За плочката на ГНП-то ..

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 151
Регистриран на: 18.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E kak BMW
Мечтае да кара: MMMMMPower

Мнение от cvetoslav » 01 Дек 2008, 15:25

Извинявайте но както каза колегата по-горе аз до сега не съм чул една спасена плочка да има с тия реглажи става но временно. Аз лично и разбутах болтовете на моята за две години напред назад, висок разход нисък разход, пуши не пуши, абе чудо но я сега като е починала и не иска и да запали да ми я ремонтира някой и ще му стисна ръката та чак ще му изпукат костите. Ако някой наистина ги прави казвайте че съм в бокса но много се съмнявам.


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 01 Дек 2008, 18:44

На кои му е по-близо Петрич,на кой Монтана няма значение,тъй като последния реглаж на плочката направи Пепи-сина на колегата Предел,докато ние си говорим около колата.
При тази плочка проблема беше гняста вътре в гнп-то,но не я чистете с контактен спрей или дитектно бърсане на пистите
Препарата го знае(и аз го научих)от колегата Предел,но не знам да го опиша :uups:
Заминат ли пистите,няма друго решение освен с нова плочка-удърно се износват от добавки за почистване на дюзи или при демонтирана плочка за почистване-движение на четеца на сухо
Изображение
by ''kompleksa''

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Мнение от predel » 01 Дек 2008, 21:20

Средна скорост околи 120км/час. Имаше мъгла около София та затова толко слабо - иначе се подпи..освахме с една алфа по пътя, та по-голяма част от пътя съм карал "спортно"... абееее... как да кажа - при предишния вариант на настройка не ми мърдаха едно 8-10 на 100км. ...
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Мнение от swh_bmw » 01 Дек 2008, 21:27

Здравейте,
разхода как го засичаш колега, по борд компютъра ли(ако имаш разбира се) или по стандартния начин (с пълнене на резервуара, изминати км и пак пълнене). Понеже с пипането на плочката наистина пада разхода по борд компютъра(трябва да го кореагираш), но действително ако натискаш газта има обратен ефект. Ако караш нормално не съм забелязал голяма разлика.
Поздрави

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Мнение от predel » 01 Дек 2008, 21:57

Ами бензиностанция - бензиностанция... (стария метод) :) А иначе съм с големия борд :)
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 9.09.2008
Местоположение: Sf, Dragalevci City
Пол: Мъж
Кара: 330xd e46
Мечтае да кара: 645i cabrio

Мнение от Azereus » 02 Дек 2008, 11:49

ми моята сама си менеше оборотите, та даже гаснеше и до 2500 оборота беше мъртав кон. Човека ми я направи с 1 година гаранция, вече и аз почвам да им хващам цаката - имам 1 успешно оправена
В ръка чаша държеше, чашата пълна и равна с люта бяла ракия и още върла магия! :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 9.09.2008
Местоположение: Sf, Dragalevci City
Пол: Мъж
Кара: 330xd e46
Мечтае да кара: 645i cabrio

Мнение от Azereus » 02 Дек 2008, 11:54

ps. и не става само с пръскане и чистене, те пистите са прецакани до краен предел в единични случаи, та на въпроса - диодите също дават фира на плочката и се поят на ново :)
В ръка чаша държеше, чашата пълна и равна с люта бяла ракия и още върла магия! :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 151
Регистриран на: 18.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E kak BMW
Мечтае да кара: MMMMMPower

Мнение от cvetoslav » 02 Дек 2008, 12:09

Аре кажете накрая какво се прави или парички искате да ни помогнете и нас незнаещите. :help:


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 02 Дек 2008, 12:26

Azereus написа:ps. и не става само с пръскане и чистене, те пистите са прецакани до краен предел в единични случаи, та на въпроса - диодите също дават фира на плочката и се поят на ново :)
колега сигурно не съм те разбрал правилно-искаш да кажеш,че в плочката има диоди ли :roll:
Другото,което искам да те попитам е наистина ли възстановяваш износени писти или просто притискаш четките на четеца?
Изображение
by ''kompleksa''

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 9.09.2008
Местоположение: Sf, Dragalevci City
Пол: Мъж
Кара: 330xd e46
Мечтае да кара: 645i cabrio

Мнение от Azereus » 02 Дек 2008, 15:38

четките се зачистват внимателно с ножче да речем, но не се притискат, щото им се е...а майката. В 90 процента от случаите е поправимо
В ръка чаша държеше, чашата пълна и равна с люта бяла ракия и още върла магия! :)


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 02 Дек 2008, 15:42

Azereus написа:четките се зачистват внимателно с ножче да речем, но не се притискат, щото им се е...а майката. В 90 процента от случаите е поправимо
ОК. Я сега кажи и за диодите в плочката и за пистите-въстановяваш ли ги или не :roll:
Изображение
by ''kompleksa''

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 60
Регистриран на: 17.09.2008

Мнение от stonik » 02 Дек 2008, 17:31

Здравейте колеги,
Моята Омега е с 2.5 тдс и днес разбрах,че плочката ми не е с пътечки,някакъв модел с безконтактно четене.Някой имал лие проблем с такава?

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 7.09.2008

Мнение от zinko » 06 Дек 2008, 22:41

Моя бумер пали мн трудно като е топъл, а като е студен пали от раз. За смяна ли е плочката или може да се ремонтира.


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 06 Дек 2008, 23:39

zinko написа:Моя бумер пали мн трудно като е топъл, а като е студен пали от раз. За смяна ли е плочката или може да се ремонтира.
за вериги е
или стартер и батерия
Изображение
by ''kompleksa''

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 151
Регистриран на: 18.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E kak BMW
Мечтае да кара: MMMMMPower

Мнение от cvetoslav » 08 Дек 2008, 14:37

Здравейте колеги пиша отново в темата но вече като горд собственик на прекрасно работещо БМВ без тресене, менене на обороти и гаснене по 100 пъти на час. Та свързах се чрез форума разбира се с едни момчета от Монтана свестни пичове, отидох до там, около час чакане, връщане и около час събиране(понеже им занесох само главата на помпата) и още не мога да повярвам двегодишните ми мъки свършиха за миг и срещу определената сума разбира се. И аз бях убеден, че някой все пак трябва да може да ги ремонтира тия глави но две години само на камък удрям а сега резултата е на лице, ще видим за колко време дано да е за повече. Майстора ми вика 5 години гаранция :shock: викам не може ли поне 6 :mhihi: . Искам да ви кажа, че който бере тия ядове вече има решение просто са супер пичовете. Сега ще питате какво са правили къде са търкали какво са наслоявали да ви кажа почти виждам какво са правили и от дългогодишните ми ядове и четене горе долу имам представа но отидох и си платих и знам, че те с това се занимават и ако стане нещо могат да си поправят грешката та си запазвам излишните коментари относно ремонта кое как. Пожелавам на всички хиляди безаварийни километри и да си оправят колите защото сега все едно, че карам друга кола абе кеф :lol: :lol: . Поздрави на Дани от Монтана ще изпием някой път по бира (абе май уиски) като дойда някой път.

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook