Проблем 535
Модератор: Технически модератори
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
За смяна на 4 носача + биалетки 150лв. Заден тампон на амортесьор - 30лв., смяна на гарнитурите на входящия колектор+смяна на 1 маркуч 20лв. Маркуча го сменихме, защото се беше разкапал.
Обърнете внимание на следното. Майстора (Кольо) работи бавно, методично и не претупва нещата, като винаги е готов да ти обясни какво прави в момента и кое какво е, и защо така се случва. Мисля, че парите които взема за работа са нормални, предвид борбата с шарнирните болтове и тн.
А и още нещо което ми направи впечатление. При сваляне на джантата от главината между двете се беше получил окис и това водеше до зверската борба за отлепяне на самата джанта от главината. На майстора това му беше направило впечатление и 10 мин си игра да почисти въпросния окис, като след това напръска със смазка. Чак след това постави гумата.
Мисля, че горното е показателно за човека и това ме кара да си давам парите с радост.
Обърнете внимание на следното. Майстора (Кольо) работи бавно, методично и не претупва нещата, като винаги е готов да ти обясни какво прави в момента и кое какво е, и защо така се случва. Мисля, че парите които взема за работа са нормални, предвид борбата с шарнирните болтове и тн.
А и още нещо което ми направи впечатление. При сваляне на джантата от главината между двете се беше получил окис и това водеше до зверската борба за отлепяне на самата джанта от главината. На майстора това му беше направило впечатление и 10 мин си игра да почисти въпросния окис, като след това напръска със смазка. Чак след това постави гумата.
Мисля, че горното е показателно за човека и това ме кара да си давам парите с радост.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
краска
като гледа подписа това 535 сигурно е на газ , ако главата е добре с гарнитурата, провери всичко по газовата уредба ако има такава, че и там върви много вода и майсторите са много, и се сещам за едно много гадно нещо- може водата да влиза в картера при маслото, погледни маслото и кажи как изглежда и има ли конденз на капачката на маслото и в казанчето за водата имали мазнотий 


- xela
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 350
- Регистриран на: 12.04.2005
- Пол: Мъж
- Кара: ше: E39 -540 iA, E34 - 525 TDS
- Мечтае да кара: E30 - M3
Али, Али, Али.... колко коли трябва да погуби?
За бога ОРА, не "правете" колите си при него!
Знам много случай за коли който е не са видяли километър след неговата намеса.
Поздрваи,
Сашо.
За бога ОРА, не "правете" колите си при него!
Знам много случай за коли който е не са видяли километър след неговата намеса.
Поздрваи,
Сашо.
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
xela написа:Али, Али, Али.... колко коли трябва да погуби?
За бога ОРА, не "правете" колите си при него!
Знам много случай за коли който е не са видяли километър след неговата намеса.
Поздрваи,
Сашо.
Значи това твое изказване искам да го подкрепиш с факти. Мисля, че аз съм описал в предишен пост какво ми е направило впечатление и защо ми е харесало как работи майстора. Мисля, че такива изказвания от сорта не са доказателство ами точно обратното. Все едно се изплюваш в язовир за да го напълниш.
Ти специално ходил ли си при този майстор? Какво е направил не както трябва за да не работи автомобила над който е работил той некоректно и да е бил за изхвърляне после?
И аз мога да кажа, че от теб нищо не става без да те познавам само от впечатления тук от форума ама не го правя нали??


Поздрави и чакам да чуя критики за майстора.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Poki написа:Zubcho до колкото разбрах човека говори за Али, майстора, от който и автора на темата е недоволен, а не този майстор който ти си препоръчал
я ми се обади да се чуем и да я прегледам тая твойта прословута М30-ка на живо, зема да ти помогна и без това съм станал М30 МАСТЕР





- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
_65536_kb_sec_ написа:Poki написа:Zubcho до колкото разбрах човека говори за Али, майстора, от който и автора на темата е недоволен, а не този майстор който ти си препоръчал
я ми се обади да се чуем и да я прегледам тая твойта прословута М30-ка на живо, зема да ти помогна и без това съм станал М30 МАСТЕР![]()
![]()
![]()
M30 God! = _65536_kb_sec_
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- xela
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 350
- Регистриран на: 12.04.2005
- Пол: Мъж
- Кара: ше: E39 -540 iA, E34 - 525 TDS
- Мечтае да кара: E30 - M3
Zubcho написа:xela написа:Али, Али, Али.... колко коли трябва да погуби?
За бога ОРА, не "правете" колите си при него!
Знам много случай за коли който е не са видяли километър след неговата намеса.
Поздрваи,
Сашо.
Значи това твое изказване искам да го подкрепиш с факти. Мисля, че аз съм описал в предишен пост какво ми е направило впечатление и защо ми е харесало как работи майстора. Мисля, че такива изказвания от сорта не са доказателство ами точно обратното. Все едно се изплюваш в язовир за да го напълниш.
Ти специално ходил ли си при този майстор? Какво е направил не както трябва за да не работи автомобила над който е работил той некоректно и да е бил за изхвърляне после?
И аз мога да кажа, че от теб нищо не става без да те познавам само от впечатления тук от форума ама не го правя нали??Не го казвам само ти давам пример
да не се разсърдиш.
Поздрави и чакам да чуя критики за майстора.
Здравей Зъбчо,
За Али-то няма да си направя труда да обяснявам много. Аз знам кой е, и не съм чел по форомите за да си изградя мнение. Познавам го от "работата" му.
Поздрав,
сашо.
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
xela написа:Zubcho написа:xela написа:Али, Али, Али.... колко коли трябва да погуби?
За бога ОРА, не "правете" колите си при него!
Знам много случай за коли който е не са видяли километър след неговата намеса.
Поздрваи,
Сашо.
Значи това твое изказване искам да го подкрепиш с факти. Мисля, че аз съм описал в предишен пост какво ми е направило впечатление и защо ми е харесало как работи майстора. Мисля, че такива изказвания от сорта не са доказателство ами точно обратното. Все едно се изплюваш в язовир за да го напълниш.
Ти специално ходил ли си при този майстор? Какво е направил не както трябва за да не работи автомобила над който е работил той некоректно и да е бил за изхвърляне после?
И аз мога да кажа, че от теб нищо не става без да те познавам само от впечатления тук от форума ама не го правя нали??Не го казвам само ти давам пример
да не се разсърдиш.
Поздрави и чакам да чуя критики за майстора.
Здравей Зъбчо,
За Али-то няма да си направя труда да обяснявам много. Аз знам кой е, и не съм чел по форомите за да си изградя мнение. Познавам го от "работата" му.
Поздрав,
сашо.
Значи не говорим за 1 и същи майстор

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
///peter написа:Той говори за Али дюнера, а ти за Николай от Люлин
Не говоря за Николай от Люлин грешка!!!!! За Николай от Манастирски Ливади.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани