Питане за бензинова помпа

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 28 Ное 2007, 0:18

Той човека ще си прецени дали си струва риска зарадо 80лв. да живее в страх кога ще му гръмне колата :confused:

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 28 Ное 2007, 0:20

аз не бих тръгнал с ремонтирана помпа занякъде :!: :!: само нова му е майката--мойта правеше номера..като загася и после не тръгваше :( :( веднага НОВА и край филма свърши :mhihi: :mhihi: :mhihi: помпата не е толкова скъпа колкото някои други части :mhihi: :mhihi: :mhihi: ай да не почвам :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 28 Ное 2007, 0:22

Дебитомер ли имаше предвид :?: :mhihi:

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 28 Ное 2007, 0:27

Wenzy написа:Дебитомер ли имаше предвид :?: :mhihi:
не-ГЛАВА :mhihi: :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 28 Ное 2007, 8:07

Абе а помпата на печката кви пари е? :mhihi:


Аватар
Мнения: 211
Регистриран на: 24.08.2005
Местоположение: Варна
Пол: Мъж

.

Мнение от nikolloff » 28 Ное 2007, 9:42

принципно не са проблем парите, по скоро от лубопитство питах.
А колкото до помпата имам възможноста да и направя нов корпус и да го валцовам(все пак хора са я затваряли)
Иначе си бачка,само от време на време не иска да тръгне-точно когато бързам най-много и след вдин удар с чук по капачката тръгва
:D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 28 Ное 2007, 9:49

bmwfena написа:аз не бих тръгнал с ремонтирана помпа занякъде :!: :!: само нова му е майката--мойта правеше номера..като загася и после не тръгваше :( :( веднага НОВА и край филма свърши :mhihi: :mhihi: :mhihi: помпата не е толкова скъпа колкото някои други части :mhihi: :mhihi: :mhihi: ай да не почвам :mhihi:


Да,не можеш да понесеш ужаса ,че можеше да гръмнеш от две места-цялото внимание трябва да е съсредоточено напред. :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 28 Ное 2007, 10:18

Абе как ще гръмне резервоара бе лица :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 28 Ное 2007, 10:37

///peter написа:Абе как ще гръмне резервоара бе лица :D


Сложи ремонтирана помпа и ще видиш. :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 28 Ное 2007, 11:14

лично от мен отваряне, с ей тея две ръце, сложих въртях и не се запалих, е верно изфорсира се до 2000 и после гасне, щото няма дебит ама... :mhihi:
Иначе недейте така, вътре в резервоара няма как да гръмне ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 534
Регистриран на: 10.04.2006
Местоположение: Bulgaria, Ruse

Мнение от BMW5820iA » 28 Ное 2007, 20:09

tsb_bg написа:
///peter написа:Защо да не я отваря?
Как според теб се рециклират?


nikolloff написа:струва ми се че поне едни четки могат да се сменят


BMW5820iA написа:помпата се разглабя и ремонтира

развалцовай смело корпуса от едната страна и с леко почукване излиза ...


Колеги, не съм чувал потопяема бензинова помпа да се рециклира или въобще да се предлагат резервни части или ремонтни комплекти за това (дали е случайно) :?:

Въпроса е не, че не може да се отвори и ремонтира с "някакви четки" и "някаъв колектор" а че никога не може да се капсулова и херметизира както е излязла от завода :idea:

Моя съвет е да не си правите експерименти, защото ако бензина гори, то бензиновите пари директо гърмят ............ :!:



колега помпата и да не се херметизира не е проблем защото покрай четките и е пълно с бензин по време на работа, просто той минава покрай тях и тогава излизаизвън корпуса.номера е да я затвориш така че да не влизат боклуци.

а бе потопяема е много точна дума , не само в кавички, просто ротора и се върти в бензин.
няма как да се запали защото:
1. бензина като течност не гори - горят неговите пари
2. няма достатъчно въздух там за да възникне горене

ПП: явно бензина не е проводник


и все пак по добре е да си вземе човек нова, щото тази поправената е временно решение
моята отртемонтираната си стои за резерва.
иначе си взех от станчев новичка мисля че италианка за 125лв
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 28 Ное 2007, 20:23

BMW5820iA написа:
tsb_bg написа:
///peter написа:Защо да не я отваря?
Как според теб се рециклират?


nikolloff написа:струва ми се че поне едни четки могат да се сменят


BMW5820iA написа:помпата се разглабя и ремонтира

развалцовай смело корпуса от едната страна и с леко почукване излиза ...


Колеги, не съм чувал потопяема бензинова помпа да се рециклира или въобще да се предлагат резервни части или ремонтни комплекти за това (дали е случайно) :?:

Въпроса е не, че не може да се отвори и ремонтира с "някакви четки" и "някаъв колектор" а че никога не може да се капсулова и херметизира както е излязла от завода :idea:

Моя съвет е да не си правите експерименти, защото ако бензина гори, то бензиновите пари директо гърмят ............ :!:



колега помпата и да не се херметизира не е проблем защото покрай четките и е пълно с бензин по време на работа, просто той минава покрай тях и тогава излизаизвън корпуса.номера е да я затвориш така че да не влизат боклуци.

а бе потопяема е много точна дума , не само в кавички, просто ротора и се върти в бензин.
няма как да се запали защото:
1. бензина като течност не гори - горят неговите пари
2. няма достатъчно въздух там за да възникне горене

ПП: явно бензина не е проводник


и все пак по добре е да си вземе човек нова, щото тази поправената е временно решение
моята отртемонтираната си стои за резерва.
иначе си взех от станчев новичка мисля че италианка за 125лв


Хайде да пробваме-докарваш колата си с пълен резервоар,аз пускам вътре една крушка със счупен балон и от почетно разстояние и подавам 12V. ;) :mhihi:
Бензина като течност гори,бензиновите пари се взривяват(взрив-горене на дадено вещество с голяма скорост) ;)

Освен това помпата наистина е потопена,но при пълен резервоар.Какво става ако сме изпразнили резервоара и караме с 2-3литра,тогава четките със сигурност не са потопени-ще се взривяваме ли. :confused:

Вижте също ,че в официалният сайт на Бош предупреждават ,че може да се стигне до взрив при използване на измислени помпи.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 534
Регистриран на: 10.04.2006
Местоположение: Bulgaria, Ruse

Мнение от BMW5820iA » 28 Ное 2007, 20:39

zvetiko написа:
BMW5820iA написа:
tsb_bg написа:
///peter написа:Защо да не я отваря?
Как според теб се рециклират?


nikolloff написа:струва ми се че поне едни четки могат да се сменят


BMW5820iA написа:помпата се разглабя и ремонтира

развалцовай смело корпуса от едната страна и с леко почукване излиза ...


Колеги, не съм чувал потопяема бензинова помпа да се рециклира или въобще да се предлагат резервни части или ремонтни комплекти за това (дали е случайно) :?:

Въпроса е не, че не може да се отвори и ремонтира с "някакви четки" и "някаъв колектор" а че никога не може да се капсулова и херметизира както е излязла от завода :idea:

Моя съвет е да не си правите експерименти, защото ако бензина гори, то бензиновите пари директо гърмят ............ :!:



колега помпата и да не се херметизира не е проблем защото покрай четките и е пълно с бензин по време на работа, просто той минава покрай тях и тогава излизаизвън корпуса.номера е да я затвориш така че да не влизат боклуци.

а бе потопяема е много точна дума , не само в кавички, просто ротора и се върти в бензин.
няма как да се запали защото:
1. бензина като течност не гори - горят неговите пари
2. няма достатъчно въздух там за да възникне горене

ПП: явно бензина не е проводник


и все пак по добре е да си вземе човек нова, щото тази поправената е временно решение
моята отртемонтираната си стои за резерва.
иначе си взех от станчев новичка мисля че италианка за 125лв


Хайде да пробваме-докарваш колата си с пълен резервоар,аз пускам вътре една крушка със счупен балон и от почетно разстояние и подавам 12V. ;) :mhihi:
Бензина като течност гори,бензиновите пари се взривяват(взрив-горене на дадено вещество с голяма скорост) ;)

Вижте също ,че в официалният сайт на Бош предупреждават ,че може да се стигне до взрив при използване на измислени помпи.



пробвай с един буркан с бензин , ама потопи счупената крушка вътре да не е над течността.

на помпата двете четки за заобиколени с бензин - май че същата история като тази дето описваш....

не че се заяждам защото виждам темите които пускаш и от тях личи че имаш добри технически познания, но може би трябва да погледнеш малко за пламна температура на течностите и за температура на изпаряване.

бензина като течност има доста по-висока пламна температура от колкото нафтата - т.е. ако ги нагряваме първо ще се запали нафтата после бензина.

пак казвам не говоря за бензиновите пари които са доста запалими.

и все пак за да гори бензина се изисква сравнително точно съотношение бензин въздух

затова нашите коли са окичени с дебитомери, и разни сложни електроники които следят точно това

а при дизелите не са толкова предирчиви

тези факти са заложени точно в работата на бензиновите и дизеловите двигатели

при едните добро разпръскване -добро изпарение - получаване на бензинови пари- подаване на искра - добро изгаряне

а при другите самозапалване от топлината на сгъстения въздух
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 28 Ное 2007, 21:26

BMW5820iA написа:
zvetiko написа:
BMW5820iA написа:
tsb_bg написа:
///peter написа:Защо да не я отваря?
Как според теб се рециклират?


nikolloff написа:струва ми се че поне едни четки могат да се сменят


BMW5820iA написа:помпата се разглабя и ремонтира

развалцовай смело корпуса от едната страна и с леко почукване излиза ...


Колеги, не съм чувал потопяема бензинова помпа да се рециклира или въобще да се предлагат резервни части или ремонтни комплекти за това (дали е случайно) :?:

Въпроса е не, че не може да се отвори и ремонтира с "някакви четки" и "някаъв колектор" а че никога не може да се капсулова и херметизира както е излязла от завода :idea:

Моя съвет е да не си правите експерименти, защото ако бензина гори, то бензиновите пари директо гърмят ............ :!:



колега помпата и да не се херметизира не е проблем защото покрай четките и е пълно с бензин по време на работа, просто той минава покрай тях и тогава излизаизвън корпуса.номера е да я затвориш така че да не влизат боклуци.

а бе потопяема е много точна дума , не само в кавички, просто ротора и се върти в бензин.
няма как да се запали защото:
1. бензина като течност не гори - горят неговите пари
2. няма достатъчно въздух там за да възникне горене

ПП: явно бензина не е проводник


и все пак по добре е да си вземе човек нова, щото тази поправената е временно решение
моята отртемонтираната си стои за резерва.
иначе си взех от станчев новичка мисля че италианка за 125лв


Хайде да пробваме-докарваш колата си с пълен резервоар,аз пускам вътре една крушка със счупен балон и от почетно разстояние и подавам 12V. ;) :mhihi:
Бензина като течност гори,бензиновите пари се взривяват(взрив-горене на дадено вещество с голяма скорост) ;)

Вижте също ,че в официалният сайт на Бош предупреждават ,че може да се стигне до взрив при използване на измислени помпи.



пробвай с един буркан с бензин , ама потопи счупената крушка вътре да не е над течността.

на помпата двете четки за заобиколени с бензин - май че същата история като тази дето описваш....

не че се заяждам защото виждам темите които пускаш и от тях личи че имаш добри технически познания, но може би трябва да погледнеш малко за пламна температура на течностите и за температура на изпаряване.

бензина като течност има доста по-висока пламна температура от колкото нафтата - т.е. ако ги нагряваме първо ще се запали нафтата после бензина.

пак казвам не говоря за бензиновите пари които са доста запалими.

и все пак за да гори бензина се изисква сравнително точно съотношение бензин въздух

затова нашите коли са окичени с дебитомери, и разни сложни електроники които следят точно това

а при дизелите не са толкова предирчиви

тези факти са заложени точно в работата на бензиновите и дизеловите двигатели

при едните добро разпръскване -добро изпарение - получаване на бензинови пари- подаване на искра - добро изгаряне

а при другите самозапалване от топлината на сгъстения въздух



Колега как ще обясниш ето това-или тези от ВOSCH си нямат понятие от бензин,дизел и пламни температури ;)

Изображение




Ето и линка-PDF

Очевидно е ,че дали помпата ще взриви резервоара, се определя от уплътнението на помпата,а не от това ,че е потопена. ;)
Последна промяна zvetiko на 28 Ное 2007, 21:42, променена общо 1 път


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 28 Ное 2007, 21:34

///peter написа:Абе а помпата на печката кви пари е? :mhihi:
тази в резервоара е по-ефтина.По темата-това не е ''ткзс''кола да и смениш платната и готова,а и втора ръка не е сума.Твоя въпрос е камикадзе=...лв

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook