ако някой знае
Модератор: Технически модератори
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
kirililiev написа:Penchev написа:Този мотор/кютук в Е30 си е чиста проба глупост за мен![]()
Тя не стига ,че малко е осакатена откъм баланс ми и на всичкото отгоре като й се сложи тоя тупуз отпред изобщо няма да може да направи един завой като хората![]()
Карай колата така![]()
Георги Пенчев
на е30 баланса му е 50на50 а на нашите кораби 52на48,двигателя пасва идеално ако се сложи на подходяштите пети и колицата си е доста стабилна,комбинацията просто е уникална,211 коня на 1200 кила е по добре от 211 на 1600,абе хората слагат в12 и карат![]()
ето едно е30 3,5 повярвайте няма нищо нестабилно![]()
http://youtube.com/watch?v=2mWZjYXPIo8&feature=related
Колега, единствено М3-ката има перфектен баланс.
Комбито Е30 най-се доближава с 52/48,а купето и седана нормалните са с по 55/45

Комби Е34-ката е почти 50/50 - мерил съм си на кантар колата и показа 800 кг отпред и 795 кг отзад на кантара.
Ако има някакъв вариант М30 мотора да мине назад към купето на е30-ската и по-ниско ,тогава да говорим за нещо подобно на баланс,но иначе не

Георги Пенчев
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Penchev написа:kirililiev написа:Penchev написа:Този мотор/кютук в Е30 си е чиста проба глупост за мен![]()
Тя не стига ,че малко е осакатена откъм баланс ми и на всичкото отгоре като й се сложи тоя тупуз отпред изобщо няма да може да направи един завой като хората![]()
Карай колата така![]()
Георги Пенчев
на е30 баланса му е 50на50 а на нашите кораби 52на48,двигателя пасва идеално ако се сложи на подходяштите пети и колицата си е доста стабилна,комбинацията просто е уникална,211 коня на 1200 кила е по добре от 211 на 1600,абе хората слагат в12 и карат![]()
ето едно е30 3,5 повярвайте няма нищо нестабилно![]()
http://youtube.com/watch?v=2mWZjYXPIo8&feature=related
Колега, единствено М3-ката има перфектен баланс.
Комбито Е30 най-се доближава с 52/48,а купето и седана нормалните са с по 55/45![]()
Комби Е34-ката е почти 50/50 - мерил съм си на кантар колата и показа 800 кг отпред и 795 кг отзад на кантара.
Ако има някакъв вариант М30 мотора да мине назад към купето на е30-ската и по-ниско ,тогава да говорим за нещо подобно на баланс,но иначе неНа технично трасе ис-а го минава с такава сила ,че просто гледката е грозна ...
Георги Пенчев
горе написах "да се сложат подходящи пети" не ми се спори,то е очевидно,клипа показва достатъчно.
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
Penchev написа:kirililiev написа:Penchev написа:Този мотор/кютук в Е30 си е чиста проба глупост за мен![]()
Тя не стига ,че малко е осакатена откъм баланс ми и на всичкото отгоре като й се сложи тоя тупуз отпред изобщо няма да може да направи един завой като хората![]()
Карай колата така![]()
Георги Пенчев
на е30 баланса му е 50на50 а на нашите кораби 52на48,двигателя пасва идеално ако се сложи на подходяштите пети и колицата си е доста стабилна,комбинацията просто е уникална,211 коня на 1200 кила е по добре от 211 на 1600,абе хората слагат в12 и карат![]()
ето едно е30 3,5 повярвайте няма нищо нестабилно![]()
http://youtube.com/watch?v=2mWZjYXPIo8&feature=related
Колега, единствено М3-ката има перфектен баланс.
Комбито Е30 най-се доближава с 52/48,а купето и седана нормалните са с по 55/45![]()
Комби Е34-ката е почти 50/50 - мерил съм си на кантар колата и показа 800 кг отпред и 795 кг отзад на кантара.
Ако има някакъв вариант М30 мотора да мине назад към купето на е30-ската и по-ниско ,тогава да говорим за нещо подобно на баланс,но иначе неНа технично трасе ис-а го минава с такава сила ,че просто гледката е грозна ...
Георги Пенчев
Много си прав... Е30 яко му куца баланса...

- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
да бъдем точни
седан,50,4/49,6
комби,47,8/52,2
данни за м50б20
за сведение алпина слагат м30 мотори на е 30,и никой не се оплаква че са нестабилни
дайте моля сайта от кадето вземате данните за е 30

седан,50,4/49,6
комби,47,8/52,2
данни за м50б20
за сведение алпина слагат м30 мотори на е 30,и никой не се оплаква че са нестабилни

дайте моля сайта от кадето вземате данните за е 30

- dqvola666
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 592
- Регистриран на: 24.04.2006
- Местоположение: София и оклолията
- Пол: Мъж
Ето направи си някаква справка ако можеш що годе http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=87138
Аз тая бих я излапал ама! Шанс!
Аз тая бих я излапал ама! Шанс!

- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Вижте графата karoserie ,двата процента с индекс-а между тях -дал съм двойни стопове,тройни, М-ка, 1,8 и 2 литра ИС
Е30-ската рулира от баланс , особенно двойния стопец бухахахаха
Даже се оказва ,че май само кабриото и комбито са супер на Е30-ската
Понеже съм видял с очите си правени 30-ски с М30 и затова не ме влече идеята колата да ходи около фаровете си ...
Имаше някъде из нет-а и прочутата Алпина В6 3,5 Ес срещу Е30 М3 и на пистата е по-слаба от където и да се погледне.Тя си е била за права посока от където и да се погледне
Георги Пенчев

Е30-ската рулира от баланс , особенно двойния стопец бухахахаха



Даже се оказва ,че май само кабриото и комбито са супер на Е30-ската

Понеже съм видял с очите си правени 30-ски с М30 и затова не ме влече идеята колата да ходи около фаровете си ...
Имаше някъде из нет-а и прочутата Алпина В6 3,5 Ес срещу Е30 М3 и на пистата е по-слаба от където и да се погледне.Тя си е била за права посока от където и да се погледне
Георги Пенчев
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
първо,тези проценти не са от голямо значение защот като се качиш вътре всичко се променя,че мпауара бие алпината е ясно,нали за тва е м пауар,дай по добър и евтин вариянт да си направиш бмв-то бегачка освен с 3,5,и само не ми казвай че с м50б25 ще върви повече и ще е по евтино,случайно имаме тук едничко 3,5 турбо в е 30,проблема му е не че се върти около фаровете си а че недозавива,попитай дк краси за баланса,той щи разясни,поне знаем от опит и от каране а не от виждане!!
Колега, противоречиш си. Първо:
После:
Като имате Е30 3.5 Турбо, напиши колко е излезнала цялата галимация. Да не се окаже, че струва колкото цяло Е34 М5.
kirililiev написа:на е30 баланса му е 50на50...двигателя пасва идеално ако се сложи на подходяштите пети и колицата си е доста стабилна..
После:
kirililiev написа:първо,тези проценти не са от голямо значение защот като се качиш вътре всичко се променя...случайно имаме тук едничко 3,5 турбо в е 30,проблема му е не че се върти около фаровете си а че недозавива...
Като имате Е30 3.5 Турбо, напиши колко е излезнала цялата галимация. Да не се окаже, че струва колкото цяло Е34 М5.
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
ivan1979g написа:Колега, противоречиш си. Първо:kirililiev написа:на е30 баланса му е 50на50...двигателя пасва идеално ако се сложи на подходяштите пети и колицата си е доста стабилна..
После:kirililiev написа:първо,тези проценти не са от голямо значение защот като се качиш вътре всичко се променя...случайно имаме тук едничко 3,5 турбо в е 30,проблема му е не че се върти около фаровете си а че недозавива...
Като имате Е30 3.5 Турбо, напиши колко е излезнала цялата галимация. Да не се окаже, че струва колкото цяло Е34 М5.
спрямо различните мотори в е 30 има няколко процента разлика които не са чак толкова съществени,от настройки на височина,предница -задница,баланс от резервоара и други настройки може да се направи приятна за каране,преди няколко месеца взехме старата седмица само че с 2,8 мотор работеща с проблем в кутията за 300 лева,срещал съм читави 3,5 за по 1000,1500,само мотори за по 700 лв,който търси намира

http://vid.data.bg/csatogjg#vid
ето го турбото

- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Самия Краси на сбирката на Сливен ми каза ,че е сложил м20 2,5 литра ,че с онзи колата не се държи добре на пътя
Колега,всеки един процент разлика на 1200 кг на единия или другия мост означава много.Освен статичен баланс има и динамичен ,който е най-важния - именно какво се случва повреме на поредицата завои взимани с висока скорост
Сложи каквито искаш пети - на Калояново една 318 ис ще мине и замине покрай 3,5 литровата е30-ска
не случайно хората на времето са се спряли на 2500 мин-1 и оттам са минали на 2,3 и на финала на 2,5 литра ,но 4 цилиндъра и на високи обороти.
За тунинг веднага мога да ти кажа ,лично мое мнение - М20 е мотор на който възможностите са му от земята до небето.Лично брат ми с не много пари го докара до 2,7 литра с колянов вал от турбо дизел и още някои преправки.Брат ми с комбито минава е30 купе с твоят фаворит двигател ама го бие та го прибива както и където и да го хване.М30 е тежък мотор ,тежък по цялата си същност ,както като маса на агрегата ,така и като маса на чаркаляците му.Идеален мотор за голяма тежка е32-ка автоматик ,идеален за круизване и толкова.
Има един човек в Ловеч,който доработва М20 ,само,ч неговата рецепта е друга - отново не скъпа ,но ефекта отново е поразителен
Прави каквото искаш ,но не можеш да накараш М30 да подскача в ниските обороти
Всичко което написах е само за атмосферни доработки,защото Турбо конверсията е скъпа ...
Не си налагам мнението, колегата според мен да не разваля Е34-ката
Георги Пенчев

Колега,всеки един процент разлика на 1200 кг на единия или другия мост означава много.Освен статичен баланс има и динамичен ,който е най-важния - именно какво се случва повреме на поредицата завои взимани с висока скорост


За тунинг веднага мога да ти кажа ,лично мое мнение - М20 е мотор на който възможностите са му от земята до небето.Лично брат ми с не много пари го докара до 2,7 литра с колянов вал от турбо дизел и още някои преправки.Брат ми с комбито минава е30 купе с твоят фаворит двигател ама го бие та го прибива както и където и да го хване.М30 е тежък мотор ,тежък по цялата си същност ,както като маса на агрегата ,така и като маса на чаркаляците му.Идеален мотор за голяма тежка е32-ка автоматик ,идеален за круизване и толкова.
Има един човек в Ловеч,който доработва М20 ,само,ч неговата рецепта е друга - отново не скъпа ,но ефекта отново е поразителен


Всичко което написах е само за атмосферни доработки,защото Турбо конверсията е скъпа ...
Не си налагам мнението, колегата според мен да не разваля Е34-ката
Георги Пенчев
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
ок,не ми се спори вече,когато ис започне да наказва,особенно на писта,аз си отивам,
,отивам да си търся ис направо,че да ги пукна.

- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=86700
^ Ей затова говорим
Аз на калояново с мойта кола съм карал доста , покарах и на брат ми Е30-ската, карах и на Росен Коларов новата ///М3-ка и всяко едно нещо на пистата ,на завоите и хронометрите е от значение ...
Георги Пенчев

alex_matrix написа:Колата е бившата "любовница" на Sonny, която още не е прежалил
Мотора е сток с едно филтърче К&N, окачването червени пружини отпред Боге дебело стебло, плътни тампони на предните носачи, отзад Билщайн + червени пружини и шпер 4.45
В интерес на истината БМВто е по-слабо от жигулата, но се кара в пъти по-лесно и приятно
Класирах се 7ми от 56 коли с време 1.42 а най доброто време беше 1.40
Сблъсках се с гръцка е30ка с 3.5 мотор, която където я хванех там я пребивах като куче ония до последно не вярваха , че съм 20ка сток
Сега я очаква едно по-друго окачване и ще видим дали ще е по-добре отделно, че пълния комплект PowerFlex-и са вече на линия и остават да бъдат монтирани
Абе Е30ката си е направена за писта и това е !
^ Ей затова говорим

Аз на калояново с мойта кола съм карал доста , покарах и на брат ми Е30-ската, карах и на Росен Коларов новата ///М3-ка и всяко едно нещо на пистата ,на завоите и хронометрите е от значение ...
Георги Пенчев
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
добре де
стига сте спорили и разсъждавали
единствения извод от цялата тема е НЕ РАЗВАЛЯЙ РЯДКИЯ ЕКЗЕМПЛЯР
стига сте спорили и разсъждавали
единствения извод от цялата тема е НЕ РАЗВАЛЯЙ РЯДКИЯ ЕКЗЕМПЛЯР

34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани