нагледно за дюзите

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 756
Регистриран на: 11.11.2004
Местоположение: София

Мнение от kam_tod » 07 Окт 2005, 8:05

диагностикааа...

според мен е от горивната дюза на 4-ти цилиндър, с датчика. оправията е само една - смяна.
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 568
Регистриран на: 8.10.2004
Местоположение: Хасково

Мнение от His Shadow » 07 Окт 2005, 17:47

добре де тая дюза с датчика толко ли е важна ако го изключа тоя датчик ???

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 756
Регистриран на: 11.11.2004
Местоположение: София

Мнение от kam_tod » 07 Окт 2005, 19:02

тази дюза е изключително важна! тя дава информация към ДДЕ-то за момента (ъгъла) на отделните впръсквания на нафтата, които минават през нея към цилиндъра. ако подава неправилна информация става лошо - точно като проблема дето си го описал. ако знаеш аз колко ядове съм брал с тази дюза, мани бегай! пада мощност (направо я няма), придърпва, гасне, тресе двигателя та чак ще изкочи от коша... харчи за страх и т.н. да не изброявам. Направи един тест - като запалиш двигателя и се появи проблема, откачи кабела на дюзата (има клема) и виж дали щесе промени режима на работа на двигателя. Ако не се промени, всичко е ясно - дюзата си е отишла... само смяна. Втора ръка вървят от 180-200 лв. нагоре. Това е положението. За нашия двигател стават дюзи и от 325 тдс, да знаеш.

Успех!
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 568
Регистриран на: 8.10.2004
Местоположение: Хасково

Мнение от His Shadow » 07 Окт 2005, 20:59

kam_tod написа:Направи един тест - като запалиш двигателя и се появи проблема, откачи кабела на дюзата (има клема) и виж дали щесе промени режима на работа на двигателя. Ако не се промени, всичко е ясно - дюзата си е отишла... само смяна.


а ако се оправи възможно ли е без тоя датчик да я карам и кви пари струва тва чудо утре след работа ще направя теста и към 16:00 ще пиша за резултата

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 756
Регистриран на: 11.11.2004
Местоположение: София

Мнение от kam_tod » 07 Окт 2005, 21:34

ако като откачиш дюзата не се промени нищо това означава, че не от нея. ако нещо се промени, трябва да търсиш проблема другаде... ако не си сигурен, най-хубаво е да идеш на диагностика.
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 568
Регистриран на: 8.10.2004
Местоположение: Хасково

Мнение от His Shadow » 10 Окт 2005, 13:48

Така относно ултразвуковото почистване в хасково имаме такова нещо цената е 10лв на дуза нали монтаж и демонтаж са си вклучени в цената тия дни може направо да я пакарам и ще ви кажа по нататук какво е станало

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1126
Регистриран на: 5.07.2004
Местоположение: Пловдив
Кара: M3 и Volvo XC70

Мнение от Tod » 11 Окт 2005, 10:27

Миналата седмица си взех колата от ремонт и както бях писал споделям резултата, нови разпрасквачи нова глава на помпата - желаният резултата не е на лице, колата гасне при работна температура с включен климатик!? :shock:
Тези дни ще влизам сервиза пак грешки да четем! Относно дюзите и почистванито им с ултразвук в Пловдив е 5лв на дюза(разпръсквач), но не се взползвах защото моите бяха посиняли от пегряване и много дълга експлоатация и затова ги смених с нови около 40лв. бр.
Вчера докоато си сменях маслото един пич с ТДС-ка сподели интересна идея ЗА ЧЕТВЪРТА ДЮЗА -ПРОСТО СИ КУПИЛ СЪЩАТА ОТ ОПЕЛ цената там е 250лв а за БМВ 450лв а са еднакви! Та зайнтересуваните да се пойнтересуват от този вариант!
Good Luck

Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 12 Окт 2005, 7:21

Tod написа:...
Вчера докоато си сменях маслото един пич с ТДС-ка сподели интересна идея ЗА ЧЕТВЪРТА ДЮЗА -ПРОСТО СИ КУПИЛ СЪЩАТА ОТ ОПЕЛ цената там е 250лв а за БМВ 450лв а са еднакви! Та зайнтересуваните да се пойнтересуват от този вариант!

Ами че той ДВГ е 525ТД на БМВ бре. От какво се получава такава разлика в цената? :roll:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1126
Регистриран на: 5.07.2004
Местоположение: Пловдив
Кара: M3 и Volvo XC70

Мнение от Tod » 12 Окт 2005, 9:29

TheBoss написа:Ами че той ДВГ е 525ТД на БМВ бре. От какво се получава такава разлика в цената? :roll:

Ние това много добре го знаем :D
Просто частите предлагани от Опел за този двг са по евтини!?
:shock:
Good Luck

Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 19.01.2005
Местоположение: ПЛОВДИВ

Мнение от advocata » 17 Окт 2005, 16:37

И аз имах същия проблем с тресенето на моята 524ка.При абсолютно спряла кола на празен ход тресеше като луда.
Оказа се ,че е замърсена горивната сиситема и то зверски.
Четох теми в форума и намерих доста пълноцени съвети.
От 1500 км.карам със смес от добавки и В пауър.
Едната добавка е Супер дидел аджитив на Лики моли.
Другата е Кастрол те де а.
Засега проблема изчезна,но щом не сложа добавка,или налея друг дизел тресенето пак започва,но вече по -слабо.
Ако искаш пробвай този вариант.
justice for ALL

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 568
Регистриран на: 8.10.2004
Местоположение: Хасково

Мнение от His Shadow » 17 Окт 2005, 20:13

баси неска утре неска утре та най накрая уж утре ще я карам оказа се че бивш даскал си занимава с горивни помпи дюзи а-у и доста ги чатка :D споко на 34г е :mhihi: та да ви кажа тоя пич напрао знай наизуст системата на БМВ толкоз неща ми обясни даже ми затапи една тръбичка дето връща някви изгорели газове мазове абе скопява колата та наистина се усеща разлика в вървенето ама пустата и кола докато бяхме при него 1 път не затресе абе толко мазно от 2-3 години не ми е бачкала и даскала ми вика трябва да се появи проблема да може компа да го хване та утре пак ще я карам и нали много добър познат за 15лв :shock: сички дюзи ще ми изчисти и дано се оправи най накрая

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 568
Регистриран на: 8.10.2004
Местоположение: Хасково

Мнение от His Shadow » 20 Окт 2005, 12:47

така за сега проблема се оказа от дат4ика за ниските обороти беше зацапан с масулце за4истихме го и за сега добре ба4ка мастора каза 4е ако пак заклати на помпата имало некви 6 клапан4ета и вика 4е тях 6те из4исти ако пак продължи 6те видим какво е но за сега ба4ка просто перфектно 4а6а с кафе слагаме и не пада :D ами за сега проблема ми е оправен ако продулжи 6те пи6а как се е оправило

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 01 Май 2007, 18:01

добрееееее
кажете като толкова много знаете каква е цената на една дюза?
аз съм с Е32 но г/д ме интересува ориентировъчно
защото при мен работата на двигателя ми на бензин е отвратителна и ме съмняват и дюзите
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 5.05.2007

Мнение от Ctamo » 05 Май 2007, 10:25

Като начало привет на всички любители на марката. Искам да попитам за моя "кош" и гледам темата е горе долу по въпроса. Та значи колата е 525 tds и от известно време дюзата с датчика или така наречената от вас умна дюза почна да тече. Въпроса е чи тече от крайно безумно място тоест на пластмасовия корпус на самия датчик има дупка и като запаля от там излиза първоначално пяна и след като изкара въздуха си се лее чиста нафта. Нямам против да се лее нафта но я предпочитам изгорена и през ауспуха, а не по мотора ;) . Инак дюзата си работи коректно имам kts на bosh и мога във всеки съмнителен момент да го качна и да видя къде га боли. НаЙ интересното за мен е, че колата незнайно как е научила за теча и си се оплаква. Сега не помня номера на грешката която дава но си е за теч на тази дюза. Не е кой знае какви пари но не ми се сменя работеща оригинална дюза за турски боклук. Та въпроса ми е нека някой ако е наясно с този теч и има ли оправия на проблема да даде съвет. Аз съ по бензиновите и тая нафтова печка ме поставя пред неясни за мен проблеми. Предварително благодаря за вниманието.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1126
Регистриран на: 5.07.2004
Местоположение: Пловдив
Кара: M3 и Volvo XC70

Мнение от Tod » 05 Май 2007, 20:33

Чувал съм за някакъв рециклаж, но това рещение не е удачно!
Нова дюза -около 10години живот!
Рециклирана - един господ знае!
дюзата портича в следствие на разликата в температурното разширение на матерялите (пласмаса в метал) :(
Good Luck

Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook