налягане в охл. с-ма

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 113
Регистриран на: 29.11.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 524 тд
Мечтае да кара: самолет
Детайли за колата: невзрачна

налягане в охл. с-ма

Мнение от BMario » 08 Фев 2010, 20:49

Колеги нормално ли сутрин при студен мотор при отваряне на капачката на разширителния съд тя да "изсъска"тоест да има остатъчно налягане.Колата е Е 34 524тд капачката е 140. :dunno: Иначе охлажда нормално.
Искаш ли да направиш нещо,намираш начин.Не искаш ли-намираш причина и то важна!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: налягане в охл. с-ма

Мнение от cod-cdbp » 08 Фев 2010, 21:19

и мойто съска ама лекичко като разгазирано безалкохолно :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
кога ще пием кафе с теб?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 23.11.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: ше Е34

Re: налягане в охл. с-ма

Мнение от VINCHUN » 08 Фев 2010, 22:17

Щом съска от капачката при студен мотор е добре.....това значи,че охладителната ти система не изпуска налагане от никаде.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 113
Регистриран на: 29.11.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 524 тд
Мечтае да кара: самолет
Детайли за колата: невзрачна

Re: налягане в охл. с-ма

Мнение от BMario » 09 Фев 2010, 18:17

Водните съединения са бая твърдички при тези температури сутрин :paranoid: Да не се окаже,че налягането му е в повечко?Съмнява ме да не влиза по малко компресийка при антифриза?Не го губи,за два месеца не повече от 300 мл.Досега не съм забелязвал дали са били така.Които знае или предполага нещо нека сподели,моля.Ще :bchug:
Искаш ли да направиш нещо,намираш начин.Не искаш ли-намираш причина и то важна!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Re: налягане в охл. с-ма

Мнение от Peter Angelov » 09 Фев 2010, 20:02

Здрасти, аз губя между 50-100 гр. на година и си мисля че не е малко това което гумиш за някой друг месец. По отношение на капачката утре ще ходя до гаража и ще видя при мен как е :roll: Спомням си когато сменях всичко наред по охладителната система миналата година, смених и капачка и сутринта като отварях всички маркучи ми бяха свити яко, смукнати направо оказа се че капачката хем оригинална има проблем купих втора и от тогава съм си с нея и го няма горе описания проблем...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 113
Регистриран на: 29.11.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 524 тд
Мечтае да кара: самолет
Детайли за колата: невзрачна

Re: налягане в охл. с-ма

Мнение от BMario » 09 Фев 2010, 20:59

:D
Искаш ли да направиш нещо,намираш начин.Не искаш ли-намираш причина и то важна!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 215
Регистриран на: 26.11.2009

Re: налягане в охл. с-ма

Мнение от xristo » 10 Фев 2010, 11:12

Споко нормално е виж,ако не съска тогава се притеснявай.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 113
Регистриран на: 29.11.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 524 тд
Мечтае да кара: самолет
Детайли за колата: невзрачна

Re: налягане в охл. с-ма

Мнение от BMario » 23 Апр 2010, 15:52

смених капачката на разширителния съд /140/ и сега всичко е ок :wave:
Искаш ли да направиш нещо,намираш начин.Не искаш ли-намираш причина и то важна!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: налягане в охл. с-ма

Мнение от zvetiko » 23 Апр 2010, 19:23

VINCHUN написа:Щом съска от капачката при студен мотор е добре.....това значи,че охладителната ти система не изпуска налагане от никаде.


Това значи ,че клапана за ниско налягане на капачката не му работи. ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 247
Регистриран на: 14.11.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW
Мечтае да кара: M

Re: налягане в охл. с-ма

Мнение от fox1981 » 23 Апр 2010, 20:29

Колеги,всяка една капачка има два клапана,за налягане и за вакум,при истиване се задеиства вакумния клапан за да не свие маркучите а този за налягане е ясен :lol: Карай колега нищо и няма. :bchug:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: налягане в охл. с-ма

Мнение от vladobate » 30 Окт 2010, 22:35

Дайте един път да стигнем до нещо завършено , все пак идеята е да изясним истината . И аз знам че на студен мотор трябва да изсъсква т.е. че държи налягане в системата ( има херметичност ). Това за вакуумния клапан ако е истина значи ,че за да не свива мъркучите трябва в един момент да поема въздух отвън ( пазсъждавам не споря ). Ей тез неща ми се струват в крайна сметка неизяснени , а важни . Благодаря.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 591
Регистриран на: 2.04.2010
Пол: Мъж
Кара: E30- 324 D, E30-318 i
Мечтае да кара: Автентична "М"-ка на верния модел.

Re: налягане в охл. с-ма

Мнение от Stoqnov_ » 31 Окт 2010, 11:27

:yes: За колегата-vladobate, аз също съм сменял капачка на разширителен съд. Измислена е така- при определено налягане- изпуска, обратното- при подналягане- пропуска навътре. Ако клапата за подналягане не работи- което значи, че не пропуска навътре, при изстиването на мотора ще се получи свиване на маркучите, а ако клапата за налягане се бъгва- при висока температура, при разширението на охлаждащата течност, маркучите ще са на камък, защото няма от къде да излезе налягането, дори се е случвало на колега- да пръсне маркуч по време на движение:!: Няма гаранция, че нова капачка ще е наред :!: Въпрос на късмет. При мен се уцели от вторият път. Сега карам и не си блъскам главата по въпроса- пипам маркучите като се сетя на топло и студено и.. ползвам предимно ляв педал и десен мигач :D Поздрави на всички колеги.
С времето се уверих, че ако искаш БМВ-то ти да върви.., трябва да си го направиш.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: налягане в охл. с-ма

Мнение от cod-cdbp » 31 Окт 2010, 11:45

И една препоръка която се оказа официална от производителя:
Като стягате капачката, стягате докато може, след което връщате една идея докато започне да се движи свободно, капачката.
Така реално може да работи коректно клапана на капачката.
Проверено е и потвърдено от Дарувци :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Re: налягане в охл. с-ма

Мнение от Stanchev » 31 Окт 2010, 11:57

не съм съгласен, порати факта, че и капачката и гърловината са пластмасови!
като почнеш да връщаш докато се охлаби то си я развил до половината ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: налягане в охл. с-ма

Мнение от cod-cdbp » 31 Окт 2010, 12:39

Stanchev написа:не съм съгласен, порати факта, че и капачката и гърловината са пластмасови!
като почнеш да връщаш докато се охлаби то си я развил до половината ;)


тц, има едно положение, като се върне леко, в което дръжката горе е хлабава, но ствола на капачката е заклинен в гърловината. Е за него ви говоря :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook