524тд поблем -филма продължава....

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив,Поповица
Пол: Мъж
Кара: Е38-ца

Мнение от golov_bg » 27 Дек 2008, 22:38

помпата в резервоара работили?
Dirty Hands are a Sign of Clean Money

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 148
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Burgas
Пол: Мъж
Кара: e34 & e30 & e30
Мечтае да кара: 760li

Мнение от Andriu » 28 Дек 2008, 18:38

В момента съм в престои с ремонта тъйкато са минун температурите.Някой може ли да каже как се сваля резервоара?От доло на две щипки ли е?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 555
Регистриран на: 14.07.2006
Местоположение: Русе
Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX

Мнение от ///MILEN » 02 Яну 2009, 15:24

В голям филм влизаш защо ще сваляш резервоара????

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 9.09.2008
Местоположение: Sf, Dragalevci City
Пол: Мъж
Кара: 330xd e46
Мечтае да кара: 645i cabrio

Мнение от Azereus » 03 Яну 2009, 11:23

1. Напълно подкрепям колегата predel.
2. Давам указания за обезвъздушаване на 524тд. Сваляш капака на ГНП и я пълниш с нафта (не е задължително). Сваляте горивния филтър и го пълните с нафта. На фланеца на филтъра има болт за обезвъздушаване, развивате. Въртиш стартера като натискаш газта до края за по 3-4 секунди. Това се прави с цел въздуха да бъде изтикан през дюзите, защото когато системата е херметизирана, помпата от резервоара качва нафта, но въздуха няма накъде да излезе и нищо не става. Въртиш стартера докато започне да изтича гориво от този болт. След това затягаш болта. Следващата стъпка е разхлабване на всички холендрови гайки на горивопровода под високо налягане. Въртиш стартера, докато започне да изтича гориво. След това затягаш. Успех!
В ръка чаша държеше, чашата пълна и равна с люта бяла ракия и още върла магия! :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Мнение от predel » 03 Яну 2009, 15:21

При 25-цата не е необходимо да се сваля резервоара. От багажника се отваря една ламарина закрепена с 4-5 шрафчета (намира се от дясно под мокета) след това се откачват тръбите и се откачва букстата (става с издърпване на металната пластина) след което се отвърта пластмасовата корона и се изтегля нивомера с кабелите и маркучите... След това се бърка вътре :mhihi: :mhihi: (омазваш се до уши с нафта) и напипваш помпата, която е закрепена за дъното на резервоара с 2 щипки. Натискат се щипките и помпата се вади (запомнете как е била за да я сложите лесно после). Така се разглобява на 25-цата. за 24-ката незнам как става. Но Милен от Русе е написал как може да се провери... и без да се разглабя...
За обезвъздушаване на помпата за високото налягане (ГНП) не е необходимо да се сваля капака на помпата. Достатъчно е да развиете болта между тръбите дето отиват към дюзите и ще се обезвъздуши...
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 22.12.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж

Мнение от kapanec_72 » 03 Яну 2009, 16:09

колега azereus несьм сигорен дали си прав за обезвьздушаването на 24-ката но ако не работи помпата в резервоара колкото ида вьртиш на стартер щом филтара е отворен невярвам да пламне ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 22.12.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж

Мнение от kapanec_72 » 03 Яну 2009, 16:13

колега predel и на 24-ката е сьщото :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 9.09.2008
Местоположение: Sf, Dragalevci City
Пол: Мъж
Кара: 330xd e46
Мечтае да кара: 645i cabrio

Мнение от Azereus » 04 Яну 2009, 0:52

върти не се притеснявай, чел съм го от 1 немски форум и лично съм го изпробвал :)
В ръка чаша държеше, чашата пълна и равна с люта бяла ракия и още върла магия! :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив,Поповица
Пол: Мъж
Кара: Е38-ца

Мнение от golov_bg » 04 Яну 2009, 1:10

доста въртене ше падне на мен ми беше изгаснала веднъж и от това въртене си скапах акумолатора
Dirty Hands are a Sign of Clean Money

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 148
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Burgas
Пол: Мъж
Кара: e34 & e30 & e30
Мечтае да кара: 760li

Мнение от Andriu » 04 Яну 2009, 2:35

С въртене няма да стане тъйката незнам маиче за 3-ти път зареждам акумулатора.Мисля да викна някой да ме дръпне, тъйкато на дърпане пали.Следкато запаля ако развия болта който е на конзолата на горивния филтър ще се обезвъздуши ли ?.Вече има и нов проблем които май си е сериозен.Колата няма антифлиз и имаше малко вода оставих я няколко дена замръзнала и преди 3-дена отидох да я източа.Източих водата, налях топла вода да се размрази всичко и чувам кап-кап-кап, и останових че имам две дупки на двигателя.Едната дупка е около 3-4сантиметра и има издълбана алуминиева капачка или нещо такова, намирасе между 3-та и 4-та свещ, под нея още една дупка по голяма с около 2-санта и гледам през дупката вутре си имаше лед.Някой идеи за какво са и как да ги оправя?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Мнение от predel » 04 Яну 2009, 2:43

Май се видя края на темата. Ако е "сцепила" двигателя, нов двигател или продажба на части :( Гадна работа... Това за мене си е немърливост (извинявам се но е така :( :()
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 04 Яну 2009, 3:04

game over :( до такава степен да замръзне че да и паднат тапите на блока значи работата е зле.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 242
Регистриран на: 13.11.2006
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: Е34

Мнение от small » 04 Яну 2009, 9:02

а в сервиз защо не я закарахте :?: изтъркано е ама на 5-тия щеше да ви обърнат внимание поне няма да ви подведат а скоро карах на един приятел тдс-а на центровка в Славейков 36-ти блок момчето ги прави пред блока :!: а резултата от неговото пипване е невероятен вече няма пушилки :mhihi: дано е не е цепнала блока :arrow:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 630
Регистриран на: 24.03.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E30 324TD '88
Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,

Мнение от dancenation » 04 Яну 2009, 9:05

Само да попитам тези тапи по принцип залепени ли са захванати ли са нещо или са заварени там и по точно за какво служат?::
----Митко Тодоров Христов----
GSM:0886150079
ИзображениеИзображение
E30 - M21 + M50 = Ultimate Driving Machine
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 04 Яну 2009, 9:12

dancenation написа:Само да попитам тези тапи по принцип залепени ли са захванати ли са нещо или са заварени там и по точно за какво служат?::


набити са само , служат за такива случаи ,като ти замръзне да не се пръсне блока ми да паднат тапите :mhihi: :idea:

блока е бял кахър едва ли ще се пръсне щото има тапи ама в главата нещата са по други, дано не е цъфнала

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook