Температурата на маркучите
Модератор: Технически модератори
			57 мнения
			 • Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
		
	
Температурата на маркучите
Привет,
Аз от 1 седмица съм горд собственик на е34 (520i, М50 24V Vanos).
Проблемът е, че колата прегрява. Вода в системата има, обезвъздушена е, днес смених и виското. Промяна няма- колата си прегрява.
Искам сега да разбера термостатът и радиаторът дали са наред...притеснителното е следното...
Горният маркуч (този който изглежда да излиза от казанчето за антифриза и отива към двигателя) е горещ. А долният маркуч (м/у горния и долния има една метална работа и от нея излиза надолу към радиатора въпросният долен маркуч) не е горещ. Радиаторът като го пипна отгоре е бая топъл, а като го пипна по средата е леко топъл...в същото време горният маркуч е горещ та пари.
Та въпросът ми е- според вас къде е проблемът, и тая работа с маркучите говори ли ви нещо? Аз се съмнявам м/у термостат и радиатор, но не съм сигурен. Радиаторът е почти чисто нов (така я купих колата), но ако е термостат, защо горният маркуч е горещ?
Благодарско! 
П.С. Виското също върти както си иска... когато запаля колата (като преди това е била топла), виското зацепва за няколко секунди и пуска. След което повече не зацепва. Но до колкото разбрах, то взима горещ въздух от радиатора, а радиаторът просто не е горещ, тъй че...
- Илия
			
				Аз от 1 седмица съм горд собственик на е34 (520i, М50 24V Vanos).
Проблемът е, че колата прегрява. Вода в системата има, обезвъздушена е, днес смених и виското. Промяна няма- колата си прегрява.
Искам сега да разбера термостатът и радиаторът дали са наред...притеснителното е следното...
Горният маркуч (този който изглежда да излиза от казанчето за антифриза и отива към двигателя) е горещ. А долният маркуч (м/у горния и долния има една метална работа и от нея излиза надолу към радиатора въпросният долен маркуч) не е горещ. Радиаторът като го пипна отгоре е бая топъл, а като го пипна по средата е леко топъл...в същото време горният маркуч е горещ та пари.
Та въпросът ми е- според вас къде е проблемът, и тая работа с маркучите говори ли ви нещо? Аз се съмнявам м/у термостат и радиатор, но не съм сигурен. Радиаторът е почти чисто нов (така я купих колата), но ако е термостат, защо горният маркуч е горещ?
Благодарско!
 
П.С. Виското също върти както си иска... когато запаля колата (като преди това е била топла), виското зацепва за няколко секунди и пуска. След което повече не зацепва. Но до колкото разбрах, то взима горещ въздух от радиатора, а радиаторът просто не е горещ, тъй че...
- Илия
Последна промяна loobian на 20 Мар 2007, 23:11, променена общо 1 път
					
				
			
		- bmwfena
- БМВманиачения
- 
				  
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
виж сега причините са 3  първата- прецакан термостат   втората -запушен радиатор  3тата водна помпа финиш    
   обезвъздущена ли е добре тая кола не се обезвъздушава лесно
 обезвъздущена ли е добре тая кола не се обезвъздушава лесно
			 
   обезвъздущена ли е добре тая кола не се обезвъздушава лесно
 обезвъздущена ли е добре тая кола не се обезвъздушава лесно
bmwfena написа:виж сега причините са 3 първата- прецакан термостат втората -запушен радиатор 3тата водна помпа финиш
обезвъздущена ли е добре тая кола не се обезвъздушава лесно
Добре я обезвъздушихме... няколко пъти при това, за по-сигурно!
Радиаторът е малко вероятно да е запушен, понеже е почти чисто нов (поне на външен вид). Но имаш ли обяснение за това с маркучите?? Как така горният е горещ а долният не е? И друго ми е интересно- термостатът къде точно е- на горния или долния маркуч?
Данке

- bmwfena
- БМВманиачения
- 
				  
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
bmwfena написа:на горния естествено ако прави проблем сменете го щото послееееееееее не ми се мисли
кинти много
пич, обясни моля те за какво иде реч, че нищо не чаткам... сори, ама не съм много в час на тая тема
 
Какво значи това, че горният маркуч е топъл а долният не? И какъв може да е проблемът? И какво да сменя, че да не е после- много кинти много рев

- bmwfena
- БМВманиачения
- 
				  
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
ще ти обясня с две думи ----след като си сигурен че радиатора ти е нов значи термостата ти не отваря втория кръг който служи за охлаждане на антифриза   
   сменете го щото тука по тоя начин насраха едно М50Б25 преди време и после се изръсиха бая кинти за кратуна
 сменете го щото тука по тоя начин насраха едно М50Б25 преди време и после се изръсиха бая кинти за кратуна   така че сменяй термостата ама читав не тюркиш бленд
 така че сменяй термостата ама читав не тюркиш бленд  ако не се оправи сменяй водната помпа
 ако не се оправи сменяй водната помпа  ако и тогава не се оправи
 ако и тогава не се оправи  тогава не ми се мислииииии
 тогава не ми се мислииииии  
   
  
			 
   сменете го щото тука по тоя начин насраха едно М50Б25 преди време и после се изръсиха бая кинти за кратуна
 сменете го щото тука по тоя начин насраха едно М50Б25 преди време и после се изръсиха бая кинти за кратуна   така че сменяй термостата ама читав не тюркиш бленд
 така че сменяй термостата ама читав не тюркиш бленд  ако не се оправи сменяй водната помпа
 ако не се оправи сменяй водната помпа  ако и тогава не се оправи
 ако и тогава не се оправи  тогава не ми се мислииииии
 тогава не ми се мислииииии  
   
  

- Penchev
- Сватбаря
- 
				  
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Горещата вода влиза през горното водно съединение в радиатора за да се охлади и да излезе като по-хладка от долното съединение обратно в двигателя   Нормално е да има разлика,за това е охлаждането.
  Нормално е да има разлика,за това е охлаждането.
По какво съдиш ,че колата ти прегрява ?
Георги Пенчев
			
		 Нормално е да има разлика,за това е охлаждането.
  Нормално е да има разлика,за това е охлаждането.
По какво съдиш ,че колата ти прегрява ?
Георги Пенчев
- Penchev
- Сватбаря
- 
				  
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Ами по принцип е нормално,дори точно преди границата на отваряне да е леко топло горното съединение,но радиатора дори на входа абсолютно студен   
 
Като я покраш след задръстване повечко колата ,бързо ли спада темературата ?
п.с. Ихаааа 4000 мнения,кога минаха 5 години,кога изписах толкова много 
   
 
Георги Пенчев
			
		 
 
Като я покраш след задръстване повечко колата ,бързо ли спада темературата ?
п.с. Ихаааа 4000 мнения,кога минаха 5 години,кога изписах толкова много
 
   
 
Георги Пенчев
- bmwfena
- БМВманиачения
- 
				  
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
- bmwfena
- БМВманиачения
- 
				  
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
- bmwfena
- БМВманиачения
- 
				  
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
			57 мнения
			 • Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	

 
   Много паричка иска
 Много паричка иска  
