525tds '95г трудно пали
Модератор: Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- volk
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 13.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 316ti M; BMW E61 525ix
- Мечтае да кара: M
525tds '95г трудно пали
При топло време сутрин включвам и изкл. от контакт 3 пъти преди да запали.След това вече пали без проблем.След като е загряла и спра за около 20-30мин след това паленето вече е проблем.Ако се сещате къде може да е проблема моля помагайте!!!
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Колега,виж преди да запалиш дали нямаш мехурчета въздух впрозрачният горивопровид след въздушният филтър.Ако там всичко е наред проблема е електрически. 

- volk
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 13.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 316ti M; BMW E61 525ix
- Мечтае да кара: M
- xela
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 350
- Регистриран на: 12.04.2005
- Пол: Мъж
- Кара: ше: E39 -540 iA, E34 - 525 TDS
- Мечтае да кара: E30 - M3
И аз съм със същият проблем от скоро....
Като съм позагрял и не ми се включи подгряването запалвам след 4 -6 сек въртене!
Ще погледна сътринта дали мога да видя нещо и ще пиша. Незнам въобще дали има такива прозрачни маркучи...
Като съм позагрял и не ми се включи подгряването запалвам след 4 -6 сек въртене!
Ще погледна сътринта дали мога да видя нещо и ще пиша. Незнам въобще дали има такива прозрачни маркучи...

аз също съм с тдс и при мене проблема беше следният
Сутрин на студено палеше добре,но като стигне до работната температура и я угася и ако тръгна след 10-15 минути или повече.и двигателя да е топъл палеше много трудно почти до падане на акумулатора.
Закарах я на супер дизела на бош на околовръстното до Царско село и там я закачиха на компа което ми струваше 40 лв.казаха ми че е от помпата направиха ми реглаж който ми струва още 40лв. и за сега нямам проблеми даже мога да кажа че пали по-добре от много бензинови.най-добре я закарай да я закачат на комп-а за да ти кажат точно какво и е.поне според мен е най-добре много компютри много нещо
Сутрин на студено палеше добре,но като стигне до работната температура и я угася и ако тръгна след 10-15 минути или повече.и двигателя да е топъл палеше много трудно почти до падане на акумулатора.
Закарах я на супер дизела на бош на околовръстното до Царско село и там я закачиха на компа което ми струваше 40 лв.казаха ми че е от помпата направиха ми реглаж който ми струва още 40лв. и за сега нямам проблеми даже мога да кажа че пали по-добре от много бензинови.най-добре я закарай да я закачат на комп-а за да ти кажат точно какво и е.поне според мен е най-добре много компютри много нещо
- xela
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 350
- Регистриран на: 12.04.2005
- Пол: Мъж
- Кара: ше: E39 -540 iA, E34 - 525 TDS
- Мечтае да кара: E30 - M3
Днес бях до "Супер Дизел".
Резултата е:
- слабо се върти стартера, като загрее още по слабо.
Трябва да ходя да го ремонтират. Има ли идея някой къде.
Поздрави.
Резултата е:
- слабо се върти стартера, като загрее още по слабо.
Трябва да ходя да го ремонтират. Има ли идея някой къде.
Поздрави.
xela написа:Днес бях до "Супер Дизел".
Резултата е:
- слабо се върти стартера, като загрее още по слабо.
Трябва да ходя да го ремонтират. Има ли идея някой къде.
Поздрави.


- xela
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 350
- Регистриран на: 12.04.2005
- Пол: Мъж
- Кара: ше: E39 -540 iA, E34 - 525 TDS
- Мечтае да кара: E30 - M3
От 5 месеца съм с нова акумолатор. Стария се скапа. Мислех че е от акумулатора, ходих на двама майстои за да ми гледат алтернатора, не е от него.
Ще пробвам това с друг дизел да ми даде ток. Ще пиша.
Ще пробвам това с друг дизел да ми даде ток. Ще пиша.
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Какъвто и да е автомобил с добър акумулатор да е.
Освен, че са замерили зареждащия ток, поглени си и за отечка в кастофона - някой панели са ебаси "хищниците" и то само заради скапания часовник ти скапват акумулатора за 3-4 месеца, особено в студа (като твоя случай)
Освен, че са замерили зареждащия ток, поглени си и за отечка в кастофона - някой панели са ебаси "хищниците" и то само заради скапания часовник ти скапват акумулатора за 3-4 месеца, особено в студа (като твоя случай)

- kumo82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: 19.03.2008
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
- Кара: 525тдс
- Мечтае да кара: 730d
колеги и аз имам проблеми с паленето само че обратно на логиката колата трудно пали когато е загряла трябва да въртиш на стартер 7-8 секунди а по някога се налага и повторно въртене а когато е студена и подгреят свещите пали още"преди да си врътнал ключа" няма ли начин свещите да се включват и когато колата е топла
от BMW ми казаха че трябвало да се сменят веригите и щяла да си пали и топла
вадих буксата на втория датчик "от дясно наляво"който е завит на главата колата беше загряла на 80градуса но си включи свещите
запали от раз ама работеше на 1500 оборота
посъветвайте ме какво да направя че да си пали и загряла 





- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Някой ще ти кажат да си премениш съпротивлението на въпросния датчик , за да може когато палиш да диктува на колата , че е студена и винаги да се включва подгрева
, което според мен е излишно ако плочката/управлението на помпата ти е добре
Пак си е някакъв плюс в крайна сметка - примерно бат Жеко едно време беше останал доволен.
Няма как брат , почти всички сме болни от тая болест



Пак си е някакъв плюс в крайна сметка - примерно бат Жеко едно време беше останал доволен.
Няма как брат , почти всички сме болни от тая болест

- kumo82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: 19.03.2008
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
- Кара: 525тдс
- Мечтае да кара: 730d
идеята за съпротивлението е много добраWenzy написа:Някой ще ти кажат да си премениш съпротивлението на въпросния датчик , за да може когато палиш да диктува на колата , че е студена и винаги да се включва подгрева, което според мен е излишно ако плочката/управлението на помпата ти е добре
![]()
![]()
Пак си е някакъв плюс в крайна сметка - примерно бат Жеко едно време беше останал доволен.
Няма как брат , почти всички сме болни от тая болест



13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани