как да разбера?

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 58
Регистриран на: 5.03.2006

Мнение от dani_750 » 06 Яну 2007, 19:25

разликата е не във хода, а в захващането на тампона горе.демек ако сменяш и тампони проблеми няма... успех

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Мнение от NAPSTERS » 08 Яну 2007, 16:35

и такааа след много псувни и бои с чука, монтирах двата броя билщаин, колата стъпва една идея по-добре, обаче предницата се навири и сега седи все едно ми се е склекавила задницата :bcry: маи ще трябва да сменям и задните :roll:
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

ВЕТЕРАНЪТ
Аватар
Мнения: 953
Регистриран на: 6.09.2004
Местоположение: Bayern

Мнение от roko » 08 Яну 2007, 21:19

много странно :roll: преди два дена с Пенчев говорихме по -този въпрос-дали смяната на амортисьорите води до разлика във клиренса на колата.Аз лично подържам становището на SVE,че не би трябвало при ''стандартни ''амортисьори да разлика :roll: и от Ловеч до Троян обеснявах на Жорката Пенчев защо не се променя височината,а какво се получи :( NAPSTERS ми разби теорията :mhihi:
Пенчев,печелиш,макар че аз пак мисля-пружините ,шоковите тампони определят разликата във височината,а не ам..... :confused:
http://img190.imageshack.us/i/rokopodpis.mp4/...шофирай разумно
'84- е30- 323 '93- е36-318ис
'89- е30- 316 '00-е46-320
'91- е34- 518 '94-е34-525tds
'92- е36- 318
'90-е30-бяла
'98 е36 -черно комби
'97 е36 -сиво комби

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Мнение от NAPSTERS » 08 Яну 2007, 21:41

roko написа:много странно :roll: преди два дена с Пенчев говорихме по -този въпрос-дали смяната на амортисьорите води до разлика във клиренса на колата.Аз лично подържам становището на SVE,че не би трябвало при ''стандартни ''амортисьори да разлика :roll: и от Ловеч до Троян обеснявах на Жорката Пенчев защо не се променя височината,а какво се получи :( NAPSTERS ми разби теорията :mhihi:
Пенчев,печелиш,макар че аз пак мисля-пружините ,шоковите тампони определят разликата във височината,а не ам..... :confused:



пред фактите и боговете мълчат :mhihi:
сега ще трябва да се напъна и за два задни, за да компесирам разликата.
колата се повдигна отпред с около 4-5 см. явно Пенчев е бил прав ;)
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 08 Яну 2007, 22:03

Роска, не си загубил баса. Колата не се навирва, а става както е по спесификация. За да седи равна обаче трябва да се сменят и задните амортесьори, даже по-вероятно задните пружини. Нали се сещаш какво им е 10-15 години да седят натоварени? Макар че аз като смених само предните колата не мръдна на никъде.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 08 Яну 2007, 22:28

на всеки му е известно, че като смениш предни амортисьори, следва смяна на задни пружини, сори че забравих да те предупредя :uups:
около 100-120 лв е комплекта пружини (SUPLEX) тия съм ги пробвал, много са добри ;)
Изображение

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 09 Яну 2007, 0:40

Значи аз какво направих :arrow: с ТОМ срязахме по една витка на предните пружини отпред ( -20 мм ) и колата сега седи много добре :D Отделно дето летния комплект гуми са 225/50/16 и 20 мм в минус ми свалиха общо колата с около 35 мм от момента в който сложих амортисьорите и сега всичко е О'К :idea:

Задницата е в нормите,защото си замервах нивомата с 280 кг полезен товар ,както го пише в BMW TiS програмата :idea: Отзад никога не съм сменял пружини ...

На пътя честно казано,поведението е по-добро - по-късата пружина ми прави впечатление ,че не позволява по-силно преразпределение на масите при внезапно спиране,колата се управлява по-директно ...

разликата не е голяма ,но се чувства :roll:


Георги Пенчев
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Мнение от NAPSTERS » 09 Яну 2007, 11:03

Penchev написа:Значи аз какво направих :arrow: с ТОМ срязахме по една витка на предните пружини отпред ( -20 мм ) и колата сега седи много добре :D Отделно дето летния комплект гуми са 225/50/16 и 20 мм в минус ми свалиха общо колата с около 35 мм от момента в който сложих амортисьорите и сега всичко е О'К :idea:

Задницата е в нормите,защото си замервах нивомата с 280 кг полезен товар ,както го пише в BMW TiS програмата :idea: Отзад никога не съм сменял пружини ...

На пътя честно казано,поведението е по-добро - по-късата пружина ми прави впечатление ,че не позволява по-силно преразпределение на масите при внезапно спиране,колата се управлява по-директно ...

разликата не е голяма ,но се чувства :roll:


Георги Пенчев




не се ли втвърдява малко возията на колата след рязането на пружините ?
а и ти си имаш нивомат които до известна степен регулира нешата.
ще сменям и задните пък дано се оправят нещата, щото иначе ше пипам флекса и е..х тия пружини :mhihi:
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 10 Яну 2007, 0:57

Да ти кажа, субективно чувство е относно комфорта на возене :arrow: сега с високите зимни гуми колата си вози както преди :arrow: ако има разлика то е почти недоловима, все пак е същата пружина :D

Задни амортисьори ли мислиш да сменяш ?


Георги Пенчев
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 162
Регистриран на: 11.04.2004
Местоположение: София

Мнение от Sve » 10 Яну 2007, 9:18

roko написа:много странно :roll: преди два дена с Пенчев говорихме по -този въпрос-дали смяната на амортисьорите води до разлика във клиренса на колата.Аз лично подържам становището на SVE,че не би трябвало при ''стандартни ''амортисьори да разлика :roll: и от Ловеч до Троян обеснявах на Жорката Пенчев защо не се променя височината,а какво се получи :( NAPSTERS ми разби теорията :mhihi:
Пенчев,печелиш,макар че аз пак мисля-пружините ,шоковите тампони определят разликата във височината,а не ам..... :confused:


И продължаваш да си прав Роко! И при мен след обновяването на предните амортисьори колата се "навири", но за 10 дена (около 500-600км.) легна почти до там кадето трябва!
Монтирани бяха: 4 амортисьора Билщайн + нови пружини отзад и колата се навири като "ДЖИПКА" (отпред са си старите оригинални пружини). За 10 дена легна с около 3 см отпред и 2 отзад.
Ето:
Изображение


NAPSTERS:
Моя съвет е да покараш малко преди да правиш каквото и да било...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Мнение от NAPSTERS » 10 Яну 2007, 9:32

ще изчакам известно време да видиме дали ще се нормализира, ако не ще сменя и задните амортесъори :roll:
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 5.03.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е32 740IL E34 525i
Мечтае да кара: E24 M635CSI(M6) , E34M5 , 850CSI (M8)

Мнение от Fakiro » 11 Яну 2007, 0:35

След няколко дни пружините ще си улегнат сами. При мен стана така!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1349
Регистриран на: 15.04.2006
Местоположение: Любимец
Пол: Мъж
Кара: E38

Мнение от the_gate » 11 Яну 2007, 10:50

здравейте и от мен, на моята кола не съм сменял амортисьори,не се оплаквам,но които го кача (особено собственици на 34-ки, ми казват че вози по твърдо от обикновенно)ходин на маистор и какво се оказа -бил съм с газови :shock: та и аз се замислям(мисленето ми е- събиране на пари)да ги сменя с маслени ;) дано тогава вози като кораб :mhihi:

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 11 Яну 2007, 10:53

the_gate написа:здравейте и от мен, на моята кола не съм сменял амортисьори,не се оплаквам,но които го кача (особено собственици на 34-ки, ми казват че вози по твърдо от обикновенно)ходин на маистор и какво се оказа -бил съм с газови :shock: та и аз се замислям(мисленето ми е- събиране на пари)да ги сменя с маслени ;) дано тогава вози като кораб :mhihi:

ами да покарах я колата и се оказа с окачване подобно на автомобил от DTM :mhihi: :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 18 Яну 2007, 12:06

За тая кола има 3 вида амортисьори .... единия е за нормално окачване...Другия е за спортно окачване... 3тия е за М-техник окачване.... Можеш да си купиш NK - немски от симеоновско шосе Фулда ли как се казваше фирмата.... Аз съм много доволен от тия.... Купих си ги скоро от там и струват 120лв на бройка предните за спортно окачване... Но цената за нормалното е същата... Виж за М не мога да ти кажа...Сменяш си предните палиш и заминаваш.... Супер са амортисьорите...Цената хич не е зле и качеството е супер.... Успех ... Ти си преценяваш за какво имаш кинта :)
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook