От 3 дни имам BMW 525tds и имам нужда от ПОМОЩ

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 01 Дек 2007, 16:02

Ако термометъра не мери правилно,може горивоподаването да не е правилно и да тресе-размяната е за 10сек.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 01 Дек 2007, 17:51

Майче шо стана с тая кола :driving: :D
Да не казвам голяма дума ама тая вечер не ми направи проблема - като натисна педала да не ускорява.
С няма и милиметър се отпуши,преди искаше малко повече старание,за да се форсира,остана само разхода да засека.
А за термометъра явно е в час,но все ако може картинка с пояснение
:D ако на някой му се наложи размяна
Благодаря на всички за помощта :D [/url]

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 01 Дек 2007, 18:02

Wenzy написа:Майче шо стана с тая кола :driving: :D
Да не казвам голяма дума ама тая вечер не ми направи проблема - като натисна педала да не ускорява.
С няма и милиметър се отпуши,преди искаше малко повече старание,за да се форсира,остана само разхода да засека.
А за термометъра явно е в час,но все ако може картинка с пояснение
:D ако на някой му се наложи размяна
Благодаря на всички за помощта :D [/url]


Така е-бутваш малко плочката в правилната посока и колата се чипосва. ;) При по-ниски обороти,вече има достатъчно газове да се развърти турбото,турбодупката изчезва и колата почва да се реже. ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 01 Дек 2007, 18:08

Реже,кастри,стриже ....... доволна е работата.Сега остана само два кита ксенон да и сложа и Who is the man? :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 01 Дек 2007, 18:27

Wenzy написа:Реже,кастри,стриже ....... доволна е работата.Сега остана само два кита ксенон да и сложа и Who is the man? :mhihi:


Намали ъгъла на впръскване,отпуши ARG клапана ,ако е запушен и направи онази врътка с маркучите на турбото от темата за двигателя и си 30-40 коня отгоре.Ако не въртиш гуми ще почнеш и няма да искаш друга кола. ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 01 Дек 2007, 18:55

zvetiko написа:
Wenzy написа:Реже,кастри,стриже ....... доволна е работата.Сега остана само два кита ксенон да и сложа и Who is the man? :mhihi:


Намали ъгъла на впръскване,отпуши ARG клапана ,ако е запушен и направи онази врътка с маркучите на турбото от темата за двигателя и си 30-40 коня отгоре.Ако не въртиш гуми ще почнеш и няма да искаш друга кола. ;)

Страх ме е,че ще стане прекалено голямо налягането и ще скъсам нещо.
АГР защо да го отпушвам да няма някаква игра с Блоу офф - а ? :uups:
Пък и от твойте постове чотох че и ти не си издържал много с крустосаните маркучи :mhihi: и теб те е дострашало маи

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 01 Дек 2007, 19:13

Wenzy написа:
zvetiko написа:
Wenzy написа:Реже,кастри,стриже ....... доволна е работата.Сега остана само два кита ксенон да и сложа и Who is the man? :mhihi:


Намали ъгъла на впръскване,отпуши ARG клапана ,ако е запушен и направи онази врътка с маркучите на турбото от темата за двигателя и си 30-40 коня отгоре.Ако не въртиш гуми ще почнеш и няма да искаш друга кола. ;)

Страх ме е,че ще стане прекалено голямо налягането и ще скъсам нещо.
АГР защо да го отпушвам да няма някаква игра с Блоу офф - а ? :uups:
Пък и от твойте постове чотох че и ти не си издържал много с крустосаните маркучи :mhihi: и теб те е дострашало маи


Нищо не вдигаш-байпасният клапан си подържа максималното налягане.С врътките малко е по-различен начина на качване на налягането-става по-бързо.Аз бях изключил байпасният клапан и бях отишъл на над 2.6 бара-но не те съветвам да правиш това. ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 01 Дек 2007, 19:32

На над 2.6 "охлюва" ти щом не си е "нацепил черупката" значи си късметлия
Някаква промяна от 2.0 до 2.6 бара?
Значи няма никакъв проблем ако пусна маркучите
Отивам да и се радвам по-късно повече.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 01 Дек 2007, 19:38

Wenzy написа:На над 2.6 "охлюва" ти щом не си е "нацепил черупката" значи си късметлия
Някаква промяна от 2.0 до 2.6 бара?
Значи няма никакъв проблем ако пусна маркучите
Отивам да и се радвам по-късно повече.


С размяна на маркучите никакъв проблем-само радост. :mhihi:

При 2.6 промяната беше в мен- не ми се искаше да върна старото налягане. :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 02 Дек 2007, 0:16

Можеби утре или другата седмица - за тоя уикенд стига олкова
Обаче колкото и малко нафта да съм му дал се усеща - сега работи малко по-твърдо и шумно.Не ми е проблем,но държа да отбележа.
Колко пари ти искаше кобрата за онова амортисьорче? като изфорсирам и като пусна газта-като подне на ниски и леко претраква..
Тва да е кусура :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1786
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: София Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: E34TDS , CL 500, Е65

и

Мнение от klintan66 » 02 Дек 2007, 0:41

от мен -браво че си се справил плочката.
Хора, които много говорят, и не ви става ясно от първото изречение какво искат да кажат, обикновено искат пари, искат да ви излъжат или поне да ви заблудят !

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 02 Дек 2007, 7:45

Wenzy написа:Можеби утре или другата седмица - за тоя уикенд стига олкова
Обаче колкото и малко нафта да съм му дал се усеща - сега работи малко по-твърдо и шумно.Не ми е проблем,но държа да отбележа.
Колко пари ти искаше кобрата за онова амортисьорче? като изфорсирам и като пусна газта-като подне на ниски и леко претраква..
Тва да е кусура :mhihi:


35 лв. но го дават и за 30.Вземи една спринцовка и вкарай масло от всички страни от горната страна на гумения тманшон. ;)

А на теб за колко ти даде помпата. :?:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 02 Дек 2007, 13:19

Отначало писа 760 и аз му писах да не е от завода чисто нова и на лседващото ЛС ми писа че с ее объркал - 410.
Аз въобще не съм го поглеждал ама като форсирам и като пусна педала не се успокоява веднага ами се чува "Дръъъъъъън" и вибрира и спира и предполагам,че е от там.Щом е с маншон нетрябва ли да има грес вътре?
Иначе викаш с масалче си заспива?Аз трябва да сваля тия амортисьорчета на капака че един път духна силен насрещен вятър и направо целунах двигателя :mhihi: :mhihi: :mhihi: не е смешно аз го обичам :mhihi:
За инфо да ви кажа че тия на капака са газови ама мисля да направя преработка с мокса :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 02 Дек 2007, 14:31

замириса ли на нафта като го цунка :mhihi: :P

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 02 Дек 2007, 15:23

///peter написа:замириса ли на нафта като го цунка :mhihi: :P

Ей,фарочистач :lol:
Не на нафта замалко да си глътна дебитомера :mhihi:
Стига цапа,че ще черпиш накрая :winky:

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook