Електронно впръскване (умна дюза) М51
Модератор: Технически модератори
54 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Здравейте,
мисля че го намерих(пробвах всичките едно по едно и гледах реакциите по таблото), когато го изключа въпросното реле, и подам контакт лампичката за впръскване въобще не изгасва, като поставя релето изгасва първоначално и след това пак светва, за това изключвам да е от реле(поне предполагам). Щом е бобина само в дюзата мога ли и нея да я изключа като повреда(поне в моя случай)? Остава утре на светло да проверя отново всички кабели, ако не стане май ще я изтегля до някои сервиз за диагностика.
Поздрави
мисля че го намерих(пробвах всичките едно по едно и гледах реакциите по таблото), когато го изключа въпросното реле, и подам контакт лампичката за впръскване въобще не изгасва, като поставя релето изгасва първоначално и след това пак светва, за това изключвам да е от реле(поне предполагам). Щом е бобина само в дюзата мога ли и нея да я изключа като повреда(поне в моя случай)? Остава утре на светло да проверя отново всички кабели, ако не стане май ще я изтегля до някои сервиз за диагностика.
Поздрави
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Продължавам да залагам на управлението на помпата
- като е много жега помпата впръсква много малко и затва неще да запали - съвсем си заминава управлението на помпата ти!!! Като се изстуди помпата - нафтата става по - плътна и тва нещо се отчита от електрониката (помпата) и се впръсква повечко и затова нямаш проблем с паленето
Просто управлението ти си заминава - моето беше така - пали без проблем, но горивото ми стига колкото да потегля и после 2-3 километра сама на втора и то с 20 - 30 км, като се стопли и мине ли 2000 оборота и сама се форсираше до лютеницата ... смахната работа
Продължавам да си мисля, че проблема е в помпата ако някой има други теории да споделя, че ту пали - ту не пали НЕСТАВА
Приятен ден


Просто управлението ти си заминава - моето беше така - пали без проблем, но горивото ми стига колкото да потегля и после 2-3 километра сама на втора и то с 20 - 30 км, като се стопли и мине ли 2000 оборота и сама се форсираше до лютеницата ... смахната работа
Продължавам да си мисля, че проблема е в помпата ако някой има други теории да споделя, че ту пали - ту не пали НЕСТАВА
Приятен ден

- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
На мене го правеше тоя номер, но ме лъжеше датчика за вода в нафтата.. като го оправих повече не се е "обаждала" по този "въпрос". Защо колегата гадае а не иде да му направят 1 диагностика... (аз вече си ги правя
)



Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

Здравейте,
Защото съм стиснат кат чорбаджия
.
Колега в крайна сметка ще я закарам(сигурно до ден два), просто ми е интересно сам да се справя(и с ваща помощ разбира се). Второто е че колата не ми е спешна в момента, понеже между работата и къщата разтоянието е 2 км, и е хубаво да се развдижвам от време на време. Я разкажи повече за този датчик за вода. къде се намира и каква функция изпълнява точно. В момента съм сложил акумулатора малко да се зареди и след малко ще слезна да си поиграя още.
Поздрави
...Защо колегата гадае а не иде да му направят 1 диагностика...
Защото съм стиснат кат чорбаджия

Колега в крайна сметка ще я закарам(сигурно до ден два), просто ми е интересно сам да се справя(и с ваща помощ разбира се). Второто е че колата не ми е спешна в момента, понеже между работата и къщата разтоянието е 2 км, и е хубаво да се развдижвам от време на време. Я разкажи повече за този датчик за вода. къде се намира и каква функция изпълнява точно. В момента съм сложил акумулатора малко да се зареди и след малко ще слезна да си поиграя още.
Поздрави
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Ами датчика е на "конзолата" на горивния филтър... там са 2 чифта кабели с 2 букси: едната е за подгрев на нафтата във филтъра зимно време а другата е за въпросния датчик (показва наличие на вода в горивото)... а аз имам тестер за Бими и съм много доволен от него (Картсофт) но съм в Монтана 

Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

Здравейте,
проблема се оказа умната дюза(поне на диагностика, умната дюза не можила да отваря шибър'а). Искам да ви попитам след като диагностиката ми дава тази грешка може ли да се вярва в нея, или проблема все пак може да е комплексен. Имам предвит ако проблема е в електониката на ГНП'то и от там диагностиката да я определи като умна дюза? Понеже цената на нова никак не е приятна(527 лв), а на старо(~120 лв) не се знае състоянието ще се опитам да я разглобя и да погледна какво умно има в нея. Взех голям кораж от описанията на колегата ivan. и ще пиша после какво съм строшил
Поздрави
проблема се оказа умната дюза(поне на диагностика, умната дюза не можила да отваря шибър'а). Искам да ви попитам след като диагностиката ми дава тази грешка може ли да се вярва в нея, или проблема все пак може да е комплексен. Имам предвит ако проблема е в електониката на ГНП'то и от там диагностиката да я определи като умна дюза? Понеже цената на нова никак не е приятна(527 лв), а на старо(~120 лв) не се знае състоянието ще се опитам да я разглобя и да погледна какво умно има в нея. Взех голям кораж от описанията на колегата ivan. и ще пиша после какво съм строшил

Поздрави
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
swh_bmw написа:Здравейте,
проблема се оказа умната дюза(поне на диагностика, умната дюза не можила да отваря шибър'а). Искам да ви попитам след като диагностиката ми дава тази грешка може ли да се вярва в нея, или проблема все пак може да е комплексен. Имам предвит ако проблема е в електониката на ГНП'то и от там диагностиката да я определи като умна дюза? Понеже цената на нова никак не е приятна(527 лв), а на старо(~120 лв) не се знае състоянието ще се опитам да я разглобя и да погледна какво умно има в нея. Взех голям кораж от описанията на колегата ivan. и ще пиша после какво съм строшил
Поздрави
Колега,едва ли.Направи това което си прочел от Ванката и си спести парите.Но честно казано не знам как с електронна диагностика ,ще хванат ,че умната дюза не отваря-може да се хване,че бобината и е прекъсната и не подава информация.Иначе като оня доктор,дето мерил пулса-"Я,пациента не е умрял,часовника ми бил спрял"

- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
ivan. написа:...,
Възможно ли е да е вкарана буксата на обратно?
Няма такава вероятност освен някой трябва да е бил много тъп и упорит



- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
ivan. написа:Колега замери дали има съпротивление преди да я отваряш.Много вероятно е бубината да си е здрава,а връзките(буксите)до ''умната'' дуза да не дават хубав контакт,
Възможно ли е да е вкарана буксата на обратно?
Ванка и аз му бях писал това,даже някъде ги режат проводниците към бобината и там може нещо да не е наред-предполагам колегата е проверил.Ванка,метановата тройка се появи пак, но с хиляда лева отгоре-е..ти тъпанара,обадили са му се 10-на човека и той е решил да вдигне цената.

Ако е била сменята и е взета например от ТД ,там рогчето и канала на буксата са различни и като изпилят рогчето ,колко му е да я сложат наобратно.zvetiko написа:ivan. написа:Колега замери дали има съпротивление преди да я отваряш.Много вероятно е бубината да си е здрава,а връзките(буксите)до ''умната'' дуза да не дават хубав контакт,
Възможно ли е да е вкарана буксата на обратно?
Ванка и аз му бях писал това,даже някъде ги режат проводниците към бобината и там може нещо да не е наред-предполагам колегата е проверил.Ванка,метановата тройка се появи пак, но с хиляда лева отгоре-е..ти тъпанара,обадили са му се 10-на човека и той е решил да вдигне цената.
П.п. Пепи ми нека си я продава тогава,вземи си една читава бензинка и без метан да е,инжекциона като имаш два дни свободни ще си го монтираш

by ''kompleksa''
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
zvetiko написа:ivan. написа:Колега замери дали има съпротивление преди да я отваряш.Много вероятно е бубината да си е здрава,а връзките(буксите)до ''умната'' дуза да не дават хубав контакт,
Възможно ли е да е вкарана буксата на обратно?
Ванка и аз му бях писал това,даже някъде ги режат проводниците към бобината и там може нещо да не е наред-предполагам колегата е проверил.Ванка,метановата тройка се появи пак, но с хиляда лева отгоре-е..ти тъпанара,обадили са му се 10-на човека и той е решил да вдигне цената.

Мани човек не се занимавай с метани и простотии. Ще си скъсаш нервите и ще кръжиш само около метаностанцията. Вземай 520, 525, 530, 535, 540 или м5 слагай газ (без на М5-цата, че Пенчев ще те линчува публично) и си карай без да го мислиш.
Е има и още един варянт. Да ти продам мойта ТДС-ка и да си я караш.



Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Здравейте,
днес не ми остана време да сваля смукателните колектори живот и здраве утре съм се наканил. И се забавям нарочно заради факта да поддържам дизел духа в колегата zvetiko
.
Относно диагностиката, така си пишеше на екрана и на разпечатката(която не мога да намеря в момента къде съм я заврял),
- дюзата не може да отвори шибъра
- ниско напрежение на акумулатора
- грешка в абс предна лява гума(тази грешка може би се появи когато ми падна акумулатора).
Буксите ги проверих още в петък, разглобих ги всичките и ми се струват наред. Но все пак като сваля колектора ще имам хубав достъп до всякъде. Тази сутрин пак си запали без проблем. Вечерта като излеснах от работа, врътнах контакта и ми светна отново лампичката, изчаках го исвестно време(наблюдавах напрежението на акумулатора по борда което е ниско 11.05 волта) и като спря помпата в резервоара ми изгасна лампичката(което доведе до увеличение на напрежението), запали си без проблем. Иска ми се да е тъпо нещо свързано с акумулатора и ниското напрежение но утре ще си проличи.
Поздрави и благодаря за информацията която споделяте
днес не ми остана време да сваля смукателните колектори живот и здраве утре съм се наканил. И се забавям нарочно заради факта да поддържам дизел духа в колегата zvetiko


Относно диагностиката, така си пишеше на екрана и на разпечатката(която не мога да намеря в момента къде съм я заврял),
- дюзата не може да отвори шибъра
- ниско напрежение на акумулатора
- грешка в абс предна лява гума(тази грешка може би се появи когато ми падна акумулатора).
Буксите ги проверих още в петък, разглобих ги всичките и ми се струват наред. Но все пак като сваля колектора ще имам хубав достъп до всякъде. Тази сутрин пак си запали без проблем. Вечерта като излеснах от работа, врътнах контакта и ми светна отново лампичката, изчаках го исвестно време(наблюдавах напрежението на акумулатора по борда което е ниско 11.05 волта) и като спря помпата в резервоара ми изгасна лампичката(което доведе до увеличение на напрежението), запали си без проблем. Иска ми се да е тъпо нещо свързано с акумулатора и ниското напрежение но утре ще си проличи.
Поздрави и благодаря за информацията която споделяте
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
swh_bmw написа:Здравейте,
днес не ми остана време да сваля смукателните колектори живот и здраве утре съм се наканил. И се забавям нарочно заради факта да поддържам дизел духа в колегата zvetiko![]()
.
Относно диагностиката, така си пишеше на екрана и на разпечатката(която не мога да намеря в момента къде съм я заврял),
- дюзата не може да отвори шибъра
- ниско напрежение на акумулатора
- грешка в абс предна лява гума(тази грешка може би се появи когато ми падна акумулатора).
Буксите ги проверих още в петък, разглобих ги всичките и ми се струват наред. Но все пак като сваля колектора ще имам хубав достъп до всякъде. Тази сутрин пак си запали без проблем. Вечерта като излеснах от работа, врътнах контакта и ми светна отново лампичката, изчаках го исвестно време(наблюдавах напрежението на акумулатора по борда което е ниско 11.05 волта) и като спря помпата в резервоара ми изгасна лампичката(което доведе до увеличение на напрежението), запали си без проблем. Иска ми се да е тъпо нещо свързано с акумулатора и ниското напрежение но утре ще си проличи.
Поздрави и благодаря за информацията която споделяте
Нормално е да спадне акумулатора и то точно до тези стойности-работят подгряващите свещи.

Ванка,не бях монтирал газова уредба-ще ми е интересно,даде ми добра идея.

Здравейте,
след като свалих смукателния колектор(все ми се струва че тези двигатели се сглобяват от някакви мацки с много тънки ръце и финни дълги пръсти
, особено болтовете от към купето, какво измъчване беше), имам един въпрос.
- Кабелчето от "умната" дюза която влиза в блокчето където влизат всички букси от датчиците някакси ми излежда много хлабово, да ли и при вас е така?
червено оградената страна
Поздрави
след като свалих смукателния колектор(все ми се струва че тези двигатели се сглобяват от някакви мацки с много тънки ръце и финни дълги пръсти


- Кабелчето от "умната" дюза която влиза в блокчето където влизат всички букси от датчиците някакси ми излежда много хлабово, да ли и при вас е така?
червено оградената страна
Поздрави
54 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани