проблем ли е това
Модератор: Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
проблем ли е това
Здравейте .От известно време колата ми се държи малко странно когато не е загряла до нормалните си работни градуси(стрелката да е на 12)Значи мотора е м51д25,паля си я,из4аквам малко да позагрее,и когато тръгна да я карам естественно понеже не е нормална температура не вдигам повече от 2000 rmp обаче....колата е много тромава и съм сигурен че турбото не работи.Дори след като достигне малко преди 12 стрелката турбото пак не работи.Натисна ли обаче педала на газта до долу и след 5-10-15 секундно задържане,турбото си тръгва и вече няма проблеми.Това се случва сутринта най-често.Ако обаче сутрин вече съм я карал и след това колата е изстинала,се случва пак същото но.....турбото тръгва доста по-бързо.Иначе нямам никакви оплаквания откъм вървеж или разход.
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Колега TDS-а докато не загрее е куцо пиле от сякъде не се притеснявай толкова нали като е загряла върви екстра
Карай и се гледай живота 


мда
и аз така се успокоявах.ама колега нямам предвид че колата върви по-малко като не е на 12 температурата ами че разликата е двойна че и повече,и след като загрее до 90 градуса за да тръгне трябва да се изправя на педала на газта и да го натискам поне 15 секунди,при което се получава следното:колата се чуди 10-15 сек.да тръгне ли като хората или не и после турбото тръгва и нататък е ясно.........след тая интервенция проблемите свършват до следващото изстиване на маторя

- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
незнам какво е но не е нормално---а з моятя я карам 80 процента от времето все студена --такъв ми е графика-- разликата да не кажа голяма дума е незначителна. В смисъл върви си екстра.Филтри сменявал ли си скоро
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Той не се отпушва - винаги си пуска малко гориво!
Просто горивото лкато се стопли и става по летливо ...
Матора като се стопли и си обира хлабините, дизела работи най - добре на 80+ градуса....
Дизел без въздух не е дизел - дай 25 кинта за въздушен и 30 за горивен и ще видиш какво ще се случи
Просто горивото лкато се стопли и става по летливо ...
Матора като се стопли и си обира хлабините, дизела работи най - добре на 80+ градуса....
Дизел без въздух не е дизел - дай 25 кинта за въздушен и 30 за горивен и ще видиш какво ще се случи

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
тити написа:утре колата влиза в бокса за подмяна на всичко(всички филтри,масла и т.н.)и за диагностика на проблема.когато стане ясно какъв е той ще пиша
Дизела наистина е сакат докато не позагрее-и мойта едвам се влачи.Ако искаш може да и пуснеш малко повече гориво от плочката-развъртането на турбото е в пряка зависимост от количеството на изгорелите газове.Може да изчистиш и маркуча между колектора и МАР сенсора.
значи колата току що излезе от бокса и резултата е -250 лв
.проблема се оказа egr
,и по думите на майстора било кофти за турбото ако не го сменя(износвало се ударно).след смяната на тоя клапан резултата е налице-колата се реже дори студена.при разговора ми с майстора мъ споменах за отговорите които получих във форума и неговия съвет към тези с проблем като моя беше да сменят тоя клапан че имало шанс да се скофтят доста нещата.




- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Една ламаринка - латун + гаечен 13 ........
и ест. най - добрият вариант е ако преди това се свалят скобите куулер - колектор, сваляш , измиваш, запушваш и си гледаш кефа
Пич неискам да те дразня, но след като ти казаха диагнозата, защо не се допита до нас - щеше да си спестиш 250лв.
Здраве да е
Приятен ден

и ест. най - добрият вариант е ако преди това се свалят скобите куулер - колектор, сваляш , измиваш, запушваш и си гледаш кефа
Пич неискам да те дразня, но след като ти казаха диагнозата, защо не се допита до нас - щеше да си спестиш 250лв.
Здраве да е
Приятен ден

Wenzy написа:Една ламаринка - латун + гаечен 13 ........![]()
и ест. най - добрият вариант е ако преди това се свалят скобите куулер - колектор, сваляш , измиваш, запушваш и си гледаш кефа
Пич неискам да те дразня, но след като ти казаха диагнозата, защо не се допита до нас - щеше да си спестиш 250лв.
Здраве да е
Приятен ден
Аз моя клапан съм го мил, сега е като нов, щото скобата и маркуча към кулера е точно до него, разглобих го, със специален спрей за безконтакно го напръсках, изплакнах, после малко бензин, пак плакнах, подсуших и сега е като нов, но все пак като е студена не върви добре


- Воденичаров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 20.08.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: e65
Не става ли просто с изолиране на ЕГР? Аз на моя му извадих вакуума и сега съм много доволен. Мисля обаче като остане време да го изчистя да видя дали няма да се оправи.
Проблема при мен беше, че колата до към 2500-3000 оборота нямаше повер и трябваше да натискам газта до половината за да тръгна нормално. Сега без ЕГР едвам натискам и колата си тръгва.
Проблема при мен беше, че колата до към 2500-3000 оборота нямаше повер и трябваше да натискам газта до половината за да тръгна нормално. Сега без ЕГР едвам натискам и колата си тръгва.
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани