Как двигателя на 525 tds да работи по-добре.

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: пловдив

Мнение от kraitan » 23 Окт 2007, 16:26

и мойта има такива клапи ама е италиянка и когато колата вече е загряла и е загася те затварят като запаля и след малко пак се отварят не съм видял на студен двигател кво правят

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6270
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 23 Окт 2007, 20:42

dinozab написа:Ми тона пише за №6 Temperature switch

for vehicles with venetian blind

Явно дава сигнал на нещо при 86 гр. на водата ама за автомобили с нещоси инсталирано ама кво е :dunno:



venetian=жалузи ;)

Е..и кви неща слагат на тая кола.Сега да открием и рективната турбина или въртолетната перка. :mhihi:

ivan написа:като гледам тази схема забелязах,4е дат4ика на главата номер 6 при мене липсва т.е.на моя мотор са 3броя,някои знае ли за какво е?Пробка за него си има,но на негово място е завинтена тапа,като номер 10 на схемата.При мене-н9 е за перката на климатика,н8 сигорно дава инфо за ком-ра(при изклю4ен мотора работи на 1100обо.),а н7 за дат4ика на таблото.Мисля 4е вси4ки са температурни,но за н6 някои може ли да каже нещо


№9 го дават за кола с еър кандишън на караваната-сигнала отива към електрическият куплунг за караваната,№8 е датчик за коли с DDE,№7 за приборите.


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 24 Окт 2007, 8:40

№9 е датчика на ел.перката отпред и я вкючва на 101гр. на водата и е за автомобили с климатици и куплонзи за каравани ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6270
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 24 Окт 2007, 10:03

Може би са го били предвидили(след като има и тапа)само за коли с каравани :mhihi: ,за да се включва втора степен на перката при тегленето на караваната,след ,което са видели ,че навлизаме в глобално затопляне и са решили да го слагат на всички коли. :roll: :mhihi:

Между другото втора степен се включва и от датчик за налягането,който се намира върху дехидрататора. ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 24 Окт 2007, 13:49

На Дини сам му оревал :mhihi: и на вас да кажа.Колеги тва е при температура на 12 часа като изцедя която и да е предавка и настапя ли саединителя, за да я сменям със следващата,колата ми губи мощност(колкото и да натискам педала за газта няма никой,все едно колата е в покой,обаче в сащото време не е изгаснала-просто плавно си падат оборотите).И интересното е, че понякога освобеждавам от скорост и вкарвам пак същата и тръгва,а понякога,макар и рядко,ги изреждам всичките до 2-ра,за да тръгне.....Идей някакви?Чак ми е жал за веригата :( :help:


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 24 Окт 2007, 14:02

Wenzy написа:На Дини сам му оревал :mhihi: и на вас да кажа.Колеги тва е при температура на 12 часа като изцедя която и да е предавка и настапя ли саединителя, за да я сменям със следващата,колата ми губи мощност(колкото и да натискам педала за газта няма никой,все едно колата е в покой,обаче в сащото време не е изгаснала-просто плавно си падат оборотите).И интересното е, че понякога освобеждавам от скорост и вкарвам пак същата и тръгва,а понякога,макар и рядко,ги изреждам всичките до 2-ра,за да тръгне.....Идей някакви?Чак ми е жал за веригата :( :help:

Иди да и ръгнат кабелите :mhihi: :mhihi: :mhihi:
може да излезе нещо на диагностиката ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 26 Окт 2007, 8:37

Днес имах час за 8 и 30 ама сега ставам бе и.ал съм ги майсторите сам ще е разглобя на съставки и пикантии и ще търся,ако няма на къде съм при тях.Тия мизерии не ми се вярва да са от DDE или от ГНП-то така че чук,тел,тиксо и плюнка и няма начин да не се изолира проблема.Обаче все пак кажете може ли от гореспоменатите да прави тия проблемчета :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6270
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 26 Окт 2007, 8:57

Колега да нямаш запушени филтри(резервоара на помпата или горивният).


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 26 Окт 2007, 9:54

Wenzy написа:Днес имах час за 8 и 30 ама сега ставам бе и.ал съм ги майсторите сам ще е разглобя на съставки и пикантии и ще търся,ако няма на къде съм при тях.Тия мизерии не ми се вярва да са от DDE или от ГНП-то така че чук,тел,тиксо и плюнка и няма начин да не се изолира проблема.Обаче все пак кажете може ли от гореспоменатите да прави тия проблемчета :help:

Ама пиянууу си и тииии :mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 26 Окт 2007, 12:01

Филтрите преди 1000 км - горивния,сложил съм даже и малък на Филтрон,а за подкачащата помпа извадих я и на мястото н оригиналния сложих един даже и вътре на малкия диаметър още един и така станах с четири филтара на горивната система - най добре спя когато съм сигурен :mhihi: .Снощи смених маркуча от филтара до ГНП със прозрачен силиконов като посредата пак сложих филтър обезваздуших го и всичко 6.Гледам днес всичко 6 както снощи го оставих покарах малко спирам и гледам между двата филтара въздух.Според мен по пътя между подкачащата и филтара "бозае" въздух и то някаде по преходите маркуч-тръбичка.Някакви идей?А и някой ако знае какво е това на една от снимките-намерих го между седалката на спътника и ръчната.Едната жица иде от изпод задните духалки и влиза в тва а другата отива към големия сноп дето е филтъра на климатика.Малко снимков матриал в галерията сори толкова мога :mhihi:


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 26 Окт 2007, 21:09

Wenzy написа:Филтрите преди 1000 км - горивния,сложил съм даже и малък на Филтрон,а за подкачащата помпа извадих я и на мястото н оригиналния сложих един даже и вътре на малкия диаметър още един и така станах с четири филтара на горивната система - най добре спя когато съм сигурен :mhihi: .Снощи смених маркуча от филтара до ГНП със прозрачен силиконов като посредата пак сложих филтър обезваздуших го и всичко 6.Гледам днес всичко 6 както снощи го оставих покарах малко спирам и гледам между двата филтара въздух.Според мен по пътя между подкачащата и филтара "бозае" въздух и то някаде по преходите маркуч-тръбичка.Някакви идей?А и някой ако знае какво е това на една от снимките-намерих го между седалката на спътника и ръчната.Едната жица иде от изпод задните духалки и влиза в тва а другата отива към големия сноп дето е филтъра на климатика.Малко снимков матриал в галерията сори толкова мога :mhihi:
само махни излишния филтар този м-у оригинала и гнп,4е ще се задахва помпата след време.Горивния филтер и цедката в резервоара са напълно достатъ4ни.Този силикон маи не върви навсякъде.Успех

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 27 Окт 2007, 10:11

Ще го махна като си изолирам проблема.Сложил съм го нарочно за да може там да бяга въздуха :winky:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 568
Регистриран на: 8.10.2004
Местоположение: Хасково

Мнение от His Shadow » 27 Окт 2007, 10:34

абе да попитам запуши EGR клапана запуших и тръбичката но масло продължава да капе :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 27 Окт 2007, 10:59

Остатъчен матриал.Аз свалих маркуча продухах го,резнах го,набих едно желязо и некапе :) .Вържи го с миша упашка към снопа с другите кабели - да сочи нагоре и няма да капе.Ако си го запушил както требе - няма откаде да идва мизерията ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6270
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 27 Окт 2007, 15:13

Мизерията идва най-вече от маслените пари,те мърлят всичко-въздухопроводи,кулер ,колектор.;)

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook