Смяна на филтъра на климатика
Модератор: Технически модератори
46 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
ktv написа:Аз съм си го сменял сам, ама другия път ще отида да ми го сменят- много бутане падна
Ми брат глей къв си едар... Как няма... Много гадно е верно...И аз като гледах Зъбчо ( и той хич не е малък ) да ми ги сменя ми стана много гадно

- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
xela написа:...
Разглобих го за 30мин. и обратно за 45мин. Някои от Вас може да се справят и по-бързо. ...
Изпразване на жабката - 10 мин.
Разглобяване - 10 мин.
Сглобяване - 10 мин.
Пасване на жабката - 2 часа.



Един колега тук ми обясни в последствие как да стане по-лесно и времето може да се намали на 5 мин.
Та сега да обясня как става пасването(по думите на колегата, аз лично още не съм го пробвал):
1. Закрепват се пластмасовите щипки без да се закопчават.
2. Закрепват се отраничителните ленти и се фиксират с пластинчатите шайби.
3. Затваря се жабката.
4. Намества се да е с еднакви луфтове.
5. Фиксирате щипките.
6. Пробвате как се отваря и затваря. Ако не ви хареса, откопчавате щипките и намествате отново.
П.П. Най-лесно се работи с изместена мах. назад седалка и легнал по гръб с глава под жабката. За едричките не ми се мисли!




- Vlados
- с две лица
-
- Мнения: 2149
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
- Пол: Мъж
- Кара: на задно предаване
TheBoss написа:Та сега да обясня как става пасването(по думите на колегата, аз лично още не съм го пробвал):
1. Закрепват се пластмасовите щипки без да се закопчават.
2. Закрепват се отраничителните ленти и се фиксират с пластинчатите шайби.
3. Затваря се жабката.
4. Намества се да е с еднакви луфтове.
5. Фиксирате щипките.
6. Пробвате как се отваря и затваря. Ако не ви хареса, откопчавате щипките и намествате отново.
Аз го пробвах лично и е точно така, но го направих след близо 30 мин. тъпо гледане




- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Здравейте момчета!
Дойде ред да обърна внимание и на климатика на моя кораб... вчера чистих радиатора от разни сена и буклуци които се бяха набили в него, разглобих и почистих вентилатора... днес реших да свалям жабката за да търся филтъра, понеже като гледам какво е мръсно във въздуховодите и направо не ми се мисли в какво състояние ще е самия филтър
Започнах.. разкачам едно друго, свалям кори-мори и изведнъж гледам като теле в железница
от снимките които има тук очаквах да видя едно, а в същност видях друго...
защо моята система не е като показаната тук в темата и как по дяволите да се добера до филтъра
По-точно ме притеснява ето тази част тука...
как се разглобява туй животно? Моля ако някой си е имал работа с него или знае как трябва да постъпя, да даде съвет. Ще съм Ви мнооого благодарен
Дойде ред да обърна внимание и на климатика на моя кораб... вчера чистих радиатора от разни сена и буклуци които се бяха набили в него, разглобих и почистих вентилатора... днес реших да свалям жабката за да търся филтъра, понеже като гледам какво е мръсно във въздуховодите и направо не ми се мисли в какво състояние ще е самия филтър




защо моята система не е като показаната тук в темата и как по дяволите да се добера до филтъра



как се разглобява туй животно? Моля ако някой си е имал работа с него или знае как трябва да постъпя, да даде съвет. Ще съм Ви мнооого благодарен

- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
dj_ennsy_1 написа:Всъщност това би обяснило огромното количество мизерия във въздуховодите по цялата система...
освен ако не е някъде от пред, но аз лично не намирам къде

- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Абе идват жеги, та трябва да го пускам в джинение... днес щях да го пълня ама човека дето ще ми го прави имаше малко работа та го отложихме, но тези дни ще го заредя с фреон. Исках и филтъра да сменя та затова и се захванах да я разхвърлям ама... ударих на камък. Квото е-ако няма филтъ-няма, поне ще знам че няма да се мъчи ситемата... не е като да има някъф запушен от мръсотия...
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
dj_ennsy_1 написа:Всъщност това би обяснило огромното количество мизерия във въздуховодите по цялата система...
Колега на 100% нямаш филтър на старото ми БМВ беше същото и нямаше филтър на климатика

- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- Gemar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 615
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '98 E39 M52B20
Vlados написа:TheBoss написа:Та сега да обясня как става пасването(по думите на колегата, аз лично още не съм го пробвал):
1. Закрепват се пластмасовите щипки без да се закопчават.
2. Закрепват се отраничителните ленти и се фиксират с пластинчатите шайби.
3. Затваря се жабката.
4. Намества се да е с еднакви луфтове.
5. Фиксирате щипките.
6. Пробвате как се отваря и затваря. Ако не ви хареса, откопчавате щипките и намествате отново.
Аз го пробвах лично и е точно така, но го направих след близо 30 мин. тъпо гледанеи пробване
и псуване
и ...
Аз писах за този метод, който ползвам. Не знам, още от първия път се получи без проблеми и загуба на време. И сега като си сменям филтъра на 4-5 месеца отново по същия начин няма грижи... буквално за секунди свалям жабката и я слагам после центрирана без проблеми в отварянето или затварянето.
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
А пък моята нещо й стана след свалянето... като карам по павета и скрибуца..
уж е центрирана ама... трябва пак да я базикам.
Колкото до филтъра... донякъде по-добре че нямам, че както карам 80% по черни пътища, трябваше да го сменям през 2 седмици...


Колкото до филтъра... донякъде по-добре че нямам, че както карам 80% по черни пътища, трябваше да го сменям през 2 седмици...
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
веднъж за 30 мин я нямаше средната конзола с жабката и всичко така че какво толкова се мъчите
вярно е че съм като глист с коремче ама не е толкова трудно





вярно е че съм като глист с коремче ама не е толкова трудно




- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
46 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани