таблото ми се побърка
Модератор: Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
таблото ми се побърка
здравейте
значи случаят е следният
прибирам се вчера от работа ... паля колата таблото си светва ... попринцип километража,горивото и налягането на водата не ми работат но оборотомера ми си бачкаше... и карам си и след около 10 мин таблото изгасна ( бях с включени фарове,халогени,музика си слушах)....и е така умря.. даже и изминалите километри угаснаха и оборотомера спря....викам си я да еба...и странното е че отвреме на време светваше (включваше се) ...стрелките се вдигаха до края и пак падаха и угасваше... викам си я да спра музиката и халогените .... светна ..... поработи 5 мин. и пак умря.
значи случаят е следният
прибирам се вчера от работа ... паля колата таблото си светва ... попринцип километража,горивото и налягането на водата не ми работат но оборотомера ми си бачкаше... и карам си и след около 10 мин таблото изгасна ( бях с включени фарове,халогени,музика си слушах)....и е така умря.. даже и изминалите километри угаснаха и оборотомера спря....викам си я да еба...и странното е че отвреме на време светваше (включваше се) ...стрелките се вдигаха до края и пак падаха и угасваше... викам си я да спра музиката и халогените .... светна ..... поработи 5 мин. и пак умря.
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Ново е майка си и баща си.Провери си датчика на дифа за скоростомера първо понякога и от него прави мизерии ама баш такива
Другото е че се прекодират тези табла ама не всички и ако може да се прекодира става само няколко пъти и след това става само за боклука
Пробвай първо с датчика и виж кво ще стане напръскай го с контактен спрей провери кабелчетата да не са прекъснати и виж дали ще има някакво развитие 



Колега виж какво е писал TheBoss по въпроса, дано ти помогне
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=54763

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=54763
.
да ама това е само за километрите ако ти се нулират.. според мен проблема е другаде.какъв модел ти е колата?
ло6ото е 4е като е тръгнало е дигнало стрелките до горе... ,ако ги бе6е вдигнало до то4ните стоиности на уредите зна4и 6те е захранването,но след като ги е праснало до горе е друга работа.
ако си с м20б25 или м50б25 имам табла и ако си в софия може6 да мине6 да го сменим за малко да видим дали 6те работят(тоест да отметнем възможността проблема да е другаде).
ло6ото е 4е като е тръгнало е дигнало стрелките до горе... ,ако ги бе6е вдигнало до то4ните стоиности на уредите зна4и 6те е захранването,но след като ги е праснало до горе е друга работа.
ако си с м20б25 или м50б25 имам табла и ако си в софия може6 да мине6 да го сменим за малко да видим дали 6те работят(тоест да отметнем възможността проблема да е другаде).
Живей така, че като умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!

Части за Е34 - тел.0899 828 626


Части за Е34 - тел.0899 828 626
Здравейте, моето табло също беше в тази група на побъркващите се. Прекодирах го, ефекта беше временен. Кондензатори където има са сменени. Сега мисля, че открих проблема. Та проблема идва от един "Кварц", чиято работа е най-лаишки казано да тактува с определена честота и да задава разни времена на останалата електроника. Този "Кварц", след дълга и упорита работа(10-15 години), става чувствителен към вибрaции. Изчаках около месец и доста километри навъртяни и засега няма проблем. Но така и така ще сменяте кварц сменете си и ЕЕПРОМ-а.
ЕЕПРОМ-а е 50-80 ст., Кварц-а е също толкова. Само записа от епрома трябва да си запазите.
И двете се продават в Комет.
Ето как изглежда въпросния Кварц, като това е с малък корпус, може и да е с голям.
ЕЕПРОМ-а е 50-80 ст., Кварц-а е също толкова. Само записа от епрома трябва да си запазите.
И двете се продават в Комет.
Ето как изглежда въпросния Кварц, като това е с малък корпус, може и да е с голям.
Re: .
DEO написа:да ама това е само за километрите ако ти се нулират.. според мен проблема е другаде.какъв модел ти е колата?
ло6ото е 4е като е тръгнало е дигнало стрелките до горе... ,ако ги бе6е вдигнало до то4ните стоиности на уредите зна4и 6те е захранването,но след като ги е праснало до горе е друга работа.
ако си с м20б25 или м50б25 имам табла и ако си в софия може6 да мине6 да го сменим за малко да видим дали 6те работят(тоест да отметнем възможността проблема да е другаде).
от София съм
колата ми е 520и М50 '93
alb написа:Здравейте, моето табло също беше в тази група на побъркващите се. Прекодирах го, ефекта беше временен. Кондензатори където има са сменени. Сега мисля, че открих проблема. Та проблема идва от един "Кварц", чиято работа е най-лаишки казано да тактува с определена честота и да задава разни времена на останалата електроника. Този "Кварц", след дълга и упорита работа(10-15 години), става чувствителен към вибрaции. Изчаках около месец и доста километри навъртяни и засега няма проблем. Но така и така ще сменяте кварц сменете си и ЕЕПРОМ-а.
ЕЕПРОМ-а е 50-80 ст., Кварц-а е също толкова. Само записа от епрома трябва да си запазите.
И двете се продават в Комет.
Ето как изглежда въпросния Кварц, като това е с малък корпус, може и да е с голям.
можеби си прав за вибрациите защото слушах музика доста силно и не работеше после като се изнервих спрях музиката и започна да се пуска от време на време
а и не съм сигурен че вдига стрелките до края...може и дотам докъдето съм бил да ги е вдигало....мисля че оборотите докъде бях си ги вдигаше ама километража нз..... бях се притеснил не си спомням...
направи ми впечатление че като пуснах парното да работи не духаше топло а студено.... а колата беше работила вече 15-20 мин.
като пусна климатроника сичко е ок
като пусна парното не духа топло а студено и "мирише" странно (не много приятно)
а и предното стъкло отвътре се е омазнило....все едно с масло едно такова синкаво - лилаво.
като пусна климатроника сичко е ок
като пусна парното не духа топло а студено и "мирише" странно (не много приятно)

а и предното стъкло отвътре се е омазнило....все едно с масло едно такова синкаво - лилаво.
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
dan4o_ написа:направи ми впечатление че като пуснах парното да работи не духаше топло а студено.... а колата беше работила вече 15-20 мин.
като пусна климатроника сичко е ок
като пусна парното не духа топло а студено и "мирише" странно (не много приятно)![]()
а и предното стъкло отвътре се е омазнило....все едно с масло едно такова синкаво - лилаво.
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=63591

dinozab написа:dan4o_ написа:направи ми впечатление че като пуснах парното да работи не духаше топло а студено.... а колата беше работила вече 15-20 мин.
като пусна климатроника сичко е ок
като пусна парното не духа топло а студено и "мирише" странно (не много приятно)![]()
а и предното стъкло отвътре се е омазнило....все едно с масло едно такова синкаво - лилаво.
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=63591
мислиш че е от това?
дали ще се оправи всичко или само ще започне да си работи парното да духа топло и да не се омазнява стъклото
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
tsb_bg написа:Колега виж какво е писал TheBoss по въпроса, дано ти помогне![]()
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=54763
Не е това, да знаеш!
А случайно да стана по време на големия дъжд вчера? Ако е така - лягаш при дифа, откачаш клемите, които влизат в него, напръскваш хуууууууубаво с ВД40 и закачваш пак клемите. Аз така реших проблема преди 2 години. Ако това не помогне, значи със сигурност е по таблото. Т.е. alb е твоят човек.

TheBoss написа:tsb_bg написа:Колега виж какво е писал TheBoss по въпроса, дано ти помогне![]()
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=54763
Не е това, да знаеш!
А случайно да стана по време на големия дъжд вчера? Ако е така - лягаш при дифа, откачаш клемите, които влизат в него, напръскваш хуууууууубаво с ВД40 и закачваш пак клемите. Аз така реших проблема преди 2 години. Ако това не помогне, значи със сигурност е по таблото. Т.е. alb е твоят човек.
кой е alb и как ще ми помогне?
и как ще се свържа с него
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
dan4o_ написа:TheBoss написа:tsb_bg написа:Колега виж какво е писал TheBoss по въпроса, дано ти помогне![]()
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=54763
Не е това, да знаеш!
А случайно да стана по време на големия дъжд вчера? Ако е така - лягаш при дифа, откачаш клемите, които влизат в него, напръскваш хуууууууубаво с ВД40 и закачваш пак клемите. Аз така реших проблема преди 2 години. Ако това не помогне, значи със сигурност е по таблото. Т.е. alb е твоят човек.
кой е alb и как ще ми помогне?
и как ще се свържа с него
Ето го http://bmwpower-bg.net/forums/profile.p ... ile&u=6828 пиши му ЛС

18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани