За EGR клапана

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 20.01.2007
Местоположение: Разград&Русе
Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
Мечтае да кара: E90 335d

Мнение от BAI_DOBRI » 10 Фев 2007, 18:03

а онзи сайт който dinozab е дал едната от точките беше също да се направи изолация на горивния филтър.Не мога да си обясня какъв ще бъде ефекта от това,освен ако съм сипал калпава нафта и навън е адски студ за да не замръзне? Някой може ли изкаже някакво предположение?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

!

Мнение от павката » 10 Фев 2007, 19:50

изолирайте го тоя клапан,тва е голяма глупост!
на 2 тдс съм го направил и казват,4е има промяна!
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1126
Регистриран на: 5.07.2004
Местоположение: Пловдив
Кара: M3 и Volvo XC70

Мнение от Tod » 10 Фев 2007, 22:41

Брей никой не мисли за парниковия ефект! :mhihi:
Данка баце ще си дърпаме ушите, то в Пловдив немоа са диша от такива като тебе, екологията кучета я яли! :mhihi:
Оня ден гледах една баба, купуваше пластелин на внучето да правят снежен човек! :mhihi:
Да не барате егера ей маскари! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Good Luck

Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 745
Регистриран на: 23.12.2004
Местоположение: PB

Мнение от JANI » 10 Фев 2007, 23:28

колеги мнениер не мога да дам относно вървенето с изолиран клапан дани кара колата и той по-реално може да каже какви са му впе4атленията ,защото единствения друг тдс-дет съм карал е е39 оба4е той е с друга скоросна кутия и е доста по-пъргав така 4е сравнение не мога да направя,но върви като старата ми 520-ка м50 , и това много ме радва :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1126
Регистриран на: 5.07.2004
Местоположение: Пловдив
Кара: M3 и Volvo XC70

Мнение от Tod » 11 Фев 2007, 13:53

JANI написа:колеги мнениер не мога да дам относно вървенето с изолиран клапан дани кара колата и той по-реално може да каже какви са му впе4атленията ,защото единствения друг тдс-дет съм карал е е39 оба4е той е с друга скоросна кутия и е доста по-пъргав така 4е сравнение не мога да направя,но върви като старата ми 520-ка м50 , и това много ме радва :mhihi:

Дино последнитедва месеца скъса г**а на Киата , тдс-а му паяжаняса :mhihi: пък след такава раздяла, ще му се стори като F1 ;)
Good Luck

Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 12 Фев 2007, 10:13

Ооооооо Тодорчо ти оздравя май и пак взе нещо да ме ядеш за Кия-та а :mhihi: :mhihi: :mhihi: И за сведение нема и помен от пайжина по ТДС-са радовно го разтривам :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Янко значи за това ти е тоя болт дет са ти го ръгнали там :mhihi: :mhihi: :mhihi: и по-хубаво ;) Аз в събота го изолирах тоя клапан и разлика наистина има колата стана по-пъргава и по-добре се държи във високите обороти :idea: Аз и болче сложих на маркуча който излиза от клапана и за по-сигорно запуших и тръбата по която идват пушаците от ауспуха към него.Сага и ако ви кажа с какво ша се спукате от смех с капачка от бира :idea: пасва идеално само трябва да и пречукате назъбените работи по периферията и като я сложите и стегнете пасва идеално и не изпуска нещо ;) Някой от Мюнхен ако ме беше видял кво правя с колата сигорно щеше да ме :bang: :mhihi: :mhihi: :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1126
Регистриран на: 5.07.2004
Местоположение: Пловдив
Кара: M3 и Volvo XC70

Мнение от Tod » 12 Фев 2007, 13:44

dinozab написа:Ооооооо Тодорчо ти оздравя май и пак взе нещо да ме ядеш за Кия-та а :mhihi: :mhihi: :mhihi: И за сведение нема и помен от пайжина по ТДС-са радовно го разтривам :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Янко значи за това ти е тоя болт дет са ти го ръгнали там :mhihi: :mhihi: :mhihi: и по-хубаво ;) Аз в събота го изолирах тоя клапан и разлика наистина има колата стана по-пъргава и по-добре се държи във високите обороти :idea:


А, кога щя изкараш из града да тестваме рационализацията! ;)
Good Luck

Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 12 Фев 2007, 13:57

Tod написа:
dinozab написа:Ооооооо Тодорчо ти оздравя май и пак взе нещо да ме ядеш за Кия-та а :mhihi: :mhihi: :mhihi: И за сведение нема и помен от пайжина по ТДС-са радовно го разтривам :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Янко значи за това ти е тоя болт дет са ти го ръгнали там :mhihi: :mhihi: :mhihi: и по-хубаво ;) Аз в събота го изолирах тоя клапан и разлика наистина има колата стана по-пъргава и по-добре се държи във високите обороти :idea:


А, кога щя изкараш из града да тестваме рационализацията! ;)

Скоро бате Тошко скоро :twisted:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 18.09.2006

Мнение от jy » 17 Фев 2007, 9:07

здравейте!а дали важи същото за 318 тдс че да го изолира и аз този клапан?


Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 17.02.2007

Мнение от cupofcoffee@ » 18 Фев 2007, 23:01

Dinozab: Много добре си направил с EGR-a, но по-хубавото е, че го имаш като опция. Той позволява един много добър ъпгрейд, а именно монтиране външен wastegate. Ето какво правят братята хАмериканци, като твърдят (и са прави според мен), че външния wastegate подобрява throttle, response, spoole-up на турбото и намалява лага. Според някои, това са 10-15 к.с. отгоре. Също така намалява обратното налягане в ауспуха и затова турбото се развърта по-бързо и 'отговаря' по-бързо. Освен това, въбшния wastegate пази турбото много повече. Ако искаш виж как е направено при м21д24, но не мисля, че при теб ще е много по-различно.

http://autos.ph.groups.yahoo.com/group/ ... w/ba41?b=9
http://autos.ph.groups.yahoo.com/group/ ... /ba41?b=10

Единствения недостатък е, че се управлява от налягането в колектора, а не от вакуум, както е стандартния, но не е голям проблем. За вътрешния wastegate има две опции - заваряване (не ми харесва) и външно застопоряване, която според мен е по-добрата.

cupofcoffee


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 19 Фев 2007, 10:40

jy написа:здравейте!а дали важи същото за 318 тдс че да го изолира и аз този клапан?

Да същото важи и за него.Принципът на действие е един и същ ;)


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 19 Фев 2007, 10:45

cupofcoffee@ написа:Dinozab: Много добре си направил с EGR-a, но по-хубавото е, че го имаш като опция. Той позволява един много добър ъпгрейд, а именно монтиране външен wastegate. Ето какво правят братята хАмериканци, като твърдят (и са прави според мен), че външния wastegate подобрява throttle, response, spoole-up на турбото и намалява лага. Според някои, това са 10-15 к.с. отгоре. Също така намалява обратното налягане в ауспуха и затова турбото се развърта по-бързо и 'отговаря' по-бързо. Освен това, въбшния wastegate пази турбото много повече. Ако искаш виж как е направено при м21д24, но не мисля, че при теб ще е много по-различно.

http://autos.ph.groups.yahoo.com/group/ ... w/ba41?b=9
http://autos.ph.groups.yahoo.com/group/ ... /ba41?b=10

Единствения недостатък е, че се управлява от налягането в колектора, а не от вакуум, както е стандартния, но не е голям проблем. За вътрешния wastegate има две опции - заваряване (не ми харесва) и външно застопоряване, която според мен е по-добрата.

cupofcoffee

Колега това което казваш сигорно е много хубаво ама като не разбирам какво точно е :uups: Ако можеш да обясниш по-подробно или някакво линкче да дадеш да видя за какво става въпрос че хич не разбрах каква е тая джаджа :uups:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1420
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Мнение от predel » 19 Фев 2007, 12:56

А и линковете не работят :(
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)


Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 17.02.2007

Мнение от cupofcoffee@ » 19 Фев 2007, 21:52

Не знам защо не работят линковете, при мене си работят.

Иначе за въбшния wastegate, малко басисна информация тук:

http://en.wikipedia.org/wiki/Wastegate

и тук

http://www.streetracersonline.com/artic ... tegate.php


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 20 Фев 2007, 17:06

Мерси за инфото ама ми се види бая сложна работа :mhihi: това но пък кво толкова ще поразпитам тук там пък може да стане нещо :roll:

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook