2-та шибедаха на комбито
Модератор: Технически модератори
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
_65536_kb_sec_ написа:еми бутона се натиска навътре за 20 секунди![]()
![]()
Аве не четеш ли че прескачат зъбите на машинката като го натисна. Явно ще трябва ръчно да блокирам машинката и да я задържа на затваряне 20 сек.
На някой друг прескачаше ли му като му беше блокирал шибедаха двойния имам предвид?
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Zubcho написа:_65536_kb_sec_ написа:еми бутона се натиска навътре за 20 секунди![]()
![]()
Аве не четеш ли че прескачат зъбите на машинката като го натисна. Явно ще трябва ръчно да блокирам машинката и да я задържа на затваряне 20 сек.
На някой друг прескачаше ли му като му беше блокирал шибедаха двойния имам предвид?
Моя трака и затва го небарам повече ако има начин и ще го заваря тва е най-голямата простотия която са могли да измислят швабите една чанта пари отидоха по него за да го направя да върви що годе добре постоянно трака и дрънка все едно съм в чавдарка течеше и още тече макар че смених всички отводнителни канали с нови абе не ми се говори сега е затворен и несмея на го отварям за лятото имам климатик остава само да видя как да го направя да не трякя и режа кабилите към него и да го няма







- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
таа работа не е като оная
тука работата е да се разглоби до последно и после да се събира с много смазка
после да може да работи като по мед и масло
тука работата е да се разглоби до последно и после да се събира с много смазка


- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
_65536_kb_sec_ написа:таа работа не е като оная
тука работата е да се разглоби до последно и после да се събира с много смазкапосле да може да работи като по мед и масло
Разглоби ги ти то тва е най-лесното ми после сбирането то са иляди чаркалъци и простотийки дето са големи колкото кутрето на крака ми




- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
dinozab написа:_65536_kb_sec_ написа:таа работа не е като оная
тука работата е да се разглоби до последно и после да се събира с много смазкапосле да може да работи като по мед и масло
Разглоби ги ти то тва е най-лесното ми после сбирането то са иляди чаркалъци и простотийки дето са големи колкото кутрето на крака ми![]()
![]()
Ша го пълна скоро с дунапрен и отвън една убава заварка и да го нема мамицата му мръсна
бах, толко ли са ти дебели палците ве










- BABHOMED
- ентусиаст
-
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Re: 2-та шибедаха на комбито
Неможе и неможе да се ресне при мен...Вече смятам да пускам други кабели набелязал съм тях виновни за проблема,друго не остава.От релейния блок като натисна котвата на релето люка се отваря назад а от копчето мога само да го вдигам .. !@? Пробвах и с друго копче дори 2 други но едно и също .
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.


- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: 2-та шибедаха на комбито
Цъка ли като дадеш да затваря? Ако не, може да не се е збозал модула за управление, който е отзад на шибедаха? Една черна кутия 10х10см. влиза в нея 1 букса дебела.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- BABHOMED
- ентусиаст
-
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Re: 2-та шибедаха на комбито
Не не цъка !
А къде точно се намира таз кутия..
А къде точно се намира таз кутия..
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.


- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: 2-та шибедаха на комбито
BABHOMED написа:Не не цъка !
А къде точно се намира таз кутия..
Махаш най-задната кора, където са решетките на задните тонколони и под нея ще я видиш кутията. Силно ти препоръчвам да я махате с някой, който я е свалял и преди, че е врътня и да не я строшиш. Не е никак трудно и това да направиш ако я напънеш не където трябва.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- BABHOMED
- ентусиаст
-
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Re: 2-та шибедаха на комбито
Чек малко сега значе тази кутия стои между копчето механизма и релейния блок,така ли е ?и предполагам в нея има реле превключватели (интресно ако е така какъв е смисъла от релейния блок в случея).Вероятно копчето управлява механизма точно през въпросната кутия .
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.


- BMW Dixi 3/15 DA1/DA2
- Потребител
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: 13.02.2008
- Кара: 525tds Комби
Re: 2-та шибедаха на комбито
колеги на мен ми цъка на където и да натисна копчето пробвах с рестарта но не стана !!! Предишния и собственик мислеше че е жилото но на мен не ми се вярва понеже само цъка не се чува никакво движение
???? моля помагаите
ПП: с двата шибидаха

ПП: с двата шибидаха
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: 2-та шибедаха на комбито
BABHOMED написа:Чек малко сега значе тази кутия стои между копчето механизма и релейния блок,така ли е ?и предполагам в нея има реле превключватели (интересно ако е така какъв е смисъла от релейния блок в случая).Вероятно копчето управлява механизма точно през въпросната кутия .
Кутията управлява затварянето и отварянето, все едно не знаеш какъв танц е при плочите. Кой мислиш го направлява? Виж го този блок, провери копчето, провери жиците, накрая моторчетата. Ако е механична повреда при самия шибедах, ще са други симптомите. Самото копче може да е патинирало с времето и да натискаш и да не прави контакт. Има тема как се отваря и като го отвориш ще видиш как се чистят пъпките. Машинките ако са се преебали направо други. Най-лесно е да вземеш други машинки, но ще трябва доста да разглобиш да знаеш. Кабелите знаеш с мултицета. За др. не се сещам.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- BABHOMED
- ентусиаст
-
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Re: 2-та шибедаха на комбито
Проблема не е от моторите,механиката или копчето ...Пробвах с друго копче което на 100% работи моето също го мерих и всичко изглежда Ок.От релейния блок като натисна котвата на релето люка се пребира назад (от копчето мога само да го затворя когато е бил прибран) ..За повдигане няма проблем .
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.


- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: 2-та шибедаха на комбито
BABHOMED написа:Проблема не е от моторите,механиката или копчето ...Пробвах с друго копче което на 100% работи моето също го мерих и всичко изглежда Ок.От релейния блок като натисна котвата на релето люка се пребира назад (от копчето мога само да го затворя когато е бил прибран) ..За повдигане няма проблем .
Това ни го беше спестил по-рано. Та имаш проблем по механиката на шибедаха. Имаш 2 варианта. Намираш комби с работещ шибедах и сваляш цялата касетка със все моторчета управления и тн. (Аз така направих) и насаждаш на твоята. Ако си перфекционист ще разглобиш твоя шибедах и ще му смениш счупените водачи. Това най-вероятно е причината да не работи. За жалост това е работа за цял ден и то ако си знаеш нещата + скъпо струващите водачи. Нещо ми се върти в главата от сорта на 60лв бройката.
Успех и ако искаш наснимай разглобяването и направи упътване. Задължително смазваш всичко преди да сглобиш с някаква сериозна смазка.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани