Проблем с воден радиатор?
Модератор: Технически модератори
32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- pepo_520i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 162
- Регистриран на: 28.01.2008
- Местоположение: Русе-Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 520i
- Мечтае да кара: кара това, за което мечтаеше...
- Детайли за колата: Simply the best
Проблем с воден радиатор?
Здравейте колеги!
Имам няколко много важни въпроса, които определят финансовото естество на настъпилите проблеми при моята кола. Какво се случи? Преди няколко дни в движение датчика на температурата започна да играе. Отиваше малко над половината, или слизаше малко преди червената зона. Оправяше се при форсиране или отваряне на преден капак. В един момент стрелката остана там. Карал съм по този начин 50-60 до 100 метра максимум. Спрях отстрани край пътя, отворих предния капак с надежда, че това е временен проблем. След като изчаках около 5 мин. и видях, че подобрение няма, а температурата е все така висока, изгасих двигателя и се обадих на пътна помощ. Отидох в БМВ сервиз в Русе (Даскалов-син). От там ми казаха, че водната помпа е спряла да върти. Смениха я. Откриха обаче и някои други проблеми в тази връзка. Първо виското. Не работело когато трябвало и перката не въртяла. Понеже в този момент нямам пари, за да го ремонтирам и него, те казаха, че са го натегнали да върти постоянно. Друг проблем са ролките на динамото. Това не е толкова важно, понеже в момента не карам активно и биха издържали така няколко месеца.
Друг проблем обаче излезе вчера. Когато я взех от сервиза, в рамките на няма и ден от някъде протече антифриз. Отидох обратно в сервиза и те след оглед откриха, че проблема е в пробката за обезвъздушаване на радиатора. Пукнато е самото гнездо в което се завива въпросната пробка. Сега, тук идват и душевните ми страдания. Момчетата в сервиза казаха, че е спукан самият радиатор и трябва да се сменя с нов, докато други двама майстори казаха, че според тях е капачето което стои там. В сервиза го разглобяваха, понеже и те имаха такива съмнения, но казаха, че не е то, а цепнатината слиза по-надолу. Кажете какво да правя. Това е пипкава процедура и не искам да се хвърлям да купувам радиатор веднага, понеже нов никак не е евтин. Ако някой се е сблъсквал със същият проблем , моля нека пише. Благодаря много.
Имам няколко много важни въпроса, които определят финансовото естество на настъпилите проблеми при моята кола. Какво се случи? Преди няколко дни в движение датчика на температурата започна да играе. Отиваше малко над половината, или слизаше малко преди червената зона. Оправяше се при форсиране или отваряне на преден капак. В един момент стрелката остана там. Карал съм по този начин 50-60 до 100 метра максимум. Спрях отстрани край пътя, отворих предния капак с надежда, че това е временен проблем. След като изчаках около 5 мин. и видях, че подобрение няма, а температурата е все така висока, изгасих двигателя и се обадих на пътна помощ. Отидох в БМВ сервиз в Русе (Даскалов-син). От там ми казаха, че водната помпа е спряла да върти. Смениха я. Откриха обаче и някои други проблеми в тази връзка. Първо виското. Не работело когато трябвало и перката не въртяла. Понеже в този момент нямам пари, за да го ремонтирам и него, те казаха, че са го натегнали да върти постоянно. Друг проблем са ролките на динамото. Това не е толкова важно, понеже в момента не карам активно и биха издържали така няколко месеца.
Друг проблем обаче излезе вчера. Когато я взех от сервиза, в рамките на няма и ден от някъде протече антифриз. Отидох обратно в сервиза и те след оглед откриха, че проблема е в пробката за обезвъздушаване на радиатора. Пукнато е самото гнездо в което се завива въпросната пробка. Сега, тук идват и душевните ми страдания. Момчетата в сервиза казаха, че е спукан самият радиатор и трябва да се сменя с нов, докато други двама майстори казаха, че според тях е капачето което стои там. В сервиза го разглобяваха, понеже и те имаха такива съмнения, но казаха, че не е то, а цепнатината слиза по-надолу. Кажете какво да правя. Това е пипкава процедура и не искам да се хвърлям да купувам радиатор веднага, понеже нов никак не е евтин. Ако някой се е сблъсквал със същият проблем , моля нека пише. Благодаря много.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Проблем с воден радиатор?
Ми ако действително е пукнат и радиатора значи е за смяна. Ако е само около пробката - продават се разширителни съдове и се сменя само той с О-пръстените.
- pepo_520i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 162
- Регистриран на: 28.01.2008
- Местоположение: Русе-Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 520i
- Мечтае да кара: кара това, за което мечтаеше...
- Детайли за колата: Simply the best
Re: Проблем с воден радиатор?
Аз мисля да направя този експеримент. Да си купя капаче и ако стане работата - супер, минал съм с 40 лв. Ако не... чака ме дълга почивка и разходки с автобуса. 

- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: Проблем с воден радиатор?
Като за начало проучи къде в Русе поправят радиатори, занеси радиатора там да го видят какъв му е хала, дори и да е сцепен самия радиатор, предполагам, ще могат да го направят за 50-60 лева 

- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Проблем с воден радиатор?
За 50-60лв не е ли по-добре да си вземе стар нелепен и все още здрав
Да обаче пробката се завива в основата където се слага разширителния съд и капачето - трябва да си намериш здрав целия казан, да разкапсуловаш радиатора, сменяш и ако имаш късмет няма да тече

Dirty M5 driveR написа:Ако е само около пробката - продават се разширителни съдове и се сменя само той с О-пръстените.
Да обаче пробката се завива в основата където се слага разширителния съд и капачето - трябва да си намериш здрав целия казан, да разкапсуловаш радиатора, сменяш и ако имаш късмет няма да тече

- dan-dam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: Проблем с воден радиатор?
А маркучите как са? Малко съмнително се пука тапата след прегряването. Да не е заминала гарнитура или по-лошо кратуната и да надува и за тва да пука по слабите места?...Не искам да те вкарвам във филми. Това е просто предположение, ама не е лошо да погледнеш да не замине още някой радиатор. Успех.
- pepo_520i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 162
- Регистриран на: 28.01.2008
- Местоположение: Русе-Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 520i
- Мечтае да кара: кара това, за което мечтаеше...
- Детайли за колата: Simply the best
Re: Проблем с воден радиатор?
Не искам да си купувам радиатор на старо. Досега части втора употреба по колата не съм слагал и проблеми съм нямал. Предпочитам нов. А иначе за гумените съединения и всичко останало си залагам главата че няма проблем. Всичко е в радиатора.
В момента вече събирам пари. Ще купя нов, а ако старият е наред - ще го пазя за резерва. Всичко се случва. 


- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем с воден радиатор?
pepo_520i написа:Не искам да си купувам радиатор на старо. Досега части втора употреба по колата не съм слагал и проблеми съм нямал. Предпочитам нов. А иначе за гумените съединения и всичко останало си залагам главата че няма проблем. Всичко е в радиатора.В момента вече събирам пари. Ще купя нов, а ако старият е наред - ще го пазя за резерва. Всичко се случва.
Хубавите радиатори са около 500- 600лв.Всичко останало е импровизация- аз си бях взел нов преди 2 години за около 200лв.Още докато го слагах се клатеше от всякъде, вместо с плоски алуминиеви тръби е с кръгли метални, преди един месец буквално изтече за 100метра целият антифриз защото се спука нещо в него, като го свалих всичко беше в ръжда.С голямо удоволствие си взех втора ръка, оргинален за 120лв. колегата е знаел защо е искал тези пари- беше произведен 2006 години и изглеждаше доста по-добре от почти новият китайски, така, че по-добре намери някой свестен за около 80лв. и не се занимавай с проби.
За ролките на алтернатора- изобщо не е толкова безопасно, имай предвид, че в един момент се разпадат и оставаш на място.
За водната помпа- много ми е интересно как спира да върти.Пишеш,че температурата се е оправяла при форсиране, значи или водната помпа или виското трябва да са в ред.Най-вероятно си имал пукнатина някъде на радиатора, в системата за охлаждане не е можело да се подържа нужното налягане и почват аномалиите.
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Проблем с воден радиатор?
Nissens = 410лв с отстъпките за тдс. Вероятно за 2.0 ще е по-евтин.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Проблем с воден радиатор?
Zubcho написа:Nissens = 410лв с отстъпките за тдс. Вероятно за 2.0 ще е по-евтин.
~300лв


- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем с воден радиатор?
Китайската версия ли.
Вижте колко струва оргинален и си задайте някои въпроси.И в тия 300 транспорт,мита, печалба и отиваме към 200- с тия пари не може да платят само алуминия, ако е от алуминий разбира се. 


- CivilWarrior
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 172
- Регистриран на: 21.07.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 520i vanus 94г.
Re: Проблем с воден радиатор?
за 260 си взех моя радиатор с една г.гаранция и вече съм 2г.с него
Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата
- CivilWarrior
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 172
- Регистриран на: 21.07.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 520i vanus 94г.
Re: Проблем с воден радиатор?
Колега пратил съм ти сайт да разгледаш
Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата
- pepo_520i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 162
- Регистриран на: 28.01.2008
- Местоположение: Русе-Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 520i
- Мечтае да кара: кара това, за което мечтаеше...
- Детайли за колата: Simply the best
Re: Проблем с воден радиатор?
Благодаря за линка! Засега ще спра на вариант да опитам със смяна на капачето. Понеже много майстори ми казаха различни варианти, вече започвам да си скубя косите.
Ще видим какво ще стане тези дни. Благодаря за отговорите и помощта. Ще пиша с резултати. 


- pepo_520i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 162
- Регистриран на: 28.01.2008
- Местоположение: Русе-Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 520i
- Мечтае да кара: кара това, за което мечтаеше...
- Детайли за колата: Simply the best
Re: Проблем с воден радиатор?
zvetiko написа: За водната помпа- много ми е интересно как спира да върти.Пишеш,че температурата се е оправяла при форсиране, значи или водната помпа или виското трябва да са в ред.Най-вероятно си имал пукнатина някъде на радиатора, в системата за охлаждане не е можело да се подържа нужното налягане и почват аномалиите.
Ами случи се така, че в началото се оправяше с форсиране. Тогава когато прегря, вече нищо не помагаше. После, когато отидох в сервиза и смениха водната помпа, ми казаха, че съм имал проблем и с виското - перката не била въртяла. Аз нямах такова впечатление докато карах, понеже редовно си чувах перката да върти, когато е много горещо. Съмненията идват от там, че в Русе с БМВ сервиза има известни проблеми. Говори се, че умишлено повреждат автомобили с цел да измъкнат възможно най-много пари от собствениците. Оказа се, че "спуканият" радиатор им е коронен номер и вече разговарях с няколко други собственика, имали същият проблем в конфигурацията...
32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани