bmw 525 tds

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 27.12.2007
Местоположение: Razgrad

bmw 525 tds

Мнение от svetlin_rz » 27 Дек 2007, 17:44

Здравей те на всичи имам следния проблем имам бмв 525 тдс 143 коне но когато я карам на трета или четвърта в оборотите преди да се включи турбото нещо ми прекъсва? Иначе е добре преди това и след това но иначе предръпва но немога да си го обясне искам :help: :help:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 79
Регистриран на: 30.07.2007
Местоположение: Ямбол/София

Мнение от Franio » 27 Дек 2007, 17:49

ми това не са ли начални признаици на износване на четеца в управляващия блок на гнп-то.При мен започна лекода придърпва от около 1500 до около 2000 оборота и се изчистваше след това или ако натисна рязко педала на газта.След това започна да мени обороти на празен ход,а малко по късно и гаснеше като изключа от скорост.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 27 Дек 2007, 17:56

бах тея тдс-и
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 27.12.2007
Местоположение: Razgrad

Мнение от svetlin_rz » 28 Дек 2007, 8:24

Franio написа:ми това не са ли начални признаици на износване на четеца в управляващия блок на гнп-то.При мен започна лекода придърпва от около 1500 до около 2000 оборота и се изчистваше след това или ако натисна рязко педала на газта.След това започна да мени обороти на празен ход,а малко по късно и гаснеше като изключа от скорост.

Ами незнам може и това да е но мойта се обажда преди да се включи турбото :( незнам мои да си прав :?: И ако си прав кво требва да направя :?: :?: :?:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 28 Дек 2007, 8:28

Тръбва да извадиш плочката,да капнеш масло на пистите,внимаааателно да размърдаш и ако не контактува както трябва леко може да закривиш пластинките.
Лекия вариант въздухопроводи/въздушен филтър/горивен филтър

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 27.12.2007
Местоположение: Razgrad

Мнение от svetlin_rz » 28 Дек 2007, 9:34

[quote="Wenzy"]Тръбва да извадиш плочката,да капнеш масло на пистите,внимаааателно да размърдаш и ако не контактува както трябва леко може да закривиш пластинките.
Лекия вариант въздухопроводи/въздушен филтър/горивен филтър[/quot

Значи лекия вариянт отпада щото тези консумативи са сменяни много скоро :(
Остава това другото ,но моля те по изясними малко кадеточно или със снимка ако е възможно
Мерси предварително

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 79
Регистриран на: 30.07.2007
Местоположение: Ямбол/София

Мнение от Franio » 28 Дек 2007, 9:43

А тази интервенция не е ли невъзможна при малко по новите помпи, при които четеца е капсулован в самата плочка?

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 27.12.2007
Местоположение: Razgrad

Мнение от svetlin_rz » 28 Дек 2007, 9:55

Franio написа:А тази интервенция не е ли невъзможна при малко по новите помпи, при които четеца е капсулован в самата плочка?


Ами незнам моито е93 или 94 година то е скоро взето то мен :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 79
Регистриран на: 30.07.2007
Местоположение: Ямбол/София

Мнение от Franio » 28 Дек 2007, 9:59

ами виж по вин-а коя година е произведено и коя ти е помпата

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 27.12.2007
Местоположение: Razgrad

Мнение от svetlin_rz » 28 Дек 2007, 12:41

Franio написа:ами виж по вин-а коя година е произведено и коя ти е помпата



Ами по вина е 93 година

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 28 Дек 2007, 17:56


Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook