Термометър за външната температура.
Модератор: Технически модератори
43 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
по принцип при минусуви температури още като дадеш на контакт и борда показва температурата и съответно бие гонга
напълно е нормално, според мен борда си ти е наред, търси причината в дачтика или кабелите.

напълно е нормално, според мен борда си ти е наред, търси причината в дачтика или кабелите.

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Оказа се прекъсната верига,някъде около първият метър след куплунга.
Начин на проверка,когато борда показва -30.
1.Сваляте термометъра(намира се долу вляво на бронята зад една капачка с дупка) и мерите съпротивлението му.При нормална температура ,ако е около 4 kOhm , термометъра е изправен.
2.Почистете куплунга на термометъра,проверете дали проводника около него не е прекъснат,включете термометъра и вижте какво показва борда-ако са се оправили нещата- добре,ако не -значи има някъде прекъсване на веригата между термометъра и борда.
3.Сваляте борда,вадите куплунга и търсите следните проводници-синVчервенVжълт и кафявVоранжев(на снимката съм включил директно термометъра към борда и вече съм сигурен ,че и борда и термометъра са наред и само веригата между термометъра и борда е прекъсната някъде).
3.При левите фарове излиза сноп от проводници,които идват от долу на колата.Внимателно срежете изолацията,намерете гореописаните проводници и проверете дали има затворена верига от там до борда за всеки един от тях.Ако всичко е наред,режете проводника,след куплунга на термометъра и теглите нов проводник от куплунга до мястото с оголена изолация,където го свързвате.Ако прекъсването не се намира някъде в началото на проводниците,може да направите проверка,на място по-близо до борда или в краен случай да изтеглите нов кабел от термометъра до борда.
УСПЕХ.
Начин на проверка,когато борда показва -30.
1.Сваляте термометъра(намира се долу вляво на бронята зад една капачка с дупка) и мерите съпротивлението му.При нормална температура ,ако е около 4 kOhm , термометъра е изправен.
2.Почистете куплунга на термометъра,проверете дали проводника около него не е прекъснат,включете термометъра и вижте какво показва борда-ако са се оправили нещата- добре,ако не -значи има някъде прекъсване на веригата между термометъра и борда.
3.Сваляте борда,вадите куплунга и търсите следните проводници-синVчервенVжълт и кафявVоранжев(на снимката съм включил директно термометъра към борда и вече съм сигурен ,че и борда и термометъра са наред и само веригата между термометъра и борда е прекъсната някъде).

3.При левите фарове излиза сноп от проводници,които идват от долу на колата.Внимателно срежете изолацията,намерете гореописаните проводници и проверете дали има затворена верига от там до борда за всеки един от тях.Ако всичко е наред,режете проводника,след куплунга на термометъра и теглите нов проводник от куплунга до мястото с оголена изолация,където го свързвате.Ако прекъсването не се намира някъде в началото на проводниците,може да направите проверка,на място по-близо до борда или в краен случай да изтеглите нов кабел от термометъра до борда.
УСПЕХ.
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Stanchev написа::yes: то тоя успех на теб ти бе нужен
Колега, с твоя помощ и помоща на други колеги ,вече го имам.


- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
///peter написа:А при мен що не бие гонга?
може да нямаш гонг

от +3 градуса надолу по4ва да го бии то гонг
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Гонга е в таблото-дали имаш ще разбереш като включиш МЕМО и чакаш да дойде 10секунди преди кръгъл час-може и да не чакаш ако помогнеш на цасовника.
Но с тия 5 кабела ме съмняваш-виж описано е къде се вързва гонга.

- BMW5820iA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 534
- Регистриран на: 10.04.2006
- Местоположение: Bulgaria, Ruse
гонга е закачен на кората , която е точно над педалите и под волана
като надникнеш отдолу трябва да видиш едни дупчици в кръг наредени...
като надникнеш отдолу трябва да видиш едни дупчици в кръг наредени...

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Някъде откъм таблото го чувам,затова предположих ,че е там.Със сигурност се намира там където ти казваш. 

- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Аве, аз един път таз кора я свалях и нещо виснеше от там, ма не знам как се отнесох с него
Тоз гонг на кои крачета трябва да е?

Тоз гонг на кои крачета трябва да е?
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
43 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани