Относно носачи
Модератор: Технически модератори
47 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
а 580лв/бр за заден апарат оригинален от 540
..или НАгоди го 



С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- E34PSH
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 214
- Регистриран на: 15.08.2007
- Местоположение: в радиуса 450км. от Черно Море
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525 TDSA '95
- Мечтае да кара: X6 M
Penchev написа:E34PSH написа:Тези тампони на носача се избиват от оригиналните носачи и на тяхно място се лсагат нови ... най-добре за BMW 540, дори са по-здрави от тези за 7-ма или 8-ма серии! Аз смених цялото окачване плюс тампоните, биалетките и самите носачи (всички) ... колата се успа, макар, че беше прибързано от моя страна но държа всичко да си е наред на колицата. Само съвет от "патило" ... не се хвърляй на пишман майстори ... дори някои "прехвалени" от форума са такива, лично го изпитах на свой гръб!
1.Виж им оборудването в сервизите, начина им на работа, инструмента и отзивите, НО за автомобили които са като твоя ...
2.Винаги им стой на главите, щото някои са отвратително немърливи и гледат да спестят и те претупват! Успех колега
Колега , искаш да кажеш ,че си сменил тампони на алуминиевите носачи ли ?
Не се изсилвай с по-здравите носачи за 540 пред 840/850 ,което тежи много повече от всяка една Е34-ка![]()
Георги Пенчев
Не колега, смених си носачите и после тампоните ... но ме увериха, че на 540 са най-здрави ... поне така каза един познат който бачка в сервиз на бмв в Германия, тези от седмицата се мачкат доста по-бързо ... за осмица не стана на въпрос ... и имам една молба за съпорт в нашта секция![]()
прочети я моля те !
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=84744
Последна промяна E34PSH на 10 Мар 2008, 0:12, променена общо 3 пъти
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Зъбчо , и аз като теб се захласвам ,като чета за тези ъпгрейдове,но това са доста пари и си мисля ,че ако човек държи толкова на ъпгрейд по-добре да си търси нещо от И-Бей,може и на някоя фирма злобен кит втора ръка
Аз лично си мисля ,че дотам докъдето им стигат силите при напълно обслужени спирачни апарати,здрава ходова част и хубави гуми ,колите си ни спират много добре
Един единствен път съм ги прегрял зверски ни усетих фейдинга - една ранна неделна сутрин през пролетта на миналата година, при празна магистрала от Ябланица за София аз,Роко с Е46-цата и Виктор Газара с новата дизеларка Е90 2 литра, трите коли вървяхме на равно с 240 км/ч ,когато в един момент Газара скочи на спирачките ,после Роко и аз ... От там до 0 км/ч не пуснах спирачката.Няма такъв тест човеко
До 120 км/ч супер спиране,после до 70 км/ч започнаха да ият яко и под 70 км/ч започнаха да отпускат - просто бяха прегряли
Но тази скорост е далеч над заводски предвидената с нормалната трансмисия
Дисковете бяха посиняли ,джантите черни от праха.Това е единствения път в който клекнаха.На събора на пистата там където много хора включително и брат ми се оплакваха ,че спирачките им прегряват аз не съм имал проблем никакъв
Нови дискове,хубави накладки,всичко ново по спирачните апарати,нова течност - рейсингова (педала ми не потъна изобщо ,макар че съм сигурен ,че температурата е била невероятна в този момент
),окачване (тампони за да не я събираш из платната при такова спиране) гуми ...
Георги Пенчев

Аз лично си мисля ,че дотам докъдето им стигат силите при напълно обслужени спирачни апарати,здрава ходова част и хубави гуми ,колите си ни спират много добре

Един единствен път съм ги прегрял зверски ни усетих фейдинга - една ранна неделна сутрин през пролетта на миналата година, при празна магистрала от Ябланица за София аз,Роко с Е46-цата и Виктор Газара с новата дизеларка Е90 2 литра, трите коли вървяхме на равно с 240 км/ч ,когато в един момент Газара скочи на спирачките ,после Роко и аз ... От там до 0 км/ч не пуснах спирачката.Няма такъв тест човеко




Нови дискове,хубави накладки,всичко ново по спирачните апарати,нова течност - рейсингова (педала ми не потъна изобщо ,макар че съм сигурен ,че температурата е била невероятна в този момент

Георги Пенчев
- E34PSH
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 214
- Регистриран на: 15.08.2007
- Местоположение: в радиуса 450км. от Черно Море
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525 TDSA '95
- Мечтае да кара: X6 M
Тази седмица си смених поради тази причина спирачната течност в Дарукар и сега след няколко теста потвръждавам думите ти !!!
Спирачната система на Е34 е една от доста добрите и не е имало сучей да ми потъне педала ... е аз не съм виждал на мойта 240км. ... все пак е дизел !
Спирачната система на Е34 е една от доста добрите и не е имало сучей да ми потъне педала ... е аз не съм виждал на мойта 240км. ... все пак е дизел !

- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Мисля ,че съм дал тогава към 70 лв за някакъв бесен Мотул и не съжалявам за нито 1 стотинка
Нормална течност не съм сигурен дали няма да заври при такова натоварване и да пропадне педала
А за някаква течност която не си знае годините просто не ми се мисли
Ако не спортна то поне нова нормална за 15-20 лв и човек да е спокоен
Спирачките ни са много добри, не случайно и в сайта ,който дадох за ъпгрейда го пише
Винаги на тестове в Ауто Билд,МОТ,Ауто Цайтунг или Ауто Мотор унд шпорт Е34-ката навремето като актуален модел получаваше винаги максимални оценки за спирачки и ходова част
Георги Пенчев



Ако не спортна то поне нова нормална за 15-20 лв и човек да е спокоен



Георги Пенчев
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
2 въпроса
1. през кои години Е32-ките са с алуминиевите носачи
2. предните вентилирани дискове могат ли да се пригодят за отзад - искам да си зема вентилирани дискове за отзад?
1. през кои години Е32-ките са с алуминиевите носачи
2. предните вентилирани дискове могат ли да се пригодят за отзад - искам да си зема вентилирани дискове за отзад?

- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
_65536_kb_sec_ написа:2 въпроса
1. през кои години Е32-ките са с алуминиевите носачи
2. предните вентилирани дискове могат ли да се пригодят за отзад - искам да си зема вентилирани дискове за отзад?
1.През всичките (алуминиеви са долните носачи) от 1986 до 1994
2.Никога не съм видял/чул/чел да става
Георги Пенчев
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Момчета ако я кача на канал, ще мога сам да "хвана" кое ми тропа наистина и да си го поръчам, понеже тея "майстори" ми е**ват майката... махат ми главата от кръста направо 

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
За смяна на гумените лагери е повече от ясно-не трябва заради тях да се сменя целият носач,трябва само сервиз с 20 тона преса.Аз винаги съм слагал за Е34 и никога не съм усещал така нареченото сеене.Сигурно ако се сложи от седмица или 540 ще е по-добре.Само да спомена ,защото по сервизите са мърлячи-има посока на поставяне ,която трябва да се спази,а окончателното стягане се прави когато колата е стъпила ,а не с висящи колелета-в противен случай се скапват доста бързо.
За ябълковидните болтове на носачите-бях много против ремонтирането им ,докато веднъж по принуда единият ми го правиха с тефлон ,а другият носач го купих от дару за няколкостотин лева-правеният надживя оргиналният.
За ябълковидните болтове на носачите-бях много против ремонтирането им ,докато веднъж по принуда единият ми го правиха с тефлон ,а другият носач го купих от дару за няколкостотин лева-правеният надживя оргиналният.
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
- E34PSH
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 214
- Регистриран на: 15.08.2007
- Местоположение: в радиуса 450км. от Черно Море
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525 TDSA '95
- Мечтае да кара: X6 M
Един носач, само за инфо ... алуминиев е 420 лв. в Дарукар, но ги няма за 3 дни ги доставят!!! За работата се заплаща отделно ... питайте ме какво изживях след разбрания резултат 

- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Aз твърдо мисля,че няма никакъв (качествен и безопасен) вариант за смяна на тампон на правия/алуминиев носач
Недейте да си играете с огъня ...
Георги Пенчев

Недейте да си играете с огъня ...
Георги Пенчев
- E34PSH
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 214
- Регистриран на: 15.08.2007
- Местоположение: в радиуса 450км. от Черно Море
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525 TDSA '95
- Мечтае да кара: X6 M
Аз лично видях как го избиват финно става и после с пресата като се внимава за знака (тя е една стрелка) си влезна като у дома си ... никакво напрежение върху алуминия ...
Аз ги смених с нови, но видях и как го правят безопасно и качествено с подмяната на тампона
става много добре и нема мърдане!
Аз ги смених с нови, но видях и как го правят безопасно и качествено с подмяната на тампона

47 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани