Виско - блокирала би-метална пластина
Модератор: Технически модератори
46 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Access_Denied
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 12.12.2007
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Жена
- Кара: E46
Ако не е то причината от къде е възможно да ми вкарва въздух като съм правил 2-ва пъти тест за гарнитура и глава. Благодаря предварително.
За мен BMW не е мания, а религия!
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
[quote="Access_Denied"]Колега възможно ли е ако ми е свършило виското да ми вкарва въздух в системата.[/quote
възможно е да е издухала гарнитура или глава
или да има теч от някаде 
възможно е да е издухала гарнитура или глава


- xela
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 350
- Регистриран на: 12.04.2005
- Пол: Мъж
- Кара: ше: E39 -540 iA, E34 - 525 TDS
- Мечтае да кара: E30 - M3
Access_Denied написа:Ако не е то причината от къде е възможно да ми вкарва въздух като съм правил 2-ва пъти тест за гарнитура и глава. Благодаря предварително.
Теста зас газовете не е на 100% сигурен.
Стават ли ти твърди маркучите или само водата намалява?
Сашо.
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Peter Angelov написа:
Да разбирам благодаря колегаКато сменям всичко що се касае като шайби, ремъци, маркучи и т.н. ще накарам да го напраска моя човек
![]()
аййй, разбрахмете че ще сменяш всичко няма нужда да го казваш във всяка тема, че става досадно да те четем вече

Access_Denied написа:Колега възможно ли е ако ми е свършило виското да ми вкарва въздух в системата.
Не, виското няма нищо. Ако ти намалява водата, то най-вероятно проблема е във радиатора, ако той е ок - глава.
- saint85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 22.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw X3 Е83 М47
- Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
- Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d
ре
То май както е тръгнало и аз ще сменям сичко
извинявам се за спама не се здържах - ама просто до сега съм имал 3 коли и по 3те съм правил доста в цифри просто съм си карък явно

извинявам се за спама не се здържах - ама просто до сега съм имал 3 коли и по 3те съм правил доста в цифри просто съм си карък явно

я и аз да питам за виското последно трябва ли при студен двигател не пален зимно време виското да върти изобщо ? Как да различим фученето като вътре не се чува нищо ? Защо се говори за конверсия към ел перка когато имаме ел.перката на климатика,тя не е ли достатъчна. Как да разберем дали тя работи като температурата не иска да се качва над 12:00 ? Ако игнорирам датчика за температура дето вкл ел.перката тогава няма да разбера дали той я включва когато трябва.
- Access_Denied
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 12.12.2007
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Жена
- Кара: E46
xela написа:Access_Denied написа:Ако не е то причината от къде е възможно да ми вкарва въздух като съм правил 2-ва пъти тест за гарнитура и глава. Благодаря предварително.
Теста зас газовете не е на 100% сигурен.
Стават ли ти твърди маркучите или само водата намалява?
Сашо.
Водата не намалява само маркучите стават твърди. Като махнах термостата маркучите са си меки.
За мен BMW не е мания, а религия!
- xela
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 350
- Регистриран на: 12.04.2005
- Пол: Мъж
- Кара: ше: E39 -540 iA, E34 - 525 TDS
- Мечтае да кара: E30 - M3
Access_Denied написа:xela написа:Access_Denied написа:Ако не е то причината от къде е възможно да ми вкарва въздух като съм правил 2-ва пъти тест за гарнитура и глава. Благодаря предварително.
Теста зас газовете не е на 100% сигурен.
Стават ли ти твърди маркучите или само водата намалява?
Сашо.
Водата не намалява само маркучите стават твърди. Като махнах термостата маркучите са си меки.
И сега като ми кажеш че при загряла кола двата маркуча са с голяма температурна разлика, ще си за термостат.
Дори и в момент в който е загряла и тръгва стрелката на дясно може да държиш по-студения маркуч, значи не ти отваря.
Сашо.
Има ли запознат, ако решим да "доливаме" масълце вътре във виското, за какво количество говорим? И се коментира "силиконово масло", ама май става дума за "Силициево" (не съм компетентен). Ами ако му сложа синтетика, че такова имам под ръка?
Едно е да се държи като отегчена съпруга, друго си е като ококорена комшийка.
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Chapai написа:Има ли запознат, ако решим да "доливаме" масълце вътре във виското, за какво количество говорим? И се коментира "силиконово масло", ама май става дума за "Силициево" (не съм компетентен). Ами ако му сложа синтетика, че такова имам под ръка?
имаше навремето умнци дето го заваряха.пробиваха и слахаха болт,ти са си поредния дето ще избухне с нов проект,доливане на масло във виско



- tonkata82
- Потребител
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 19.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Зелена G-класа със син буркан
100% зацепено виско-възможност за връщане норм.състояние
Колеги нов съм .Днес един майстор за 2 3 мин така ми нагласи виското , че сега перката се върти с оборотите на двигателя - 100% зацепена. Били ми обяснил някой как се сваля перката с виското за да се опитам да изправя пластината...трбва ли да се махне кожуха около перката ...колата я имам от две седмици
Сваля се дефлектора около перката
Развива се с ключ 32 (гайката е с обратна резба - отвива се на дясно)
Може да се наложи внимателно да удариш по ключа с чук докато тръгне да се развива
Препоръчвам ти докато развиващ/завиваш перката да сложиш някакъв по-дебел картон между нея и радиатора
Колкото до "изправянето на пластината" направо си купи ново виско (веднъж кривена повече никога няма да я върнеш в първоначалното състояние да включва и изключва при определена температура) .
Перката с виското е много важна част от охладителната система на автомобила и не е за подценяване
Развива се с ключ 32 (гайката е с обратна резба - отвива се на дясно)
Може да се наложи внимателно да удариш по ключа с чук докато тръгне да се развива
Препоръчвам ти докато развиващ/завиваш перката да сложиш някакъв по-дебел картон между нея и радиатора

Колкото до "изправянето на пластината" направо си купи ново виско (веднъж кривена повече никога няма да я върнеш в първоначалното състояние да включва и изключва при определена температура) .
Перката с виското е много важна част от охладителната система на автомобила и не е за подценяване
AcOrP написа:я и аз да питам за виското последно трябва ли при студен двигател не пален зимно време виското да върти изобщо ? Как да различим фученето като вътре не се чува нищо ? Защо се говори за конверсия към ел перка когато имаме ел.перката на климатика,тя не е ли достатъчна. Как да разберем дали тя работи като температурата не иска да се качва над 12:00 ? Ако игнорирам датчика за температура дето вкл ел.перката тогава няма да разбера дали той я включва когато трябва.
Да трябва да върти перката, колкото и да е студено, но лятото при най-горещо време перката ще се върти със скоростта на коляновия вал, докато зимата трябва да се върти по-бавно въпреки, че трудно се различава с просто око.
Перката на климатика не е достатъчна, тя е предназначена за радиатора за климатика и подпомагане при екстремни условия на перката на виското. Ще разбереш, че работи като си пуснеш лятото климатика. А иначе и на мен не ми се е случвало да се включва, при спрян климатик.
- momo-1st
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 455
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: СССР,Москва,Лубянка 2
- Пол: Мъж
- Кара: Е30-М40В18;Е36-М44В19;E91-N43B20A
- Мечтае да кара: Е30 М3 Sport Evolution
Pavlinius написа:AcOrP написа:я и аз да питам за виското последно трябва ли при студен двигател не пален зимно време виското да върти изобщо ? Как да различим фученето като вътре не се чува нищо ? Защо се говори за конверсия към ел перка когато имаме ел.перката на климатика,тя не е ли достатъчна. Как да разберем дали тя работи като температурата не иска да се качва над 12:00 ? Ако игнорирам датчика за температура дето вкл ел.перката тогава няма да разбера дали той я включва когато трябва.
Да трябва да върти перката, колкото и да е студено, но лятото при най-горещо време перката ще се върти със скоростта на коляновия вал, докато зимата трябва да се върти по-бавно въпреки, че трудно се различава с просто око.
Перката на климатика не е достатъчна, тя е предназначена за радиатора за климатика и подпомагане при екстремни условия на перката на виското. Ще разбереш, че работи като си пуснеш лятото климатика. А иначе и на мен не ми се е случвало да се включва, при спрян климатик.
На мен ми се е включвала при спрян климатик ел.перката когато ми се беше извадил маркуча за антифриза от радиатора(късмет че тъкмо спирах ве4е),но пък виското ми не беше зацепило,и стрелката от 12Н не беше мръднала-а около 3-4 литра антифриз беше изхвърлила!!

bum_bum написа:Върти се, суче се и пак към соца се избива![]()
![]()
![]()
Забравете го вече тоя гнил строй.
Наслаждавайте се на придобивките на демокрацията- Е шейсе на 15 години, виски на промоция от Кауфланд, пура за 2,40 в панелката с ипотека до 2060-та.
46 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани