ДО : КАРАЩИТЕ НА ГАЗ
Модератор: Технически модератори
39 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Ето ви мнение...
Здравейте, маняци! Аз карам повече от година мойта баварка на газ. Така че имам някакьв опит. Значи изпарителя наистина трябва да е максимално близко до плочката! Моят е до акумулатора. Маркуча минава над колекторите и не е повече от 1м. Преди да си монтирам уредбата всички ми казваха , че има опасност за колекторите. До известна степен е така, обаче могат да се вземат много сериозни предпазни мерки. Аз например сменям вьздушния филтьр на 5000км. и имам монтирана предпазна клапа на колекторите. Да ви кажа , много сьм доволен, нямам проблеми. И сега внимание - разхода на гориво при извьнградско каране с около 120км --- 10/100! Някои хора не могат да се похвалят с такьв разход и на бензин!!! И аз искам багажника ми да е празен и да няма бутилка, но братя с цените на този бензин - мерси. А разликата в ускорението е направо пренебрежима. Помагам на всички.
Жоро
Жоро
За БМВ и АГУ
Преди 8 месеца си купих БМВ 5 серия М20 Е34 с всички възможни за 1989 г. екстри. Великолепна кола много добре запазена. Току що бяха монтирали по мое искане ново АГУ. Не знам какъв модел е, но пали на бензин и при достигане на 2500 оборота автоматично минава на газ и то трябва да си подготвен защото мотора се опитва да загасне. Не вярвах на злокобните предупрежденията, защото се пиша техник. Сутрин пали от раз, след това като загрее е трагедия. Въртя стартера по 10 сек. - сърцето ме заболява. И един ден при поредното палене взе, че гръмна. За щастие ме спасиха предпазните отвори монтирани пред общия смукателен колектор-гумената лента която ги закрива се скъса. От тогава карам на газ само извънградско и то преди спиране минавам на бензин, за да мога след това лесно и безопасно да запаля. Абе какво да ви кажа - имаш ли пари изхвърлете тази простотия зад гърба си, без да гледате къде ще падне! И още нещо. От както минах на бензин все едно, че карам нова кола.
Поздрави!
Поздрави!
Е ти не би трябвало да си с пластмасови колектори
така, че не би следваяло да те е страх като гърми.
Моя единствен личен опит с газови инсталации е от една Фронтера 2,4и, дълга база - това си е три тона джип. Бяхме и сложили газова уредба и то на старо - за 250 камъка. вярно гърмеше от време на време, обаче си вървеше без проблеми - аз лично съм я карал с 160, а можеше и повече.
Лошото е, че баварците май не могат горките на газ...

Моя единствен личен опит с газови инсталации е от една Фронтера 2,4и, дълга база - това си е три тона джип. Бяхме и сложили газова уредба и то на старо - за 250 камъка. вярно гърмеше от време на време, обаче си вървеше без проблеми - аз лично съм я карал с 160, а можеше и повече.
Лошото е, че баварците май не могат горките на газ...
могат и перфекто се получава самоче в бг само баш маистори и не могат да ги слагат като хората ... по принцип защитата гърми само когато има някакъв проблем с колата или е грешно поставена .....
не че се хваля ама на едно приателче тука от клуба е му сложих АГУ(като хората) , колата е в перфектно състояние и колата не е гръмнала нито веднъж за година и половина вече
не че се хваля ама на едно приателче тука от клуба е му сложих АГУ(като хората) , колата е в перфектно състояние и колата не е гръмнала нито веднъж за година и половина вече

If today was perfect, there would be no need for tomorrow!

- Vasilen
- Доктор на БМВ науките
-
- Мнения: 1854
- Регистриран на: 9.02.2004
- Местоположение: В хасиенда на края на града
- Пол: Мъж
- Кара: 400 коня и едно магаре зад волана
stjoker написа:втора ръка за 200 кинта нова около 350-400
Стига бе и това за пластмасови колектори !!!!???!!!???
May the BMW force be with you!
Преди 8 месеца си купих БМВ 5 серия - М20 Е34 с всички възможни за 1989 г. екстри. Великолепна кола много добре запазена. Току що бяха монтирали по мое искане ново АГУ. Не знам какъв модел е, но пали на бензин и при достигане на 2500 оборота автоматично минава на газ и то трябва да си подготвен, защото мотора се опитва да загасне. Не вярвах на злокобните предупреждения, защото се пиша техник. Сутрин пали от раз, след това като загрее е трагедия. Въртя стартера по 10 сек. - сърцето ме заболява. И един ден при поредното палене взе, че гръмна. За щастие ме спасиха предпазните отвори монтирани пред общия смукателен колектор-гумената лента която ги закрива се скъса. От тогава карам на газ само извънградско и то преди спиране минавам на бензин, за да мога след това лесно и безопасно да запаля. Абе какво да ви кажа - имаш ли пари изхвърлете тази простотия зад гърба си, без да гледате къде ще падне! И още нещо. От както минах на бензин все едно, че карам нова кола.
Поздрави!
Нямам пари, но искам да карам БМВ!
Поздрави!
Нямам пари, но искам да карам БМВ!
Здравейте!
Писах и по-рано, карам вече почти 2 години Е34 М50 на газ и нямам проблеми. Трябва да се поставят 2 предпазни клапи. Едната е на колекторите, отпред кьм радиатора , а другата на самия маркуч от дебитомера кьм колекторите. На мен ми се е случвало да гьрми, но нищо не става. Без тези клапи не мога да кажа какво ще стане! Уредбата струваше 750лв. с монтажа. Не мисля, че е много. Изплаща се бьрзо. Има мерки , които могат да се вземат, за да няма проблеми. Клапите са задьлжителни, после аз сменям вьздушния филтьр по-често и сьм си взел свещи за газ на БОШ. Ако електрическата система за запалването е добра, проблемите ги няма.
Лесно е да се жертваш за приятел, но е трудно да намериш приятел, за когото да се жертваш!
- turieca
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: 19.03.2004
- Местоположение: Казанлък
- Пол: Мъж
това дето ще ти сцепят колекторите си има решение поита има монтирани 2 предпазни клапи и няма проблеми даже и да гръмне само илизат на пред но моита е слагана в италия 

39 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани