да ги ремонтира тия глави но две години само на камък удрям а сега резултата е на лице, ще видим за колко време дано да е за повече. Майстора ми вика 5 години гаранция :shock: викам не може ли поне 6 :mhihi: . Искам да ви кажа, че който бере тия ядове вече има решение просто са супер пичовете. Сега ще питате какво са правили къде са търкали какво са наслоявали да ви кажа почти виждам какво са правили и от дългогодишните ми ядове и четене горе долу имам представа но отидох и си платих и знам, че те с това се занимават и ако стане нещо могат да си поправят грешката та си запазвам излишните коментари относно ремонта кое как. Пожелавам на всички хиляди безаварийни километри и да си оправят колите защото сега все едно, че карам друга кола абе кеф :lol: :lol: . Поздрави на Дани от Монтана ще изпием някой път по бира (абе май уиски) като дойда някой път.
колега много се радвам,че си си решил проблема :yes:
Но ми е чудно защо не казваш какво са ти свършили,''наслоявали'',в самата плочка :roll:
П.П. аз все още твърдя ,че нито калай,нито графит може да хване върху тези писти
Изображение
by ''kompleksa''

Митоди яде мисо
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 14.09.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Methodius » 09 Дек 2008, 0:21

ivan. написа:П.П. аз все още твърдя ,че нито калай,нито графит може да хване върху тези писти

Аз съм на същото мнение .. И я кажете в крайна сметка, кой какво сменял (втулки, уплътнения и прочие), откъде са закупени, съответно за колко пари, тънкости при сменянето и т.н. .. Все пак идеята не е да се хвалиме на кой колко хубаво му работи колата и кой к'ъв 'майстор' е, а все пак да се споделят някакви решения на глобалните за нас проблеми .. ;) А относно наслояванията и тия глупости, викам да се поспрете малко, защото ако някой твърди, че за 10мин. пред блока си "наслоява" и става "като нова", значи според мен има сериозни проблеми .. :roll: :roll: За тая помпа и свързаните с нея проблеми, дотук има пуснати бая теми и в нито една няма изчерпателна информация за това как да си почистиме помпата, да я рециклираме и т.н. .. Мисля че ако всеки, който реши даден проблем, отдели 10 мин. за направата на една тема относно подробно решение на проблема, ще е в полза на много хора .. ;)
Единственото нещо, от което се нуждае злото, за да триумфира, е добрите хора да не правят нищо ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1786
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: София Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: E34TDS , CL 500, Е65

Мнение от klintan66 » 09 Дек 2008, 1:13

predel написа:
dinozab написа:Валка ти с кво чисти твойта помпа ве ти ми беше казал ма кой да помни :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Ако щеш вярвай я почистих с препарат за смазване на гумени уплътнения (купен от ОМВ)
Като ви слушам все едно чистите помпата отвън .
    Обяснете какво правите . Аз няма да мога да го направя ,но имам едно приятелче монтьор да му обясня .
    Иначе и дюзи знам ,че се оправят но онзи ден си купих нова за 330 лв.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Мнение от predel » 09 Дек 2008, 3:40

Каква е тая дюза за 330 лв. - ако е умна - трябва да е 2-ра употреба. А иначе чистихме помпата вътре - по-точно плочката беше станала сатенено черна :)
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1786
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: София Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: E34TDS , CL 500, Е65

Мнение от klintan66 » 09 Дек 2008, 11:23

Умна дюза с отстъпка . От 380 на 330.
    Плочката се сваля хммм.... аз мислех, че някакво филтърче . За сега няма да пипаме ,че всичко е нормално .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 151
Регистриран на: 18.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E kak BMW
Мечтае да кара: MMMMMPower

Мнение от cvetoslav » 09 Дек 2008, 12:05

predel написа:
cvetoslav написа:.......

Я пак "ТОМА НЕВЕРНИ" да те чуе целия форум - не само подфорума, че май ти беше казал ....ммм няма оправяне :)
А съответната сума както не си я казал ще я кажа аз: 160 лв. при положителен резултат - а ако няма резултат - 0 лв. и си бил на точно 30 метра от нас... ако се беше обадил може би да беше минал на ... ами 0 лв. за същата операция :)


Колега наистина е така не вярвах, че някой ще ми я направи а бях сигурен, че има начин. Относно това какво е правено не искам да гъдая но отгоре се вижда горе-долу какво е правено но това са само мой предположения и не е колегиално към момчетата, които ми я ремонтираха да започна сега да плямпам това е онова е. Със сигурност не са пипани пистите само четеца като искам да уточня, че той си върви по абсолютно същите следи по графита както преди, което ме навява на мисълта, че всички сме се вкопчили в теорията, че се износва графита а явно не е така другаде е ключа от колибата. Ако съм сигурен и зная точно как се оправя проблема бъдете сигурни, че ще споделя тук във форума и ще помогна на всеки колега който мога защото знам какво е да ти прави колата тия мизерий. Ако някой иска да му дам повече инфо за ремонта, местоположение на сервиза, телефони или нещо друго да пита на лично ще помогна с каквото мога.


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 09 Дек 2008, 15:09

Azereus написа:ps. и не става само с пръскане и чистене, те пистите са прецакани до краен предел в единични случаи, та на въпроса - диодите също дават фира на плочката и се поят на ново :)

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=70412
Изображение
by ''kompleksa''

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 6.06.2008
Местоположение: Монтана

Мнение от dani_94 » 09 Дек 2008, 21:09

ivan. написа:
cvetoslav написа:Здравейте колеги пиша отново в темата но вече като горд собственик на прекрасно работещо БМВ без тресене, менене на обороти и гаснене по 100 пъти на час. Та свързах се чрез форума разбира се с едни момчета от Монтана свестни пичове, отидох до там, около час чакане, връщане и около час събиране(понеже им занесох само главата на помпата) и още не мога да повярвам двегодишните ми мъки свършиха за миг и срещу определената сума разбира се. И аз бях убеден, че някой все пак трябва да може да ги ремонтира тия глави но две години само на камък удрям а сега резултата е на лице, ще видим за колко време дано да е за повече. Майстора ми вика 5 години гаранция :shock: викам не може ли поне 6 :mhihi: . Искам да ви кажа, че който бере тия ядове вече има решение просто са супер пичовете. Сега ще питате какво са правили къде са търкали какво са наслоявали да ви кажа почти виждам какво са правили и от дългогодишните ми ядове и четене горе долу имам представа но отидох и си платих и знам, че те с това се занимават и ако стане нещо могат да си поправят грешката та си запазвам излишните коментари относно ремонта кое как. Пожелавам на всички хиляди безаварийни километри и да си оправят колите защото сега все едно, че карам друга кола абе кеф :lol: :lol: . Поздрави на Дани от Монтана ще изпием някой път по бира (абе май уиски) като дойда някой път.
колега много се радвам,че си си решил проблема :yes:
Но ми е чудно защо не казваш какво са ти свършили,''наслоявали'',в самата плочка :roll:
П.П. аз все още твърдя ,че нито калай,нито графит може да хване върху тези писти



Няма да може да ти отговори, защото беше на минимум 2 километра от въпросният ремонт на електрониката на помпата му... Не е нужно и да гадаете, прост е отговора... Дани от Монтана може да ви отремонтира електрониката на помпата за 150лв и то с гаранция 5 години ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Мнение от predel » 09 Дек 2008, 21:18

dani_94 написа:
ivan. написа:
cvetoslav написа:........
Няма да може да ти отговори, защото беше на минимум 2 километра от въпросният ремонт на електрониката на помпата му... Не е нужно и да гадаете, прост е отговора... Дани от Монтана може да ви отремонтира електрониката на помпата за 150лв и то с гаранция 5 години ;)


:OT: И ПАК МОЛЯ - КАКВА Е ТАЯ ЕЛЕКТРОНИКА.... СИГУРНО СЪМ МНОГО СЛЯП И БОС, СЛЕД КАТО НЕМОГА ДА Я ВИДЯ ТАЯ ЕЛЕКТРОНИКА... :(
БАСИ ТИЯ ОТ ИНЖЕНЕРНИТЕ ВУЗОВЕ РЯПА ДА ЯДАТ... НИКАКВО ОБРАЗОВАНИЕ НЕ ДАВАТ :( :(
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 6.06.2008
Местоположение: Монтана

Мнение от dani_94 » 09 Дек 2008, 23:28

predel написа:
dani_94 написа:
ivan. написа:
cvetoslav написа:........
Няма да може да ти отговори, защото беше на минимум 2 километра от въпросният ремонт на електрониката на помпата му... Не е нужно и да гадаете, прост е отговора... Дани от Монтана може да ви отремонтира електрониката на помпата за 150лв и то с гаранция 5 години ;)


:OT: И ПАК МОЛЯ - КАКВА Е ТАЯ ЕЛЕКТРОНИКА.... СИГУРНО СЪМ МНОГО СЛЯП И БОС, СЛЕД КАТО НЕМОГА ДА Я ВИДЯ ТАЯ ЕЛЕКТРОНИКА... :(
БАСИ ТИЯ ОТ ИНЖЕНЕРНИТЕ ВУЗОВЕ РЯПА ДА ЯДАТ... НИКАКВО ОБРАЗОВАНИЕ НЕ ДАВАТ :( :(


Първо, ще те пололя да не пишеш с главни букви.. Ако искаш да ми кажеш нещо, знаеш че съм от същият град Монтана и можеш да ми звънннеш и да ме открехнеш, как с Дани можем да поправим помпите на хората без да ми се караш....

0886064448-Дани


Батко, не пръскай със спреьовете напразно, ще ги изхабиш, а между временно може и да повредиш много работи...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 13 Дек 2008, 9:47

ЦЕНА НА УСЛУГАТА - САМО 150 ЛВ.

ВСИЧКИ С TDS- КЪМ СЕРВИЗА НА ДАНИ


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 14 Дек 2008, 15:55

cvetoslav написа:
predel написа:
cvetoslav написа:.......

Я пак "ТОМА НЕВЕРНИ" да те чуе целия форум - не само подфорума, че май ти беше казал ....ммм няма оправяне :)
А съответната сума както не си я казал ще я кажа аз: 160 лв. при положителен резултат - а ако няма резултат - 0 лв. и си бил на точно 30 метра от нас... ако се беше обадил може би да беше минал на ... ами 0 лв. за същата операция :)


Колега наистина е така не вярвах, че някой ще ми я направи а бях сигурен, че има начин. Относно това какво е правено не искам да гъдая но отгоре се вижда горе-долу какво е правено но това са само мой предположения и не е колегиално към момчетата, които ми я ремонтираха да започна сега да плямпам това е онова е. Със сигурност не са пипани пистите само четеца като искам да уточня, че той си върви по абсолютно същите следи по графита както преди, което ме навява на мисълта, че всички сме се вкопчили в теорията, че се износва графита а явно не е така другаде е ключа от колибата. Ако съм сигурен и зная точно как се оправя проблема бъдете сигурни, че ще споделя тук във форума и ще помогна на всеки колега който мога защото знам какво е да ти прави колата тия мизерий. Ако някой иска да му дам повече инфо за ремонта, местоположение на сервиза, телефони или нещо друго да пита на лично ще помогна с каквото мога.
Колега какво му е пипано на четеца-би ли обяснил с твои думи,точно както го виждаш
Изображение
by ''kompleksa''

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook